Ahozko eta idatzizko komunikazio prozesuak egoki menderatzea, ikasleak gai izan daitezen informazioa transmititzeko, publiko espezializatuari eta ez-espezializatuari.
Analisi eta sintesi gaitasuna garatzea, ikasleak gai izan daitezen erabaki arrazoituak hartzeko, ikuspegi sortzaile eta berritzaile batetik, era guztietako arazo juridikoei aurre egiteko.
Diziplinarteko lana taldean egitea, soziologiaren, ekonomiaren eta politologiaren ekarpenak gero eta gehiago kontuan hartu behar dituzten arazo juridikoei aurre egiteko.
Ezagutzak eta teknikak aplikatzea lan eta ikerketa alorretan plantea daitezkeen arazo juridikoen ebazpen egokiari, etengabeko arreta jarriz ezagutzaren mugetan, jakintza juridikoaren adar bakoitzean.
Konpromiso etikoa eta arrazoibide kritikoa garatzea, analitikoki zorrotza, baliabide gutxiago dituzten pertsonekiko eta, oro har, garapen bidean dauden herrialdeekiko, baita administrazioaren praktika egokiekiko ere.
Nork bere ikaskuntza prozesua kudeatzeko gai izatea, etenik gabe eta bere kabuz, aurrez aurreko eskoletan azaldutako metodologien eta tekniken bitartez, arrakastaz ekiteko ondorengo ikasketei.