Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Gizarte Ekintzarako Erakundeak eta Programak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Gizarte eta Hezkuntza Ikerketarako Metodo eta Teknika Aurreratuak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Gizarte eta Hezkuntza Inklusioa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Haurren Eskubideak eta Hezkuntza | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Ikerketaren Diseinua eta Ikerketarako Teknika Kualitatiboak Gizarte eta Hezkuntza Arloetan | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Programa Kulturanitzen Garapenerako Ikerketa eta Orientazioa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Berdintasuna eta Generoa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Datuen azterketa kualitatiboa gizarte eta hezkuntza ikerketan | Gaztelania , Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Ezintasunaren Ikuspegi Berriak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Familia Orientaziorako Ikerkuntza | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Gatazken ebazpena pedagogiaren ikusmiratik | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Gizarte eta Hezkuntza Esku-hartze Programetarako Neurketa Tresnen Ebaluazioa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Gizarte eta Hezkuntzako Esku-hartzea Haurrekin eta Nerabeekin. | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Gizarte eta hezkuntza ikerketako datuen analisi kuantitatiboa | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Ikerketa/ekintza (I/E) gizarte eta hezkuntza arloko esku-hartzean | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Kulturarteko Hezkuntzarako Teoriak eta Praktikak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Ikasgelakoa |
Sormena eta gizarte eta hezkuntza prozesuen bideratzea | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Testu profesionalak eta zientifikoak idaztea eta sortzea | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea ( Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea ) | Bietakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 12 | -- |
Metodologia
Master honen egituran hiru multzo ezarri dira, eremu sozio-hezitzailean dauden esku-hartze perfil ezberdinak irudikatuz. Hiru bloke edo multzoak derrigorrezko eta hautazko gaiekin osatuta daude, eta ez dira bloke islatuak baizik eta lotura zuzena dute eremu sozio-hezitzaileekiko dauden hiru aspektu garrantzitsuekin: Hezkuntza Ikerkuntzako Teknikak eta metodoak; Pertsonarteko erlazioak eta Familia; eta Esku-hartze sozio-hezitzaileetako eremuak.Estruktura honen berezigarriak kontutan izanik, metodologia aipatzen diren gaitasun eta helburuei egokitutako da. Irakaskuntza-ikaskuntza modalitate ezberdinak (mintegi, hitzaldiak, ikasgelako praktikak, lan-kooperatiboa, ahozko aurkezpenak, banakako lanak etab.), gai bakoitzari egokitzen zaio, lortu nahi diren gaitasunen arabera.Ebaluazioa
Gai ezberdinetako ebaluazio sistema eta masterreko bukaerako lana, master honen gune nagusia osatzen dutenak, egokia da aurreikusitako helburuentzat eta baita egingo diren irakaskuntza-ikaskuntza modalitate ezberdinentzat.Gai bakoitzean zehaztuko dira ebaluazioari dagozkien portzentajeak, irakaskuntza-ikaskuntza modalitate eta lortu nahi diren gaitasunen arabera.Master Bukaerako Lanaren ebaluazio eta kalifikazio sistemari dagokionez, tutoreak kontutan izango du bere ardurapean dagoen ikasleak egiten duen lan bakoitza eta formazio-jardueraren ebaluazioa jarraitua, baita tutoretza jarraitua eta irakasleak emandako zehaztapenak.- Kreditu kopurua ECTS : 12
- MALeko irakasleak