XSLaren edukia
Komunikazioaren Egungo Joerak
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Ikus-entzunezko Komunikazioko Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Ingelesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 46 | 69 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUNAK
Ikasgaian zehar landuko diren gaitasunak dira:
1) ebaluatu informazio-gizartean sortutako komunikazio moduen inplikazio sozialak, kulturalak eta politikoak (mailako 4. eta 5. gaitasunak)
2) atzeman komunikazioaren testuinguru berriak ikuspuntu profesionaletik
(mailako 6. gaitasuna)
3) aztertu modu kritikoan egungo komunikazioaren joera eta forma berriak (mailako 4. gaitasuna)
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
GAIAK:
1) Gizarte-sareak, komunikazioa.
2) Egiletza eta jabetza mota berriak (lankidetza, irekia)
3) Kultura eta komunikazioa merkaturatzeko eta finantzatzeko modu berriak.
4) Kontsumo modu berriak:
5) Ikus-entzunezko produkzioa eta teknologia
6) Kultura eta komunikazio politika berriak: dikurtso eta estrategiak komunikazio politikoan
7) Identitateak gaur egun: sare sozialak eta gazteak.
MetodologiaToggle Navigation
Alde batetik, teoriari dagokionez, gai bakoitzeko gutxi gorabehera astebete jorratuko da.
Alde praktikoari dagokionez, landu beharreko gaiak gaitegiari lotuak eta hitzartuak izango dira. Irakasleak gidatuko ditu.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Etengabeko Ebaluazioa edo Ebaluazio Jarraia
Irakasgaiaren hobetsitako ebaluazioa etengabekoa edo ebaluazio jarraia izango da. Honela:
%50 Norbanako Lana
%50 Taldeko Lanak
Azken Proba Bidezko ebaluazioa
Ikasleak ezin badu ebaluazio jarraiturik egin, azken proba edo ebaluazio bidez ebaluatu ahal izango du. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzia aurkeztu beharko dio irakasleari, gehienez bederatzi asteko epean. Azken proba horrek irakasgaiko notaren %100 balioko du, eta ikasgaiaren eduki teoriko zein praktikoak hartuko ditu kontuan, honela:
Lehen zatia garatu beharreko galderez osatuta egongo da, eta azken kalifikazioaren %50 balioko du.
Bigarren zatia, beste %50a, banakako lan batek osatuko du. Lan hori azken probaren unean aurkeztu beharko dira.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Ahnert, R., Ahnert, S., Coleman, C., & Weingart, S. (2021). The Network Turn: Changing Perspectives in the Humanities (Elements in Publishing and Book Culture). Cambridge: Cambridge University Press. doi:10.1017/9781108866804 . https://www.cambridge.org/core/services/aop-cambridge-core/content/view/CC38F2EA9F51A6D1AFCB7E005218BBE5/9781108791908AR.pdf/network_turn.pdfKEA,. New “Market Analysis of the Cultural and Creative Sectors in Europe” (2021). En https://keanet.eu/new-market-analysis-of-the-cultural-and-creative-sectors-in-europe/
E. Bustamante(ed.), Industrias creativas, Bartzelona, Ariel, 2011
Castells, M., Comunicación y poder, Madril, Alianza Ed. 2009
M. Castells, Redes de indignación y esperanza, Alianza Ed., 2012
Hainbat Egile, El poder de las redes sociales, Dossier La Vanguardia, Bartzelona 2013
Jenkins, H., Convergence Culture: la cultura de la convergencia en los medios de comunicación, Paidós, Bartzelona, 2008
KEA,. New “Market Analysis of the Cultural and Creative Sectors in Europe” (2021). En https://keanet.eu/new-market-analysis-of-the-cultural-and-creative-sectors-in-europe/
Hainbat Egile, Música para camaleones, Transtit Projectes, Bartzelona 2012
Rubio, J.A., Rius, J. eta Martínez, S., El modelo español de financiación de las artes y la cultura en el contexto europeo, Fundación Alterbnativas, Madril, 2014
Roig, A., Cine en conexión, Bartzelona, UOC, 2012
García Canclini, N., Cruces , F. eta Urteaga, M., Jóvenes, culturas urbanas y redes digitales. Prácticas emergentes en las artes, el campo editorial y la música. Mexiko,Fundación Telefónica / Editorial Ariel, 2012.
Rowan, J., Emprendizajes en cultura. Discursos, instituciones y contradicciones de la empresarialidad cultural, Madril, Traficantes de Sueños, 2010.
Scolari, A., Narrativas transmedia, Deusto, 2013
Werbach, K. (Ed.). (2020). After the Digital Tornado: Networks, Algorithms, Humanity. Cambridge: Cambridge University Press. doi:10.1017/9781108610018. https://www.cambridge.org/core/books/after-the-digital-tornado/B746434A076A9EC7FD10AF12D69E6EA4
Gehiago sakontzeko bibliografia
Lauhileko hasieran iragarriko da.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
- MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
- NERECAN UMARAN, AMAIA
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
17-30 | 09:00-11:00 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
17-30 | 09:00-11:00 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
17-30 | 09:00-11:00 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-30 | 10:00-11:00 |