Aroa Murciano

Aroa Murciano

Micaela Portilla Ikergunea
Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
Telefonoa +34 945 01 32 46
E-maila: aroa.murciano@ehu.eus

Ikertzailea eta unibertsitateko irakaslea da. Hezkuntza Zientzietan Doktorea. Psikopedagogia ikasketak egin zituen eta hizkuntzen didaktika eta kulturartekotasunean espezializatu zen EKOMU masterrean. Bere ikerketa nagusiek eta argitalpenek, ikuspegi sozio-diskurtsiboa dute oinarri. Irakasleen prestakuntza eta hizkuntzen ikas-irakaskuntza dira bere ikerketa gai nagusiak. Eusko Ikaskuntzaren "Hôte de relations internationales" bekari esker, Genebako Unibertsitatean bi urtez luzatu zuen, sei hilabetetako egonaldia. Urte askotan zehar MIKER (HUHEZI) ikertaldean aritu da, eta egun, ELEBILAB (EHU) ikertaldean ikertzaile dihardu Gasteizko Letren Fakultatean.

 

Publikazioak

Argitalpenak

Ezeizabarrena, M-J. & Murciano, A. (2023). MAIN euskalduna: haurren kontaketetan adinak eta ingurune soziolinguistikoak duten eragina neurtzeko tresna. In. A. Olçomendy; U. Etxeberria; B. Lascano & A. Elizalde. Lapurdum 2023. Hizkuntzalaritza eta didaktika. 2.Tomoa 141-155. ISSN: 1273-3830.

Murciano, A. & Ozaeta, A. (2022). Videoformación en equipos de maestros: ¿una herramienta para la reconfiguración de las prácticas? In. Romera-Ciria, M. & Camino Bueno-Alastuey M. Didáctica de la lengua, multimodalidad y nuevos entornos de aprendizaje. Análisis y estudios 47. GRAO 173-194. ISBN: 978-84-18627-99-6.

Garcia, I., Ezeizabarrena, M.J. & Murciano, A. (2021). Gestos y palabras antes de los 2 años: efecto de la edad y el género. Revista de Investigación en Logopedia. DOI: https://doi.org/10.5209/rlog.70879

Murciano, A. & Ozaeta, A. (2020) Jardueraren azterketa irakasleak prestatzeko bide: debatearen ikas-irakaskuntzaren adibidea. In D. Krajewska, E. Santazilia & E. Zuloaga (Ed.) Fontes  Linguae  Vasconum  50  urte:  ekarpen  berriak euskararen ikerketari. Nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca.  Iruñea: Nafarroako Gobernua. 405-420. 978-84-235-3561-3.

Murciano, A.; Ozaeta, A. & Sainz, M. (2016) Saberes y dificultades de seis maestros de Educación Primaria sobre la enseñanza del debate socio-científico en contextos multilingües con lenguas minoritarias. In Díez Mediavilla, A.; Brotons, V.; Escandell, D. & Rovira, J.. Aprendizajes plurilingües y literarios. Nuevos enfoques didácticos. Universitat d' Alacant 178-186. ISBN 978-84-16724-30-7

Ozaeta, A.; Sainz, M. & Murciano, A. (2015) La autoconfrontación cruzada como instrumento de desarrollo profesional. Análisis desde las "figuras de acción". In García-Azkoaga, I. & Idiazabal, I. Para una ingeniería didáctica de la educación plurilingüe. Bilbo (EHU) 123-146. ISBN 978-84-9082-205-0

Murciano, A. (2012) Didáctica del texto instructivo en un aula de 5º curso de primaria: análisis discursivo de las producciones del alumnado. In Ruiz Bikandi, U. & Plazaola, I. El aula como ámbito de investigación sobre la enseñanza y el aprendizaje de la lengua. Donostia (EHU) 110-124. ISNB 978-84-9860-707-9