Eduki publikatzailea

Kirolan kalitate-ikerkuntzaren gaineko jardunaldia

Lehenengo argitaratze data: 2012/11/16

Datorren Azaroaren 27an, asteartean, kirolan kalitate-ikerkuntzaren gaineko jardunaldia izango da. Ikerkuntza-errektoreordetzak eta UPV/EHUko gorputz-heziketa eta kirol zientzien fakultateak (Vitoria-Gasteizen) antolatzen dute

Jardunaldian, Victoria Leyk, Dopin-en aurkako Estatuko Agentziako Ikerkuntza, Garapen eta Berrikuntzaren Nagusia (AEA), eta Julio María Callejak, ,UPV/EHUko kirolaren Zientzien Fakultateko Gorputz- eta kirol-heziketa saileko irakaslea eta kirol medikuntzan hirugarren sari nazionala 2011 izandakoa, parte hartzen dute.

Ponenteek kirolaren inguruko ikerkuntzaren egoera eta ikerkuntza jardueraren gaineko ebaluaketa jorratuko dituzte. Hori dela eta, eremu honetan lan egiten duten ikertzaileei zuzenduta dago.

Ekitaldia UPV/EHUko Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzien Fakultateko Areto Nagusian izango da (Vitoria-Gasteizen).

Jardunaldian izen-ematea dohanekoa da.

Fátima Pastor Ruiz Dk.
Unidad de Cienciometría/Zientziometria Unitatea SGIker