edIKDit-18-26

IKTak hezkuntzan BERrikusten, BERreraikitzen, BERritzen (BerrIKT)

edIKDit-18-26

Irudia

berrIKT taldean Bilboko Hezkuntza Fakultateko irakasle ezberdinek parte hartzen dute. Gure xedea, Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduetako IKT irakasgaia berrikuntza pedagogikoaren erreferentea izatea da. Horretarako, metodología aktiboak, diziplinartekotasuna, jarduneko saiakuntza eta sozializazioa oinarri hartzen ditugu, gure ikasleek ezagutza esanguratsua eraikitzea ahalbidetuz.

Berrikuntza proiektu ezberdinak diseinatu eta ebaluatu ditugu urteetan zehar, eta gaur egun gure irakasgaiak metodología eta printzipio ezberdinak oinarri hartzen dituzten proiektuez osatuta daude; 1) Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (PIE11-6391), 2) “Zubiak eraikiz” ikaskuntza-zerbitzuan oinarritutako proiektua, 3) Berrikuntza teknologikoari buruzko SPOC-a, 4) PLEaren garapena, Online Praktika komunitateetan kooperatuz eta kolaboratuz (PIE 13-6722), 5) “Gustokoa dut”, sare sozialen proiektua.

Proiektu bakoitzean garatutako lana IKD ereduarekin bat datorren irakasle taldean bilakatu gaitu eta garrantzitsuena, gure ikasleei gaitasunak garatzen lagundu dizkie eta guri ikasleen gaitasunen garapenean zer den eraginkorra egiaztatzen lagundu digu.

Taldeko kideak

  • Ainara Romero Andonegui (Koordinatzailea)
  • Urtza Garay Ruiz
  • Eneko Tejada Garitano
  • Unai Ortega Lasuen
  • Jon Bustillo Bayon

Akreditazioa lortutako urtea: 2018

Berritze urtea: 2023

Harremanetarako: Ainara Romero Andonegui

 

OCW web orriak

Informazio interesgarria

  • Romero, A., Tejada, E. y López, A. (2017). Desarrollo de la competencia TIC a través del Aprendizaje Servicio: una experiencia en la formación del profesorado de educación infantil. Hekademos, 22, 46-57.
  • Garay, U., Tejada, E. y Romero, A. (2017). Rendimiento y satisfacción de estudiantes universitarios en una comunidad online de prácticas. Revista Mexicana de Investigación Educativa, 75(22).
  • Tejada, E., Garay, U. y Romero, A. (2017). La incidencia de la participación cooperativa en entornos virtuales en el rendimiento académico. EDUTEC. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 60.
  • Romero, A. y Garay U. (2017). Uso de Facebook como herramienta para el aprendizaje colaborativo de la competencia TIC. Congreso Internacional EDUTEC 2017. Chile, 08/11/2017 hasta 10/11/2017