ELA eta mendia

HimELAya: mendiak baino askoz gehiago

Kepa Lizarraga, Euskadiko Mendizale Federazioko Medikua.

• EGUNA: Asteartea, urriak 24
  • LEKUA: Carlos Santamaria Zentroa (Gipuzkoako Campusa)
  • GELA: 5
  • ORDUTEGIA: 13:00 – 14:00
  • PREZIOA: DOAN
  • HIZKUNTZA: Gaztelaniaz

Informazioa

Kepa Lizarragak, mediku erretiratuak, Gorputz Hezkuntzako eta Kiroleko Medikuntzan espezialistak, ELA eta kirola erlazionatzen dituen dokumental bat aurkezten digu.

Alboko esklerosi amiotrofikoa endekapenezko gaixotasun krudela da, gorputza adimenaren espetxe bihurtzen duena.

2018an, "ELAren aurkako 5 oihu" izeneko ekimen batek mendiko hainbat jarduera erabiltzea proposatu zuen gaixotasun hori ikusarazteko eta baliabide gehiago eskatzeko tratamendua bilatzeko eta erasandako pertsonei eta haien familiei laguntzeko.

Dokumentalean, hunkigarritasunez beterik, gaixotasuna oinarrizko eran deskribatzen da, eta gaixotasuna duten pertsonek ezarritako mugen aurka nola borrokatzen duten azaltzen da.

Hori guztia, Antartika, Teide sumendia edo Himalayako tontorrak bezalako mendi inguruetan.

Izen-ematea

• DATAK: Irailaren 11(e)tik urriaren 13(e)ra arte
  • KREDITUAK:
    • 0,5 kreditu 4 hitzaldi edo tailerretara joateagatik
    • Kreditu bat 6 hitzaldi edo tailerretara joateagatik
Izena emandako pertsonek lehentasuna izango dute

Izen-ematea egin: