Benchea Dorina y Bunea Janeta-ren bisita

Benchea Dorina eta Bunea Janeta

Benchea Dorinak eta Bunea Janetak, Sibiuko Lucian Blaga Unibertsitateko Kontabilitate Zerbitzuko langileek, langileentzako prestakuntza-mugikortasuna egin zuten Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU), Erasmus+ programaren esparruan, 2024.05.03 -2024.05.09 bitartean.

Mugikortasunaren lehen egunean, Eva Velasco Balmasedak, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko atzerriko staff bisitariaz arduratzen den nazioarteko mugikortasun dekanordeak (Elkano, Bilbo), Bilboko fakultateko zuzendaritzako gainerako lankideak aurkeztu zizkien, eta elkarrizketak izan zituzten beren instituzioek ikasleei eskaintzen dizkieten erraztasunei buruz, eskainitako ikasketa-programei buruz eta gure unibertsitateetako administrazio-jarduerak antolatzeko eta gauzatzeko moduari buruz.

Hurrengo egun batean bilera bat izan zuten Donostiako Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultateko nazioarteko mugikortasuneko teknikari Iruña Etxeberria jaunarekin eta Donostiako fakultatea aurkeztu zien Anjel Errasti irakaslearekin. Anjel Irakasle Jaunak Errumanian duela urte batzuk izan zuen esperientzia kontatu zien, bere herrialdean Nazioarteko Kooperatiba Talde baterako azterketa bat egiteko egon zenean, eta aitortu zien asko gustatu zitzaiola bertan egotea.

Mugikortasuneko hurrengo egunean, Vitoria-Gasteizko Ekonomia eta Enpresa Fakultatera joan ziren, eta Cristina López Caro, nazioarteko mugikortasuneko dekanordea eta María Ángeles Etxebarriak, nazioarteko mugikortasuneko teknikariak, Ekonomia eta Enpresa Fakultatea eta Arabako Campus osoa aurkeztu zizkien. Jarraian, María Ángeles Etxebarria, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko (Arabako Campusa - Euskal Herriko Unibertsitatea) nazioarteko mugikortasuneko teknikariarekin hainbat elkarrizketa izan zituzten Erasmus programei buruz eta mugikortasun-aukerei buruz. Gainera, ibilbide oso bat egin zuten campuseko Liburutegian zehar, María Teresa Matellán Pérez liburutegiko zuzendariak gidatuta, Liburutegiaren historia aurkeztu ziena, oso eraikin zahar batean baitabil. Eraikinak hainbat funtzio izan zituen denboran zehar, hasieran eliza izan zen, gero zentro sozial moduko bat izan zen, geroago amatasun zentruan bihurtu zen.

Mugikortasun honetan, Euskal Herriko Unibertsitatearen (UPV/EHU) hezkuntza-sisteman egindako jarduerei buruzko ikuspuntuak, jardunbide egokiak eta iritziak trukatu zituzten Lucian Blaga de Sibiu Unibertsitatearekin. Benchea Dorina eta Bunea Janetaren arabera, mugikortasuna oso atsegina izan zen, oso pertsona lagunkoiak ezagutu zituzten, eta beren esperientziak haiekin partekatzeko prestasun handia erakutsi zuten.