Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Espezialitateak toggle-navigation
- Itsas Baliabideak ( Kredituak : 30 ECTS )
- Itsas Ingurumena ( Kredituak : 33 ECTS )
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Ingurumenaren eta Itsas Baliabideen Ikerketa | Ingelesa | 6 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Eutrofizazioa eta Alga Kaltegarriak | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen Monitorizazio eta Arrisku-Ebaluaketa Sistema Urtarretan | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen genomika | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen-kimiometria | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumenaren Kimika Analitikoa | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumenari aplikatutako analisi matematikoa eta modelizazio metodoak | Ingelesa | 6 | Itsas Ingurumena | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Ugaztunen Biologia | Ingelesa | 6 | Itsas Ingurumena | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas kutsatzaileen ekotoxikologia eta arrisku-kuantifikazioa | Ingelesa | 6 | Itsas Ingurumena | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas-adarren anderakuntza eta birhabilitazioa | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Kalitate-ebaluaketa ekologikoa Itsasbazterreko ekosistemetan | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Mikrofosilak, Ingurumena eta Denbora | Ingelesa | 7.5 | Itsas Ingurumena | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Zelulen eta Molekulen Biomarkagailuak | Ingelesa | 4 | Itsas Ingurumena | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ekologia eta Zooplankton Prozesuak | Ingelesa | 7.5 | Itsas Baliabideak | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Ekosisteman oinarritutako Arrantza-Kudeaketa | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen eta Arrantza/Akuikultura arteko Elkarreraginak | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Baliabideen Genomika | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Ekintzailetza | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Hondoen Ekologia | Ingelesa | 7.5 | Itsas Baliabideak | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Mikrobiologia Funtzionala eta Molekularra | Ingelesa | 6 | Itsas Baliabideak | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Organismoen Energia Fisiologikoa | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanoetako Urrutiko Detekziorako Sarrera | Ingelesa | 7.5 | Itsas Baliabideak | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Tresneria eta Neurriak Ozeanografia Operazionalean | Ingelesa | 4 | Itsas Baliabideak | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Urrutiko Detekzioa Ozeanoetan | Ingelesa | 6 | Itsas Baliabideak | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Analisi instrumental aurreratua | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Endokrinologia konparatua eta disrupzio endokrinoa | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Eskala Handiko Prozesu Ozeanikoak | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Gaur Egungo Ozeanografia Gaiak | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Geofisika Aplikatua eta Itsas Geofisika | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Geofisikari eta Itsas Zientzilarientzako Datu Konputazionalen Analisia | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Ingurumen Datuen Analisiak eta Ereduak | Ingelesa | 6 | -- | Université de Bordeaux
(
Ufr. des Sciences Biologiques Bordeaux
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Animalien Biokimika, Fisiologia eta Akuariologia | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Ekologia | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Ekologia Mikrobianoa | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Geoarkeologia | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Geologiarako Sarrera | Ingelesa | 3.8 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Hondoaren Geologia | Ingelesa | 6 | -- | Université de Bordeaux
(
Ufr. des Sciences Biologiques Bordeaux
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Konterbatzioa eta Politikak | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Itsas Landareen Biologia eta Ekologia | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Itsasertzeko Jalkitze Dinamika | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Karbonoa, nutrienteak, berotegi-dinamikak itsas ekosistemetan eta ozeanografia geologikoa | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Klima-Alkaketaren Alderdi Sozioekonomikoak | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Kulturaniztasunaren Integrazioa EBn | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Lanbide-Praktikak Itsas- eta Ingurumen-Sektoreetan | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Litosferaren Geodinamika eta geofisika | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Lur Sistemaren Ziklo Biogekimikoak | Ingelesa | 7.5 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Ozeano-Aldaketa Globalaren Biologia | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanoetako Ziklo Biogeokimikoak | Ingelesa | 6 | -- | Université de Liège
(
Faculty of Sciences
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Biologikoa | Ingelesa | 6 | -- | Université de Bordeaux
(
Ufr. des Sciences Biologiques Bordeaux
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Biologikorako Sarrera | Ingelesa | 3.8 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Dinamikoa | Ingelesa | 6 | -- | Université de Bordeaux
(
Ufr. des Sciences Biologiques Bordeaux
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Fisikorako Sarrera | Ingelesa | 3.8 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Kimikoa | Ingelesa | 6 | -- | Université de Bordeaux
(
Ufr. des Sciences Biologiques Bordeaux
)
| Ikasgelakoa |
Ozeanografia Kimikorako Sarrera | Ingelesa | 3.8 | -- | University of Southampton
(
School Oceanography & Earth SCI/Univ. of Southampton
)
| Ikasgelakoa |
Satelite Bidezko Ozeanografia eta Meteorologia | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Uretako Animalien Histologia eta Histopatologia | Ingelesa | 4 | -- | Itsas Biologia eta Bioteknologia Esperimentalen Ikerketa Zentroa
(
PIE
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Proyecto Fin de Máster | 30 | -- |
Metodologia
The programme is studied full-time over 16-22 months (120 ECTS) and consists mainly of advanced courses (90 ECTS) and of a Master Thesis Project (30 ECTS) with a dissertation.Every student will achieve an individualized particular curriculum, by combination of the different disciplines that can be studied either at each of the three universities: Coastal Management or Advanced Oceanography in Soton, Marine Non-living Resources or Marine Environment in UBx1, and Marine Living Resources or Marine Pollution (Ecosystem Health Assessment included) in UPV/EHU. The research project (pathways: Environment, Living Resources, and Non-living Resources) is undertaken at the Semester 4 and can be entirely or jointly undertaken in Soton, UPV/EHU or UBx1, or in an associated or collaborating research or education institutions, such as AMS, OFG, AZTI, UCAN or IEO. As the student progresses through the programme the modules will become more challenging. Modules and their associated learning outcomes, credit point values, assessment methods, and pre-requisites are described in detail in the Module Description Form and on line (ww.ehu.es/MER). Consistent with our philosophy of learning and teaching, many of the modules reflect the research interests of staff within the Consortium, details of which are also available on the web sites. These research interests are in sympathy with international research priorities so we are able to contribute significantly to high-profile debates.Ebaluazioa
It is expected that all students will progress to the MSc. To progress from Semester 1 (30 ECTS in Soton or UBx1) to Semester 2 (30 ECTS in UPV/EHU) and from Semester 2 to Semester 3 (30 ECTS in Soton or UBx1) the student must achieve a minimum ECTS grade of E (i.e. a pass) in all modules. To progress from Semester 3 to the Dissertation the student must also achieve a minimum ECTS grade of E in all modules. However, research project may be started just after progressing to Semester 3, if so scheduled in the mentor's agreement, since for some research subjects seasonality may be crucial. Nevertheless, this opportunity to start the project earlier does not imply any change in the general requisites: the student must achieve a minimum ECTS grade of E in all modules at Semester 3 to progress to Dissertation.Each of the Institutions will use is own grading system and the results have been translated into the European standard grades proposed by the Bologna Agreement. Examination criteria:- Assessment of knowledge and understanding is undertaken primarily via these summative assessment methods; in addition the student will receive feedback on all formally assessed work.- Assessment of the skills will be achieved through a combination of written examinations, essays, computer and laboratory exercises, oral presentations, fieldwork/boatwork reports, short coursework assignments, poster presentations, and a substantial research project report. The Master Thesis is judged following the procedure of the institution hosting the (supervisor of) the student presenting the thesis. The thesis has to be written up and defended in front of an academic jury nominated by each corresponding UAB at each university, according to its corresponding regulations.- Kreditu kopurua ECTS : 30
- MALeko irakasleak