Eduki publikatzailea

Arrazakeria, migrazioa eta kontratazio enpresariala

Hizlaria:

• Maria José Aguilar Idañez.
    Gizarte Langintza eta Gizarte Zerbitzuetako katedraduna. Gaztela-Mantxako Unibertsitatea.
    Immigrazio eta Kulturartekotasuneko on-line masterraren zuzendaria. GIEMICen arduraduna (Grupo Interdisciplinar de estudios sobre Migraciones, Interculturalidad y Ciudadanía).

Mahai ingurua:

• Mayra Colado García.
    Abokatua eta sindikalista. CITE. CCOO. Bizkaia.
  • Iker Barbero González.
    Justizia Sozialaren aldeko Klinika Juridikoko Zuzendaritza Kontseilua.

Helburuak:

• a) Enpresen kontratazioan migratzaileak diskriminatzen diren kasuei buruzko informazioa.
  • b) Diskriminaziozko errealitate hori gertatzea ahalbidetzen duten mekanismo ideologiko, soziologiko eta juridikoak aztertzea.
  • c) Bidegabekeria sozialaren errealitatean eragiteko erari buruz hausnartzea, proposamen juridikoen bidez bereziki, baina ez soilik.
  • d) Egoera administratibo irregularrean zeuden migratzaileen lan esplotazioko kasu zehatz bat, Txorierrin (Bizkaia) gertatu dena, aztertzea.

Norentzat:

Unibertsitateko ikasleak, irakasleak, gizarte eragileak, elkarteak eta gizartea, oro har.

Antolatzailea:

Justizia Sozialaren aldeko Klinika Juridikoa. Zuzenbide Fakultatea.

Laguntzailea:

Bizkaiko Campuseko Errektoreordetza. UPV/EHU.

Información para unirse

Enlace de la reunión: https://ehu.webex.com/ehu/j.php?MTID=m8ec08e83f25f6af45cfce588d73ccdd1

Número de reunión: 2733 706 8038

Contraseña: Obtenga la contraseña de la reunión del organizador.

Agenda: Racismo, migración y contratación empresarial / Arrazakeria, migrazioa eta kontratazio enpresariala

Unirse mediante sistema de vídeo

Marcar 27337068038@webex.com

También puede marcar 62.109.219.4 e introducir su número de reunión.

Unirse por teléfono

+34-91215-8236 Spain Toll

+34-917-911283 Spain Toll 2

Código de acceso: 2733 706 8038