XSLaren edukia
Hedabideen Plangintza II
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua (Plan berria)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 46 | 69 |
Ordenagailuko p. | 14 | 21 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Bilatzen da ohituretan eta plangintzaren trebetasun profesionaletan ikasleetako eta publizitate-komunikabideetako eta erlazio publikoko espezializazioa. Gradu-amaiera lanerako plataforma bezala denbora|eguraldi bera balio izango du.
Gaitasunak:
OROKORRAK
G001 - Teorien, kontzeptuen eta metodologien esanahia eta egokitasuna ezagutzea eta ulertzea komunikazioaren (inter) diziplinazko esparruan, eta, bereziki, publizitateko eta harreman publikoetako tekniketan.
G003 - Komunikazio-problemak ebazteko ikuspegi sortzaile berriak sintetizatzea, garatzea eta aplikatzea.
G004 - Gertaerak, gizarte-prozesuak, testuak eta komunikazio-proiektuak modu kritikoan aztertzea, interpretatzea, azaltzea eta baloratzea.
G006 - Talde-lanaren parte-hartzearekin, kudeaketarekin eta optimizazioarekin lotutako trebetasunak eta trebetasunak garatzea, erabakiak hartzeko eta emaitzak ebaluatzeko irizpide informatuak aplikatuta.
G007 - Publizitateko eta harreman publikoetako eta, oro har, informazioko edukiak eta prozesuak garatzeko trebetasunak aplikatzea eta teknikak, teknologiak eta baliabideak erabiltzea.
G008 - Helburuak identifikatzera eta ekintzak planifikatzera bideratutako estrategiak proiektatzea eta diseinatzea, publizitate-proiektuen eta harreman publikoen garapenaren testuinguruan.
G009 - Ingurune eta errutina profesionalen ezagutza eta esperientzia eskuratzea, merkatuak eskatzen dituen publizitatearen eta harreman publikoen esparruko profil profesionalen lanaren errealitatera hurbiltzeko.
G010 - Informazioa eta dokumentazioa hainbat iturritan bilatu, hautatu, hierarkizatu eta aztertzea, edukia narrazio-modu eta -estrategietara egokituz.
ZEHARKAKOAK
CT1 - Autonomia eta autoerregulazioa.
CT7 - Pentsamendu kritikoa.
CT8 - Talde-lana.
ESPEZIFIKOAK
C3CC01 - Ekonomiaren eta komunikazioaren globalizazio-prozesuen testuinguruan, publizitatearen eta harreman publikoen ideiak, kontzeptuak, teoriak eta estrategiak ulertzea eta modu kritikoan baloratzea.
C3CC02 - Komunikabide-planak diseinatzea, aztertzea eta garatzea, publizitate-komunikazioko eta R.R.P.P.ko arazoak ebazteko irizpide informatuak aplikatuz
C3CC05 - Merkatuak ikertzeko metodologiak eta tresnak aplikatzea, publizitate-komunikazioko eta R.R.P.P.ko proiektuak taldean garatzeko.
IKASKUNTZAREN EMAITZAK:
Ikasleak teorian menderatzea nola egiten den bitartekoen plan bat, estrategikoki eta teknikoki. Horretarako, informazio- eta ekintza-faseak garatu eta aztertuko dira, bai eta horiek osatzen dituzten etapak edo urratsak ere. Azken batean, lortu nahi den helburua da ikasgaia amaitzean ikaslea gai izatea baliabideen plan optimoa planteatu eta garatzeko. Baliabideen Plan bat (Teoria) oinarritzen den faseetan oinarrituta, Baliabideen Plan zehatz bat (Praktika) garatzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Oinarri Teorikoak:
1.I Plangintza kontzeptuak errepasatzen ditut.
2.Komunikabide-Plana.
• Kontzeptua.
• Faseak.
• Informazio-Fasea.
• Akzio-Fasea.
3.Informazio-Fasea.
• 1.Pausoa
• Briefing-a eta aurrekarien analisia.
4.Akzio Fasea.
• 2. Pausoa.
• Helburu-definizioa.
5.Akzio-Fasea.
• 3. Pausoa.
• Komunikabide-Aukeraketa.
6.Akzio-Fasea.
