Eduki publikatzailea

18. interkonparazio ariketaren eztabaida jardunaldia Bizkaia Aretoan

Lehenengo argitaratze data: 2015/05/28

Irudia

Maiatzaren 28 eta 29an, UPV/EHU-ko Bizkaia Aretoan, analisi elemental organikoko  18. interkonparazio ariketaren (18AEO) eztabaida jardunaldia izango da. Departament de Química Analítica de la Universitat de Barcelona-k antolatzen duen jardunaldi honetan, Ikerkuntza Energetikoen, Ingurugiroaren eta Teknologien  Zentruak (CIEMAT) eta Madrileko Unibertsitate Konplutensearen Ikerkuntza Bermatzen duten Zentruen (CAI) Mikroanalisi Elementalen laborategiak, Analisi Elementalean (CHNSO) adituak diren 45 laborategi nacional zein atzerritarren partehartzea lortu du. Azken lau edizioetan SGIkerren Bizkaiko Analisi Zentralak (BAZN) ariketa hauetan partehartzen du, ISO 17025 mantentzeko helburuarekin eta bere metodología kontrolatzeko helburuarekin.

Aurten, UPV/EHU-k SGIker-en bitartez, jardunaldia antolatzeko ardura du. Jardunaldi honetan, emaitzen eztabaidaz aparte, partehartzaeileek, hainbat aurkezpenen edo ponentziak entzuteko aukera izango dute eta horretaz gain, marka komertzialen eskutik hobekuntza analitikoak aurkezten dituzten "workshops" ezberdinak ikusi ahal izango dituzte.