XSLaren edukia
Kultura Marketina
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 46 | 69 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Proiektu kulturaleko sustapen eta zabaltze estrategiak planifikatzeko eta bere publikoen irudi positiboa sortzeko asmoz, kultura eta hiri marketineko oinarriak ezagutzea.
2. Ingurune sozial eta kulturalaren ezaugarriak bere demografikoa, ekonomikoa eta lurralde dimentsioan aztertzeko trebetasunak lortzea.
3. Kulturaleko erreal eta potentzial publiko, merkatu eta zabaltze-kanal desberdinen beharrak zehaztea.
4. Plangintza estrategikoaren oinarrizko printzipioak ezagutzea.
5. Komunikazioko, publizitateko eta hiriko kulturaren sustapeneko tresnak diseinatzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.-Zer da kultura?
2.-Kultura merkatua
3.-Kultura produktua
4.-Zerbitzu edo produktu kulturalen kontsumitzailea
5.-Marketin kulturalaren kontzeptua
6.-Kultura produktuen segmentazioa eta posizionamendua
7.-Merkatu ikerkuntza kultura marketinean
8.-Marka kulturalak
9.-Hiria produktu kultural gisa
10.Diplomazia Kulturala
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgai honetan ebaluazio jarraia lehenesten da, eskola teorikoetan parte hartzen duten eta praktiketako lanak ikasturtean zehar eskatuko diren forma eta epeetan aurkezten dituzten ikasleentzat. Ikasgai honek hainbat irakaskuntza-ikasketa metodo erabiltzen ditu dagozkion gaitasunen garapena bermatzeko. Horrela, eredu eta oinarrizko kontzeptuen azalpen magistralarekin batera, ikasleek horiei buruzko eztabaidetan eta azalpenetan aktiboki parte hartzea sustatuko da.
Horrez gain hainbat praktika egingo dira lauhilekoan zehar, horietatik bi notarako izango dira. Irakasleak zehaztuko ditu zeintzuk diren ikaslearen gidan.
Irakasgaiaren hasieran lan praktiko bat egingo dela zehaztuko da, eta klasean hau burutzeko kronograma eta edukiak zehaztuko dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EBALUAZIO JARRAIA
Irakasgai honetan ebaluazio jarraia lehenesten da eta sesioak jarraitzen dituzten ikasleek ebaluazio jarraia egiteko eskubidea izango dute. Sesioak jarraitu ezin dutenek 9. astea arte daukate irakasleari idatziz azken ebaluazioa egingo dutela informatzeko.
Ebaluazio jarraia aukeratzen dutenek bi motatako lanak egin beharko dituzte. Alde batetik ariketa eta kasu praktikoei irtenbideak eman, eta beste aldetik, taldeko lana (hiru pertsona gehienez). Lanak ikastaroan zehar zehaztuko dira eta klasean aurkeztu beharko dira. Hauek izango dira ebaluazio irizpide nagusiak:
50%: Praktika eta kasu praktikoen planteamenduak
50%: Talde lana
Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.
AZKEN EBALUAZIOA
Azken ebaluazioa egitea erabakitzen dutenek, irakasgaia gainditzeko irakaslearekin adostu beharko dute lauhilekoan zehar egingo duten lana eta praktikak (bakarkako lan bat eta bi praktika).
Bi atalak gainditu behar dira irakasgaia gainditzeko. Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Valencia, J., Umba López, A. M., Moná, A. M., Valencia-Arias, A., & Patiño Vanegas, C. Evolución y tendencias investigativas en marketing orientado a industrias culturales y creativas: un análisis bibliométrico en Scopus. 2019. Semestre Económico, 22(53), 189-213.
LEAL JIMENEZ, ANTONIO; QUERO GERVILLA, Maria José. 2011. Manual de Marketing y Comunicación Cultural. Universidad de Cádiz. Servicio de Publicaciones, Proyecto Atalaya.
Laura Victoria Mesa Arango. 2011. El Marketing Urbano y la construcción de la Imagen de la ciudad. Master en Gestión Urbanística. Universidad Politécnica de Cataluña.
FERNÁNDEZ, G. Aportes para la generación de nuevos programas de investigación del habitat urbano. En FERNÁNDEZ, G. (ed.). Habitat Metrópolis. Buenos Aires: Ediciones Cooperativas, 2004, p 11-57
FERNÁNDEZ, G. La imagen de ciudad como recurso para la gestión estratégica del desarrollo urbano. En FERNÁNDEZ, G. y LEVA, G. (eds.). Lecturas de Economía, Gestión y Ciudad, Buenos Aires: Editorial Universidad Nacional de Quilmes, 2004 , p 55-85
FRIEDMANN, R Identidad e imagen corporativa para ciudades ¿, en Revista Chilena de Administración Pública, Nº 9.1996
GOMEZ RODRIGUEZ, P. (2003): "La gestión de marketing de ciudades y áreas metropolitanas: de la orientación al producto a la orientación al marketing"; Revista Cuadernos de Gestión, Vol.3; No.1y2, pp. 11-25
KOTLER, PH., HAIDER, D. Y REIN, I. Mercadotecnia de localidades. Ciudad de México: Diana, 1994.
PEREZ ROMERO, LA (2004): Marketing social: teoría y práctica. Pearson
CAMARERO IZQUIERDO, María del Carmen. GARRIDO SAMANIEGO, María José: Marketing del patrimonio cultural, Ediciones Pirámide, 2004
COLBERT, Francois. CUADRADO, Manuel: Marketin de las Artes y la Cultural, Ariel Patrimonio 2003
CUADRADO GARCÍA, M. BERENGUES CONTRI, G.: El consumo de servicios culturales. ESIC, 2002
BARCELÓ, J.A. BOQUER, S., BOFILL, M., MUNILLA, G., MUÑOZ, J.: Los Museos y el marketing, 1989
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
TaldeakToggle Navigation
01 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|
31 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|