• 4. Pausoa.
• Gomendioa kanpainako jarduera aldiak.
7.Akzio-Fasea.
• 5. Pausoa.
• Euskarri-Aukeraketa|Selekzioa.
8.Akzio-Fasea.
• 6. Pausoa.
• Kanpainako Txostena.
• Estrategia eta taktika.
• Txertatze-Egutegiaren Lantzea.
• Planeko Aurrekontua.
• Emaitza-aurre-ebaluazioa.
9.Akzio-Fasea.
• 7. Pausoa.
• Kanpaina-Erosketaren Kudeaketa.
• Komunikabideekiko Negoziazioa.
• Agindu-Egitea.
10.Akzio-Fasea.
• 8. Pausoa.
• Kanpainaren segimendua.
• Erosketaren aginduetako egitearen kontrola.
11.Akzio-Fasea.
• 9. Pausoa.
• Kanpaina-Itxiera.
• Gertakarien Laburpena.
• Azkeneko neurketa kuantitatiboa (post-Ebaluazioa).
• Kanpainaren eraginkortasunaren neurketa Cuali eta cuanti.
Oinarri Praktikoak:
Lauhileko guztirako lan bakarra. Teoriako fase guztiak jarraituz, Hedabide Plan bat garatu. Iragarle eta produktu zehatza aukeratu behar da.
MetodologiaToggle Navigation
Klase Magistrala: teoriaren erakusketa kasu praktikoz lagunduta.
Klase Praktikoak: Talde-lanean, teorian ikusitako fase guztiak jarraituz, komunikabide-plana garatzea. Klase praktikoak derrigorrezkoak dira. Zerrenda pasatuko da.
Lan bakar hau faseetan/zatietan ematen joango da.
Eskatutako emate partzial guztiak eman behar dira eta praktika gainditu.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 9a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 22a baino lehenago).
Ebaluazio Jarraitua:
Praktika lauhilekoan zehar: %50tako balioa izango du. Aurkezpenak %20tako balioa.
Azterketa: %30 balioa izango du.
Ikasturtean zehar egindako praktikak, ebaluazio jarraitua izango da, eta Maiatzaren deialdian lortutako emaitza ohi ez bezalako deialdirako mantenduko da.
Azkeneko Ebaluazioa:
Probarako seinalatutako egunean ezarritako praktika emango da eta ebaluazio jarraitukoaren antzeko azterketa egingo da.
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, azaroaren 9a baino lehenago (martxoaren 22a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Azken ebaluazioaren kasuan, ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.
Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Ordenagailua, Excel tipoko eta power point-a aurkezpeneko programekin.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
GONZALEZ LOBO, M.A. y Carrero LOPEZ, E. (1997), Manual de planificación de medios, Madrid, ESIC.
Gehiago sakontzeko bibliografia
GONZALEZ LOBO, M.A (1994) Curso de Publicidad, Madrid, Eresma & Celeste.
PERLADO LAMO de ESPINOSA, Marta (2006), Planificación de medios de comunicación de masas, Madrid, McGraw-Hill.
SÁNCHEZ FRANCO, M.J (1999), Eficacia publicitaria. Teoría y práctica, Madrid, McGraw-Hill.
TORZÓN, Esther, y MOORE, Jeri (edits) (1996) Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices, New Yersey,
Lawrence Erlbaum.
GONZALEZ LOBO, M.A (1994) Curso de Publicidad, Madrid, Eresma & Celeste.
PERLADO LAMO de ESPINOSA, Marta (2006), Planificación de medios de comunicación de masas, Madrid, McGraw-Hill.
SÁNCHEZ FRANCO, M.J (1999), Eficacia publicitaria. Teoría y práctica, Madrid, McGraw-Hill.
TORZÓN, Esther, y MOORE, Jeri (edits) (1996) Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices, New Yersey,
Lawrence Erlbaum.
Aldizkariak
Anuncios
Control
Campaña
Estrategia
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 13:00-15:00 | 11:00-13:00 | |||
17-30 | 13:30-15:00 | 11:00-12:30 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 11:00-13:00 | 13:00-15:00 | |||
17-30 | 11:00-12:00 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 12:00-14:00 |