XSLaren edukia
Marketineko ikerketa
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Gradu Bikoitza: Kazetaritza + Publizitatea eta Harreman Publikoak
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 46 | 69 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK
1. Ustiapen estatistikoak lantzea.
2. Txosten exekutiboak prestatzea.
3. Gaitasun analitikoa, erabakiak hartzeko ikuspegitik.
GAITASUNAK
Oinarrizkoak eta orokorrak
G001 - Teorien, kontzeptuen eta metodologien ezaguera eta esanahia eta garrantzia ulertzea komunikazioaren diziplinarteko eremuaren eta bereziki publizitate- eta harreman publikoetako tekniken testuinguruan.
G002 - Teoriak eta tresna metodologikoak aplikatzea komunikazio prozesu eta testuinguru ezberdinetan praktikatzeko.
G003 - Komunikazio-arazoak konpontzeko sormen-ikuspegi berriak sintetizatu, garatu eta aplikatzea.
G004 - Gertaerak, gizarte-prozesuak, testuak eta komunikazio-proiektuak aztertzea, interpretatzea, azaltzea eta kritikoki baloratzea.
G005 - Lan eta ikerketen proiektuak, lorpenak eta emaitzak jariotasunez, eraginkortasunez eta argudiatuz komunikatzea eta erakustea, genero, formatu eta publizitate eta harreman publikoko euskarri ezberdinetan.
G006 - Parte-hartzearekin, kudeaketarekin eta talde-lanaren optimizazioarekin lotutako gaitasunak eta trebetasunak garatzea, erabakiak hartzeko eta emaitzen ebaluaziorako irizpide informatuak aplikatuz.
G007 - Publizitate-komunikazioko eta harreman publikoetako, eta, oro har, informazioko edukiak eta prozesuak garatzeko gaitasunak eta teknikak, teknologiak eta baliabideak aplikatzea.
G008 - Helburuak identifikatzera eta ekintzak planifikatzera zuzendutako estrategiak diseinatzea eta proiektatzea, publizitate eta harreman publikoetako proiektuak garatzeko testuinguruan.
G009 - Lanbide-ingurune eta errutinen ezagutza eta esperientzia eskuratzea, merkatuak eskatzen duen publizitate eta harreman publikoen arloko profil profesional ezberdinen lan errealitatera hurbiltzeko.
G010 - Hainbat iturritako informazioa eta dokumentazioa bilatu, hautatu, lehenetsi eta aztertzea, bere edukia forma eta narrazio estrategia ezberdinetara egokituz.
CB1 - Ikasleek frogatu dutela DBH orokorreko oinarritik abiatzen den ikasketa-arlo batean ezagutzak dituztela eta ulertzen dituztela, eta, testu-liburu aurreratuetan oinarritzen bada ere, normalean bere ikasketa-eremuaren abangoardiako ezagutzak dakarren zenbait alderdi ere barne hartzen dituen mailan aurkitzen da.
CB2 - Ikasleek beren ezagutzak beren lan edo bokazioan modu profesionalean aplikatzen jakitea eta beren ikasketa-eremuan argudioen garapena eta defentsan eta arazoen ebazpenaren bidez frogatu ohi diren trebetasunak izatea.
CB3 - Ikasleek datu garrantzitsuak bildu eta interpretatzeko gaitasuna dutela (normalean beren ikasketa-eremuan) izaera sozial, zientifiko edo etikoko gai garrantzitsuei buruzko hausnarketa barne hartzen duten epaiak egiteko.
CB4 - Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak eta irtenbideak helarazi diezazkiotela publiko espezializatuari zein ez-espezializatuari.
CB5 - Ikasleek ondorengo ikasketak autonomia maila handiarekin aurrera eramateko beharrezkoak diren ikaskuntza-gaitasunak garatu dituztela.
Zeharkakoak
CT5 - Informazioaren kudeaketa eta herritartasun digitala.
CT7 – Pentsamendu kritioa.
CT8 – Talde-lana.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Ikasgai teorikoen zerrenda:
1. Marketin informazio sistema baten kontzeptua eta osagaiak.
2. Iturriak eta Ikerketa arloak.
3. Marketin ikerketa prozesua.
4. Interneteko marketinerako ikerketa-baliabideak.
5. Adimen artifiziala eta marketin-ikerketa.
Ikasgai praktikoen zerrenda:
- Datu-baseak eratu eta aztertu.
- Galdetegiak diseinatu.
- Eztabaida taldeak aurrera eramatea.
- Marketin edukien ikerketa.
MetodologiaToggle Navigation
Azalpen-klaseak elkarrekintzarekin.
Produktu/zerbitzu bati buruzko benetako ikerketa.
Ikasgelako praktikak.
Talde dinamikak.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EBALUAZIO JARRAITUAREN SISTEMA
Saio magistralak eta ikasgelako praktikak jarraitu dituzten eta irakasleak ezarritako epean eta moduan entregatu dituzten ikasleak atxikitu daitezke modalitate honetara. Azterketa teorikoa gainditu beharko da irakasgaia gainditzeko.
Ikasleen Ebaluazioa Arautzen duen Araudiko 8.3 artikuluaren arabera, ebaluazio jarraia utzi eta azken ebaluazioari atxikitu nahi duten ikasleek ebaluazio jarraituari uko egitea idatziz aurkeztu beharko dio irakasgaiko irakasleari, lauhilekoa hasi eta lehenengo bederatzi asteetan.
AZKENEKO EBALUAZIO-SISTEMA
Etengabeko ebaluazioaren baldintzak betetzen ez dituztenek edo hari uko egin diotenek, deialdi arruntean parte hartu ahal izango dute azken ebaluazioaren baldintzetan:
a) Ikasketa-planak bere osotasunean jasotako teoriari buruzko idatzizko froga (%50).
b) Froga praktiko bat aurrera eramatea (%50).
Irakasgaia gainditzeko azterketa teorikoa gainditu beharko da.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
eGela-n eskuragarri dauden edukiak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados. Fundación Universitaria Iberoamericana
Gehiago sakontzeko bibliografia
AAerasfor (2021): Diseño de encuestas y cuestionarios de investigación: organización de la investigación de mercados. Aerasfor.
Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados. Fundación Universitaria Iberoamericana.
Antelo, Manel (2022): La génesis de los mercados: Teoría y práctica. Piramide
García del Junco, Julio; Ramírez García, Carolina; García Álvarez de Perea, Juan (2021). Administración y dirección de empresas para el marketing e investigación de mercados. Ediciones Pirámide.
Grupo Era (2022): Tratamiento y análisis de la información de mercados. Grupo era.
Grupo Era (2022): Investigación y recogida de información de mercados. Grupo era.
Grupo Era (2022): Entorno e información de mercados. Grupo era.
Marín Díaz, Gabriel (2022): Investigación analítica de mercados digitales. Universidad Internacional de Valencia.
Villaverde Hernando, Silvia ; Monfort de Bedoya, Abel; Merino Sanz, María Jesús (2020): Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales: una visión integradora. ESIC Editorial.
Aldizkariak
Insights y Analytics: https://ia-espana.org/revista-semestral-investigacion-y-marketing/
Mercados y negocios. Revista de información y análisis: http://mercadosynegocios.cucea.udg.mx/index.php/MYN
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 13:00-15:00 | 11:00-13:00 | |||
2-15 | 13:30-15:30 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 13:00-15:00 | |||
2-15 | 11:00-13:00 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 14:00-15:00 |