Jardunaldia: Marketin digitala negozio-ideiak baliozkotzeko tresna zientifiko gisa
Noiz eta non
2020/11/26 2020/11/26
Deskribapena
Helburuak:
Marketin digitalak eskaintzen dizkigun tresnak erabilita, bezeroek konbertsio inbutuaren faseetan izaten dituzten jokabideak ezagutu ditzakegu, eta gure ekintzak horietara egokitu.
Ikasleei beharrezko tresnak eta ezagutzak eskainiz, hala nola Google-en Partners (ikasleen negozio-ideiak baliozkotu ahal izateko), eta KPI objektiboen, ekintza-kostuen, kalkulatutako ROIen eta bezeroen eskurapen-kostuaren ikuspegi eta estimazio argiak eskainiz, ikasleek euren negozio-ideiaren ikuspegi estrategikoagoa eta argiagoa izango dute.
Oinarrizko kontzeptuak (atal teorikoa % 25)
- Leads, Sem, Seo, kalitate maila, ctr,..
- Eraldaketa digitalaren faseak eta etapak marketinaren arloan
- Zergatik marketin digitala
- Bezeroen jokabideak eta krisialdian egokitzea
- Marketin plan baten helburuak
- Marketin digitala vs marketin tradizionala
Nola prestatu eta martxan jarri marketin-plan bat (atal praktikoa % 75)
- Publizitate kostuak konparatzeko tresnak
- Trafikoaren eta joeren kalkulua, google partners...
- Kanalen eta publikoaren analisia
- Helburuen analisia. Zer neurtu behar den eta ondo neurtzearen garrantzia
- Google Toolbox tresnaren bidez bisitatzen gaituzten enpresen datuak lokalizatzea
- Tresnak eta automatizazioak (remarketing). Optimize
- Estrategia eta neurketak definitzea. Fluxu-diagrama
- Kostuen eta joeren kalkulua
- Eskuraketa-kostuak, errekurrentzia, LTV...
- Ekintzen eta estrategien esperimentuak/testak
- Eskaerak eta galderak
Izena ematea
Web helbidea: (Beste leiho bat zabalduko du) https://forms.gle/4Kfy6xDANXNn1Aov7
Informazio gehigarria
Jardunaldia online egingo da Zoom plataformaren bidez. Esteka saioa baino lehen bidaliko zaizue.