XSLaren edukia
Publizitateko Multimedia Errealizazioa
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua (Plan berria)
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 39 | 58.5 |
Ordenagailuko p. | 21 | 31.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUN OROKORRAK
G002 - Teoria eta tresna metodologikoak aplikatzea hainbat komunikazio-prozesu eta -testuingurutan.
G003 - Komunikazio-arazoak konpontzeko ikuspegi sortzaile berriak sintetizatzea, garatzea eta aplikatzea.
G004 - Komunikazio egitate, prozesu sozial, testu eta proiektuak kritikoki aztertu, interpretatu, azaldu eta baloratzea.
G005 - Lanaren eta ikerketaren proiektuak, lorpenak eta emaitzak jakinaraztea eta azaltzea, arintasunez, eraginkortasunez eta argumentuz, publizitateko eta harreman publikoetako genero, formatu eta komunikabideetan.
G006 - Taldeko lanaren partaidetzarekin, kudeaketarekin eta optimizazioarekin lotutako trebetasunak garatzea, erabakiak hartzeko eta emaitzak ebaluatzeko irizpide informatuak aplikatuz.
G007 - Publizitatearen eta harreman publikoen eta, oro har, informazioaren edukiak eta prozesuak garatzeko trebetasunak aplikatzea, eta teknikak, teknologiak eta baliabideak erabiltzea.
G009 - Lanbide-inguruneen eta -errutinen ezagutza eta esperientzia eskuratzea, merkatuak eskatzen dituen publizitatearen eta harreman publikoen arloko lanbide-profilen lanaren errealitatera hurbiltzeko.
G010 - Iturri desberdinetan informazioa eta dokumentazioa bilatu, hautatu, hierarkizatu eta aztertzea, edukia hainbat forma eta estrategia narratibotara egokituz.
CB2 - Ikasleek beren ezagutzak beren lanari edo bokazioari modu profesionalean aplikatzen jakitea, eta argudioak prestatuz eta defendatuz eta beren ikasketa-eremuan arazoak konponduz erakutsi ohi diren gaitasunak izatea.
CB3 - Ikasleek datu garrantzitsuak bildu eta interpretatzeko gaitasuna izatea (normalean, beren ikasketa-eremuaren barruan), gai sozial, zientifiko edo etikoei buruzko hausnarketa barne hartzen duten iritziak emateko.
CB4 - Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak eta soluzioak publiko espezializatu zein espezializatu gabeari transmititu ahal izatea.
CB5 - Ikasleek autonomia maila handiko ondorengo ikasketak egiteko beharrezkoak diren ikasteko trebetasunak garatu izana.
......................
ZEHARKAKO GAITASUNAK
CT1 - Autonomia eta autorregulazioa.
CT5 - Informazioaren kudeaketa eta herritartasun digitala.
CT6 - Berrikuntza eta ekimena.
CT7 - Pentsamendu kritikoa.
CT8 - Talde-lana.
......................
BERARIAZKO GAITASUNAK
1CC04 - Informazio- eta komunikazio-arloko proiektuen diseinuarekin eta gauzatzearekin lotutako teknologiak eta baliabideak ezagutzea eta aplikatzea
C1CC05 - Ahozko, idatzizko eta ikus-entzunezko adierazpen- eta komunikazio-estrategiak garatzea, komunikabideen genero eta formatu desberdinetarako egokiak.
CLC06 - Talde-lanean aktiboki parte hartzeko, lankidetzan aritzeko eta erantzukizunak banatzeko gaitasunak eta trebetasunak garatzea
C2CC04 - Lanaren eta ikerketaren helburuak, prozedurak eta lorpenak komunikatzea, argudiatzea eta azaltzea, komunikabideen ezaugarri diren konbentzio formalak aplikatuz.
......................
IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK
1. Ikasleak gai izango dira publizitate-estrategia transmedia sortzeko.
2. Ikasleak gai izango dira multimedia kanpaina bat antolatzeko.
3. Ikasleak gai izanen dira ikus-entzunezko eduki interaktibo baten ekoizpena egiteko.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Programa teorikoa
1. Multimedia proiektuen produkzio prozesua. Testuingurua eta planteamendua.
2. Materiale espresiboen erabilera multimedia publizitate proiektuetan. Adibideak
3. Erabiltzaile-sortzailea: sare sozialak eta multimedia publizitatea. Adibideak.
4. Erabilera anitzetarako aparailuak eta multimedia publizitatea. Adibideak.
Programa praktikoa
Irakasgaiaren alderdi praktikoa atal praktikorako irakaskuntza gidak ezartzen dituen tarteen artean kokatzen da. Arlo praktikoa hurrengo eran banatzen da:
1. Fasea: multimedia publizitate proiektuen inguruko planteamendu eta eztabida.
2. Fasea: multimedia publizitate proiektuen gauzatzea.
3. Fasea: multimedia publizitate proiektuen barreiapena.
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgaia bi zatitan banatzen da:
Lehenengoa guztiz teorikoa da eta modalitate magistrala erabiliz beharrezkoak diren ideia gako eta kontzeptu konkretuetaz hitz egiten da.
Bigarren atala guztiz praktikoa da eta sormen eta multimedia formak ditu ardatz nagusi modura. EHUko IKD ereduak eskatzen dituen irakaskuntza eskuduntzekin bat, non ikaslea orientatzeko eskatzen den "aurrera egiten laguntzeko arlo akademikoan, profesionalean eta sozio-pertsonalean", praktikei taldeko edo banakako moduan ekiteko aukera emango da, betiere lehenengoa lehenetsiz.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
• Ebaluazio jarraitua
Irakasgaiaren azken nota osoa batzen du (%100). Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu eta jarraian azaltzen den moduan banatzen da portzentualki:
1. Test motako proba (%30)
2. Praktikak (ariketak, aurkezpenak...) (%30)
3. Azken lanaren aurkezpena (%40)
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita.
Azken probak hurrengo jarduerak bilduko ditu:
1. Test motako proba (%30)
2. Praktikak (ariketak, aurkezpenak...) (%30)
3. Azken lanaren aurkezpena (%40)
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Azken probaren kasuan ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Hurrengo materialen erabilera beharrezkoa da irakasgaiaren barruan:
a) sesio magistral zein praktikoetan irakasleak banatu eta ezagutzera emandakoak.
b) Moodle plataforman (Egelan) jarritako material teoriko zein praktiko guztiak eta baita ikasleek publiko egin ditzaketen beste edozein ere.
Honez gain, ikasle bakoitzak bere telefono mugikorra erabili beharko du, eta komenigarria litzateke ordenagailu eramangarria ere izatea.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Bou, G. (2.003). El Guión Multimedia, Madril, Anaya Multimedia.
Florido, M. A. y Mañez, R. (2.021). Curso especialista en publicidad digital y embudos de venta (Social Media), Madrid, Anaya Multimedia.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Chuvieco, J. (2.002). Realización Multimedia, Madril, Paraninfo.
Eco, U. (1.999). Seis paseos por los bosques narrativos, Madril, Lumen.
Lievrouw, L. et Livingston S. (Eds.) (2.002). Handbook of New Media, London, Sage.
Murria, J. (1.999). Hamlet en la holocubierta. El futuro de la narrativa en el ciberespacio, Bartzelona, Paidós.
Pérez, F. (2.002). Introducción a la multimedia: realización y producción de programas, Madril, IORTV.
Svanaes, D. (2.000). Understanding Interactivity: Steps to a Phenomenology of Human-Computer Interaction, Norway, Trondheim.
Aldizkariak
Revista Mosaic de la Universidad Oberta de Catalunya: http://mosaic.uoc.edu
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 | |||
2-15 | 12:00-13:30 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 13:30-15:00 |
Irakasleak
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 14:00-15:30 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 | |||
2-15 | 11:00-13:00 | 11:00-11:30 |
Irakasleak
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-13:00 |