Banner_Presentación Convocatorias UPVEHU Bizkaia Aretoa_2017
Plan de Recuperación Transformación y Resiliencia- Fondos MRR
Deialdi gaurkotuak
-
PIFG23/27: “Toxicidad de Poliruetanos(2)”
Aurkezteko epea itxita (2023/10/02 - 2023/10/25 23:59) 2023/10/30: Balorazio Fasera pasako diren onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da. 2023/10/02: Deialdia argitaratu egin da
-
PIFG23/20: “Mecánica de Fluidos”
Aurkezteko epea itxita (2023/09/08 - 2023/09/28 23:59) 2023/10/19- Beka emateko proposamena argitaratu egin da.2023/10/02: Balorazio Fasera pasako diren onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da
-
PIFG23/19: “Mecánica de Fluidos”
Aurkezteko epea itxita (2023/09/08 - 2023/09/28 23:59) 2023/10/19- Beka emateko proposamena argitaratu egin da.2023/10/02: Balorazio Fasera pasako diren onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da
-
PIFG23/18: “Modelización de faltas en tiempo real en sistemas eléctricos basados en convertidores "
Aurkezteko epea itxita (2023/09/08 - 2023/09/28 23:59) 2023/10/19- Beka emateko proposamena argitaratu egin da. 2023/10/02: Balorazio Fasera pasako diren onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da
-
PIFG23/23: “ Sostenibilidad en Ciencias de la Alimentación”
Aurkezteko epea itxita (2023/09/25 - 2023/10/17 23:59) 2023/19/10 Balorazio faserako onartutako eskabideen zerrenda argitaratu egin da. 2023/09/25 Deialdia argitaratu da.
—
5 elementu orrialdeko
Albisteak
- SGIker-ek VII. Argazki Zientifikoen lehiaketako sari banaketa egin dute (2017/02/22)
- SGIkerrek ikerkuntzan hasteko tailer bat eman die UPV/EHUko Doktorego Eskolako ikasleei (2017/02/16)
- SGIker-ek Osagarri bitaminiko estimulatzaileak edo "legez kanpoko" drogak? tailerra eman zien Bilboko La Salle Ikastetxeko DBHko 4. mailako ikasleei (2017/02/02)
- SGIkerrek drogak eta sendagaiak EMNren bidez karakterizatzeko tailer bat eman die Bilboko La Salle ikastetxeko DBHko 4. mailako ikasleei (2017/01/25)
- SGIkerrek drogei, medikamentuei eta adikzioei buruzko informazioa bilatzen ikasteko tailer bat eman die La Salle ikastetxeko DBHko 4. mailako ikasleei (2017/01/16)
—
5 elementu orrialdeko