Blogak

Gureiker-eko kideek bikaintasun ebaluazioa jaso dute Docentiaz-en /Miembros de Gureiker reciben la evaluación de excelencia en Docentiaz

Docentiaz Programaren 14. deialdiara aurkeztu diren Gureiker Ikerketa Taldeko kideek María Ganzabalek, Terese Mendigurenek, Koldobika Mesok, Simón Peñak eta Jesus Angel Pérez Dasilvak ebaluazio bikaina lortu dute. UPV/EHUko webguneak azaltzen duenez, Docentiaz Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleen jarduera ebaluatzeko programa da. Programa honek irakasleen garapen profesionala bilatzen duen irakaskuntza-jarduera ebaluatzeko oinarriak finkatu nahi ditu, UPV/EHUko lurralde- eta erakunde-garapenak finkatutako beharrak kontuan hartuta. Programa honen bidez, irakaslana balioetsi nahi da, hainbat iturritatik (irakasleak, arduradun akademikoak, ikasleak eta sistema informatikoek emandako datuak) eraikitako irakaskuntzaren gaineko ikuspegi integralaren bidez. Gaur egun, ANECAk eta UNIBASQk egiaztatu dute Docentiaz Programa”

----

Los profesores del Departamento de Periodismo e integrante del Grupo de Investigación Gureiker María Ganzabal, Terese Mendiguren, Koldobika Meso, Simón Peña y Jesús Angel Pérez Dasilva han conseguido una evaluación “excelente” en la última convocatoria de Dozentiaz a la que se han presentado (14ª). Como recoge la web corporativa de la UPV/EHU, Docentiaz es el programa de evaluación de la actividad docente del profesorado de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea. Este programa pretende sentar las bases de una evaluación de la actividad docente, orientada al desarrollo profesional del profesorado, teniendo en cuenta las necesidades marcadas por el desarrollo institucional y territorial de la UPV/EHU. Con este programa se persigue revalorizar la función docente a través de una visión integral de la enseñanza impartida que se construye a partir de fuentes diversas (profesorado, responsables académicos y responsables académicas, estudiantes y datos aportados por los sistemas informáticos). El Programa Docentiaz está certificado por ANECA y Unibasq.

Blogak