Eduki publikatzailea

ENAC-ek akreditazioa eman die EHU-ko Ikerkuntzarako Zerbitzu Orokorrei (SGIker)

Lehenengo argitaratze data: 2013/10/16

ENAC-ek akreditazioa eman dio SGIker-i, Ingurugiroaren sektorean analisiak egiteko erakutsi duten konpetentziagatik.

Juan Carlos Raposo eta Luis Bartolome Bizkaiako AZN-ko teknikariek, emaitzaren kalitatearen inguruan egindako lanaren izpilu izan da, ENAC aitortu dien konpetentzia teknikoa, kontsumorako uren, ur kontinentalen, ur erresidualen zein, lagin organikoen analisia egiterako orduan.

Era honetan, Bizkaiako AZN, SGIker-en akreditazioa lortzen duen lehenengo Zerbitzua izan da. Akreditazioaren zenbaterainokoa, ENAC-eko WEB-sarean jasota agertzen da, edo eranskin teknikoan.

Onarpen honek, aurrerapausu handi bat suposatzen du, SGIker-ek, emaitzen eta etengabeko hobekuntzaren inguruan egindako apustuan.