XSLaren edukia
Bideosormena eta Bestelako Jarduera Esperimentalak
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Ikus-entzunezko Komunikazioko Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 39 | 58.5 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Laborategiko p. | 7 | 10.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Historian zehar egon diren Bideosormenako praktika ezberdinak ezagutu, analizatu eta ulertu bere testuinguru historiko eta artistikoan.
2. Beste ikusentzunezko adierazpideekiko harremanak ulertu eta kontuan hartu.
3. Bideosormenako taldeko ariketa ezberdinak egin eta proiektu pertsonal bat aurrera atera.
EMAITZAK
Behin ikastaroa bukatuta, ikasleak lortu beharko lituzke irakasgairako konpetentzia
nabariak. Konpetentzia horiekin sormena-piezak interpretatzeko trebetasuna garatuko ditu ikasleak, eta irudiaren beste era batzuekiko erlazioak ezartzeko baita ere, eta bere ikus-entzunezko sormenako proiektu pertsonalak garatzeko ahalmena.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Bideoa, Sormena, esperimentazioa; Bideoartearen sustraiak. Kontzeptuen definizioa.
2. Bideoa bere kokagune historikoan: Abangoardien aurrekari esperimentalak. Telebistaren agerpena eta artearen testuingurua. Zinemarekiko harremana.
3. Praktika ezberdinak. Happening, Body Art, Performance. Bideo-instalazioa. Bideomusikala/Bideoklipa. Beste arte praktika garaikideak.
4. Esperimentazioa aro digitalean. Internet eta lurralde esperimental berriak. Kontaketa egiteko norabide berriak.
GAI PRAKTIKOAK
1. Ikasle guztiek taldeko lenatan parte hartuko dute ariketa moduan, egitarau teorikoan garatutako gaiei buruz
2. Ikasle bakoitzak proiektu personal bat garatu du kurtso bukaerarako (librea), eta lan honen aurkezpena egin beharko du klsean
MetodologiaToggle Navigation
-Ikasle guztiek taldeko lanetan parte hartuko dute, ariketa moduan, egitarau teorikoan garatutako gaiei buruz.
-Ikasle bakoitzak proiektu pertsonal bat garatu beharko du kurtso bukaerarako (librea).
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikasgai honen ezaugarriak kontuan hartuz, ebaluaketa jarraitua egingo da. Horregatik ariketa teoriko eta praktiko guztiak gaindituta egon behar dira.
Egiteko proben balorazioa:
. Talde-lanak: %50a
. Azkeneko proiektu indibiduala: %50a
Ebaluazio-sistema hau aurrez aurreko modalitatean nahiz aurrez aurrekoa ez den modalitatean aplikatuko da.
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 10a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 23a baino lehenago).
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, azaroaren 22a baino lehenago (apirilaren 23a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasleak ikasleen eskura jarriko ditu ezinbesteko materialak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Baigorri, Laura. Vídeo, Primera etapa. Brumaria. Madrid, 2004.
Bonet, Eugeni. Señales de vídeo. MNCARS. Madrid, 1998.
Bonet, Dolls, Mercader, Muntadas. En Torno al vídeo. Gustavo Gili. Barcelona, 1980.
Mitry, Jean. Historia del cine experimental. Fernando Torres, Valencia, 1974.
Palacio, Manuel. La imagen sublime. MNCARS. Madrid, 1988.
Perez Ornia, José Ramón. El arte del vídeo. TVE. Barcelona, 1991.
Cubit S., Videography, MacMillan Education LTD, 1983
Martin S (ed.), Videoarte, ed. Taschen, 2006
Gehiago sakontzeko bibliografia
Hall, Doug. Illuminating Video. An essential guide to Video Art. Aperture/BAVC. San Francisco, 1991.
Rekalde, Josu. Vídeo. Un soporte temporal para el arte. EHU. Bilbao, 1995.
Rush M., Video art, Thames & Hudson, 2003
Wayne M., Theorising video practice, Lawrence & Wishart, 1997
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-15 | 09:00-11:30 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:30-13:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-15 | 09:00-11:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:30-13:00 |