XSLaren edukia
Bideosormena eta Bestelako Jarduera Esperimentalak
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Ikus-entzunezko Komunikazioko Gradua (Plan berria)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 39 | 58.5 |
Gelako p. | 14 | 21 |
Laborategiko p. | 7 | 10.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Behin ikastaroa bukatuta, ikasleak lortu beharko lituzke irakasgairako konpetentzia
nabariak. Konpetentzia horiekin sormena-piezak interpretatzeko trebetasuna garatuko ditu ikasleak, eta irudiaren beste era batzuekiko erlazioak ezartzeko baita ere, eta bere ikus-entzunezko sormenako proiektu pertsonalak garatzeko ahalmena.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Bideoa, Sormena, esperimentazioa; Bideoartearen sustraiak. Kontzeptuen definizioa.
2. Bideoa bere kokagune historikoan: Abangoardien aurrekari esperimentalak. Telebistaren agerpena eta artearen testuingurua. Zinemarekiko harremana.
3. Praktika ezberdinak. Happening, Body Art, Performance. Bideo-instalazioa. Bideomusikala/Bideoklipa. Beste arte praktika garaikideak.
4. Esperimentazioa aro digitalean. Internet eta lurralde esperimental berriak. Kontaketa egiteko norabide berriak.
MetodologiaToggle Navigation
ESKOLA MAGISTRALAK:
Eskola magistraletan eduki teorikoak emateaz gain, proiektuen adibideak eskainiko eta ikusiko dira.
ESKOLA PRAKTIKOAK:
Ikasgelako praktiketan ikus-entzunezko sorkuntzako hainbat ariketa egingo dira, eskola magistraletan gertatutakoarekin lotuta.
Laborategiko praktiken ordutegiaren barruan, ikasleen eskura jartzen dira ariketak eta amaierako proiektua egiteko beharrezko espazioa eta ekipamendua.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikasgai honen ezaugarriak kontuan hartuz, ebaluaketa jarraitua egingo da. Horregatik ariketa teoriko eta praktiko guztiak gaindituta egon behar dira.
Egiteko proben balorazioa:
* Eskoletan egindako ariketak eta aurkezpenak: 50%
* Barkaka egindako azken proiektua: 30%
* Portfolioa: 20%
Ebaluazio-sistema hau aurrez aurreko modalitatean nahiz aurrez aurrekoa ez den modalitatean aplikatuko da.
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 10a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 23a baino lehenago).
Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, azaroaren 22a baino lehenago (apirilaren 23a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasleak ikasleen eskura jarriko ditu ezinbesteko materialak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Baigorri, Laura. Vídeo, Primera etapa. Brumaria. Madrid, 2004.
Bonet, Eugeni. Señales de vídeo. MNCARS. Madrid, 1998.
Bonet, Dolls, Mercader, Muntadas. En Torno al vídeo. Gustavo Gili. Barcelona, 1980.
Mitry, Jean. Historia del cine experimental. Fernando Torres, Valencia, 1974.
Palacio, Manuel. La imagen sublime. MNCARS. Madrid, 1988.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Hall, Doug. Illuminating Video. An essential guide to Video Art. Aperture/BAVC. San Francisco, 1991.
Rekalde, Josu. Vídeo. Un soporte temporal para el arte. EHU. Bilbao, 1995.
Rush M., Video art, Thames & Hudson, 2003
Wayne M., Theorising video practice, Lawrence & Wishart, 1997
Aldizkariak
Salama, B. El cine experimental. Entre el experimento y la experiencia. Imagofagia: revista de la Asociación Argentina de Estudios de Cine y Audiovisual, ISSN-e 1852-9550, Nº. 9, 2014, 11 págs.
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-15 | 09:00-11:30 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:30-13:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-15 | 09:00-11:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 12:30-13:00 |