Banner_Presentación Convocatorias UPVEHU Bizkaia Aretoa_2017
Plan de Recuperación Transformación y Resiliencia- Fondos MRR
Deialdi gaurkotuak
-
Doktoretza aurreko laguntzen deialdia: FPU Programa 2024
Eskabideak aurkezteko epea 2024/01/25ean amaituko da, 14:00etan
-
Oinarrizko ikerketako eta/edo ikerketa aplikatuko proiektuak egiteko laguntzak (PIBA) 2024
Aurkezteko epea itxita: 2023/12/29 - 2024/01/29 Deialdia argitaratu da
-
PIFG23/40: “Ingeniería Química”
Aurkezteko epea itxita: 2023/11/16 - 2023/12/12 2024/01/10 Beka Emateko Proposamena argitaratu egin da. 2024/01/09 Balorazio faserako onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da. 2023/12/18 Jasotako eskaeren zerrenda zuzenduta argitaratu egin da. 2023/12/13 Jasotako eskaeren zerrenda argitaratu egin da. 2023/11/16: Deialdia argitaratu egin da
-
PIFG23/39: “ Flexibilidad de la red eléctrica”
Aurkezteko epea itxita: 2023/11/15 - 2023/12/11 2024/08/01- Beka Emateko proposamena argitaratu egin da. 2023/12/12 Balorazio Fasera pasako diren onartutako eskaeren zerrenda argitaratu egin da. 2023/11/15: Deialdia argitaratu egin da
-
Ramón y Cajal doktoratu ondoko laguntzak 2023
Izapide irekirik gabe (Eskaerak aurkezteko epea: 2023/01/11 - 2023/02/01) Ramón y Cajal 2023rako “Interes adierazpenak” Ikerkuntzako Errektoreordetzan jasotzeko epea 2023ko urtarrilaren 15ean, 8:00etan, bukatuko da. Ramón y Cajal deialdira eskaerak aurkezteko epea, bai ikertzaile eskatzaileentzat bai UPV/EHU erakundearentzat, 2024ko otsailaren 1ean bukatuko da, 14:00etan.
—
5 elementu orrialdeko
Albisteak
- Maribel Arriortuak, UPV/EHU-ko kristalografia eta mineralografiako katedradunak, “Kristalografia eta hazkunde kristalinoaren talde berezituaren urrezko intsignia (GE3C)” saria jaso du
- Zer gertatzen ari da glifosatoarekin? Herbizida hau erabiltzearen alde onak eta txarrak (2018/03/12)
- Ikertzaileen (M-AES) mugikortasunerako diru laguntzak
- Osasun arloan ikerketa kudeaketarako (FGIN) fomakuntza laguntzak
- SGIker-ek kalitatezko informazioa bilatzeari buruzko tailer bat eman diete Bilboko La Salle ikastetxeko DBHko 4. mailako ikasleei (2018/02/13)
—
5 elementu orrialdeko