Rozalina Kozleva eta Savina Mihaylova-ren bisita

Rozalina Kozleva y Savina Mihayliva

Rozalina Kozleva doktorea eta Sofiako Unibertsitateko Savina Mihaylovak Euskal Herriko Unibertsitateko Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatea bisitatu zuen, eta bilera emankorrak izan zituzten Eva Velasco Balmaseda dekanordearekin, Sarrikoko eta Donostiako Fakultateko irakasle eta ikertzaileekin.

Bileretan eta eztabaidetan, hainbat arlotako esperientziak trukatzeko aukera izan zuten. Datorren urtean Sofiako Unibertsitatean ikasiko duten Sarrikoko Fakultateko ikasleekin ere bildu ziren. Bileran, Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateak eskaintzen dituen lizentziatura eta master programen ikastaro posibleak aurkeztu ziren.

Apirilaren 17an, Rozalina Kozleva doktoreak hitzaldi bat eman zien Donostiako Enpresa Fakultateko EHUko eta Erasmuseko ikasleei ikasleei "Kapitalaren finantzaketa eta egitura" gaiari buruz. Estatuko eta udaleko agintarien aholkulari gisa izandako esperientzia ere partekatu zuen.