VOLVER
CREAR-GESTIONAR-TALLER-Evaluacion
Nola ebaluatzen dituzte ikasleek beraien kideak?
Kalifikazio-estrategia
Aspektu honen inguruko erabakiak Tailerraren kudeaketa > Ezarpenak editatu > Kalifikazioen ezarpenak > Kalifikazio-estrategia gunean hartzen dira.
Kalifikazio-estrategiak | Zenbakizko kalifikazioa | Bai/Ez kalifikazioa | Eskala (edo mailak) | Oharra* | Deskribapena |
---|---|---|---|---|---|
Metatutako kalifikazioa | Bai | Ez | Ez | Bai | Alderdi zehatzei buruz iruzkinak eta kalifikazioak egiten dira. |
Iruzkinak | Ez | Ez | Ez | Bai | Alderdi zehatzei buruz iruzkinak egiten dira baina ez da kalifikatzen. |
Errore kopurua | Ez** | Bai | Ez | Bai | Egindako baieztapenen inguruko iruzkinak eta bai/ez kalifikazioak egiten dira |
Argibideak | Ez** | Ez | Bai | Ez | Alderdi zehatzei buruzko maila ebaluazioa egiten da. |
*Iruzkinak desgaitu edo aukerazkoak izan daitezke
** Kalifikazioa azkenean zenbaki bat izango da, baina ebaluatzaileren irizpideen araberako
Taula honek ia erabat berregiten du Moodle 2.4 para el profesor Conde Vides et al. (Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid) eskuliburuaren 179. orrian azaltzen dena.
Atal honetan zehaztu beharko dira baita bidalketaren kalifikazioaren eta ebaluazioaren kalifikazioaren pisu espezifikoak (5. irudia ikusi). Emandako ebaluazioen bitartez lortutako kalifikazioa beste kide batzuek lan berdinentzako emandako ebaluazioen. Kalkulu hau irakasleak Kalifikazioa ebaluatzeko aldian haztatu ahal izango du. Informazio gehiago ikusteko, joan “Nola balioztatzen dira notak eta nola ixten da jarduera?” atalera.
Ezarpenak editatu > Kalifikazioen ezarpenak
Atal honenetan bi ekintza baino ezin dira gauzatu:
- Parekoen ebaluazioa gauzatu behar duten ikasleentzako argibideak idatzi. Ikasleek jarraibide hauek aldi honetara heltzean ikusiko dituzte, bidalketa argibideen azpian.
- Ikasleek beraien lana beste kideena ebaluatu aurretik auto-ebaluatu ahal izango duten zehaztu.
Ezarpenak editatu > Feedbacka (gaitu edo desgaitu aukera hau parekoen ebaluazioan)
Ezarpenak editatu > Feedbacka atalean ikasleek beraien kideen lanak ebaluatzean izango dituen feedback aukerak mugatuko dira. Garrantzitsua da ondokoa bereiztea (ondorengo irudia ikusi)
- Ikasleek izango dituzten feedback aukerak.
- Irakasleak ikasleei egindako ohar (ondorio) orokorra, zeina prozedura guzti hau bukatzean ikusiko duten.
Editatu ebaluazio formularioa
Tailerraren ezarpenak konfiguratzea bukatzean, ikasleek beste kideen bidalketak ebaluatzeko jarraitu beharreko “ebaluazio formularioa” konfiguratu ahal izango da. “Ebaluazio formulario” honetan azalduko diren aukerak eskuliburu honetako 1 eta 2 puntuetan hartutako erabakien arabera izango dira. Azaltzen diren formularioak nahiko argiak dira, baina komeniko litzateke non aurki daitezkeen argitzea. Bi aukera daude:
- Kudeaketa blokea > Tailerraren kudeaketa > Editatu ebaluazio-formularioa.
- Tailerraren planifikazioan azaltzen den lasterbidea erabiliz. Irudian ikus daitekeenez, ekintza hau marka gris batez agertzen da aldi honetan, eta gorriz tailerra hurrengo aldira igaroko balitz.