Ikaslea beste batzuek itsasoko ingurumenari buruz egindako lana irakurtzeko, erabiltzeko eta modu egokian erreferentzia egiteko gai, izaera kritikoarekin aztertzeko gai, eta informazio zientifiko konplexua laburtzeko eta interpretatzeko gai izan dadila.
Ikaslea ebazteko dagoen gai zientifiko bat identifikatzeko, gai horren egoera testuinguru batean sartzeko eta informazioa modu egokian jasotzeko gai izan dadila.
Ikaslea itsasoko ingurumenari buruzko datuak (esparrukoak eta laborategikoak) biltzeko, erregistratzeko eta aztertzeko (tratamendua eta konputerizazioa) gai izan dadila, azken belaunaldiko tekniken eta ekipamenduaren bidez.
Ikaslea ozeanografia-ezagutza aplikatzeko gai izan dadila, ingurumenaren eta itsasoko baliabideen kudeaketa iraunkorrari laguntzeko.
Ikaslea planteatutako gaia ebatz dezakeen ikerlana planteatzeko gai izan dadila (hipotesia, helburuak, baliabideak, diseinu esperimentala eta abar).
Ikasleak diziplina anitzeko hurbilketen balioa eta beharra jakin eta uler ditzala ezagutzan aurrera egiteko; baita gaur egungo hainbat gai ere ikerketaren mugan eta horiek ikertzeko erabiltzen diren teknika asko.
Ikasleak gaitasunak izan ditzala itsasoko datuen prozesamenduan eta azterketan, eta ikerketa aurreratuko banakako proiektu baten bidez eskuratutako ikerketa-esperientzia izan dezala.
Ikasleak goi-mailako hezkuntza ager dezala ingurumenean eta itsasoko baliabideetan, hurbilketa praktiko eta analitiko baten eta zenbakizko hurbilketaren bidez.
Ikasleak ikerketa-proiektu bat nola diseinatzen eta egiten den, ikerketa lanak nola garatzen eta ondorio egokiak ateratzen diren, eta ikerketaren emaitzak nola jakinarazten diren (komunikazioen, artikuluen eta bestelakoen bidez) jakin dezala.
Ikasleak ingurumeneko itsas zientzietan erabilitako terminologia, nomenklatura eta sailkapen-sistemak jakin eta uler ditzala.
Ikasleak ozeanografiaren lau diziplinetako (hots, ozeanografiko biologiko, kimiko, geologiko eta fisikoko) ozeano-prozesuak jakin eta uler ditzala, maila aurreratuan; baita itsasoko mundua denboran eta espazioan hainbat eskalatan modelatzen duten prozesuak ere.
Ikasleak prozesu zientifikoa uler dezala eta teoriak, paradigmak, kontzeptuak eta printzipioak ezagutu eta erabil ditzala ingurumenaren eta itsasoko baliabideen esparruan ikerketa sinpleak diseinatzeko eta gauzatzeko.
Ikasleak taldean lan egiten jakin dezala, banakako balioak eta balio kolektiboak identifikatuz, erantzukizunak bere gain hartuz eta behar bezala jokabidea izanda; besteen ikuspegiak ezagutu eta errespetatu ditzala eta banakako eta taldeko lana balora dezala, norberaren eta besteen rolak eta talde bateko kideek nola ikasten duten ulertuz.
Ikasleak teoria eta praktika jakin eta uler ditzala datuak hartzean, aztertzean eta interpretatzean, itsasoko ingurumen aplikazio esparru zabal batean.
Ikasleak trebetasuna ager dezala itsasoa esploratzeko tekniketan, laborategiko analisian eta modelizazio matematikoan.
Ikasleak trebetasuna ager dezala itsasoko baliabideen kudeaketan eta garapen iraunkorrean, bai ikuspegi akademikotik bai ikuspegi praktikotik.
Ikasleak trebetasuna ager dezala itsasoko ekosistemen osasunean, bai ikuspegi akademikotik bai ikuspegi praktikotik.