Eguneko irudia

2019/07/05, 17:00 - 00:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Ostiralean, uztailak 5, 17:00etan Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko gradu aretoan egingo da Etika Soziosanitarioko unibertsitate espezialistaren berezko tituluaren lehenengo edizioaren itxiera ekitaldia.

Ekitaldira etorriko dira UPV/EHUren Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatearen, Bizkaiko Foru Aldundiaren, Eusko Jaurlaritzaren Osasun eta Enplegu eta Gizarte Politiken sailen eta Arabako campuseko errektoreordetzaren ordezkariak. Hauez gain, Diego Gracia Madrileko Unibertsitate Konplutentsearen Medikuntza fakultateko Historia eta Bioetikako irakasle emerituak ‘Una bioética para la ciudadanía’ [Hiritarrentzako bioetika] izeneko hitzaldia emango du.

Informazio gehiago