PROIEKTUA - ARTE STEAM IREKIA - IES Miguel de Unamuno BHI
Instalazio artistikoak: Glass Drawing 2022.Boston & Glass Drawing 2022.Osaka

IES Miguel de Unamuno BHIko DBHko 1. mailako ikasleek egin duten jarduera (bost talde, 117 ikasle) ekintza pedagogikoa da STEAM lan artistiko kolaboratibo bat egiteko ingurune hezitzaile espazial ireki batean.
Hauek dira lankidetza-ekintza honen helburuak:
A. Espazio-ingurune ireki batean hezkuntza-jarduera bat egitea:
- Ikasgelatik eta mahaitik kanpo; papera eta arkatza erabili gabe.
- Primitiba kognitiboak garatzea (arazoak ulertzea eta konpontzea ikusizko kognitiboen bidez).
- Ikasleak motibatzea eta talde-lanaren bidez oztopo pedagogikoak gainditzea, eta eskola-komunitatean lan/obra ikusgarri bat egitea.
B. Jarduera bat egitea STEAM funtsezko ideiak sartuz:
- Top-Down diseinua: sistema konplexua (kurba parametrikoen irudi bat) gero eta sinpleagoak diren azpisistemetan (leihoak, kristalak, poligonoak)
- Geometria ez-euklidanoetarako sarrera (3D kurba parametrikoak)
- Ikasleen STEAM motibazioa, instalazio artistikoa diseinatzeko eta sortzeko beharrezko ezagutza eta tresnei buruz gehiago jakiteko (softwarea, hardwarea, materialak eta prozedurak).
C. Ikaskuntzaren edukia zuzeneko esku-hartzearen bidez eraldatzen du, ikasleen eta hirugarren hezitzailearen (gela/ikastetxea) arteko interakzio-bideak ezartzeko.
D. Obraren beraren garapenarekin lotutako prozesu metakognitiboak erabiltzea, ebaluazio-tresnen bidez, ikaskuntza autorregulatua errazteko.
E. STEAM proiektu bat garatzen laguntzea, hura osatzen duten elementuak egitura didaktiko batean nola erlazionatzen diren aztertuz, ikasgelan kateatutako lan-sekuentziak planifikatzeko.
F. Genero-ikuspegia txertatzea zeharkako curriculum bat garatuz bokazio zientifikoen garapena sustatzeko, batez ere neskengan.
DBH. A | DBH. B | DBH. C | DBH. D | DHB. F |
UNAMUNO INSTITUTUA A. Z., Nora A.B., Oihane A. A., Elene A.. V.., Maddi A. F., Andrea A. V., Ibon B. G., Hiart C. T., Markel D. S., Oier E. E., Aner E. Q., Leire Leticia F. G., Leila Jamila G. S., June G. C., Vivian Patricia G. C., Eder M. G., Noa N., Madiabou N. O., Aitana O. A, Unai P. N., Jone R. S., Oier R. G., Iker S. Á., Claudia V. R., Hector Daniel Z. B., Elías M. L., Markel M. S., Javier UPV/EHU Nerea Izagirre Leire Laskurain Irati Lerma Itsasne Lopez Ane Elordui Uxue Lizarralde
|
UNAMUNO INSTITUTUA A. P., Aritz B. M., Sara B. B., Eneko C. D., Naomi C. C., Gorka C. R., Unax C. J., Laura C. D., Eloy Steven D. M., Saioa Goiuri D. C., Jennifer F. D., Onintze G. J., Daniela G. L., Melanie Estefanía J. G., Juan L. O., Mikel M. J., Julene P. P., Maitane S. A., Jair S. R., Oihane S. G., Anta U. H., Inaxi UPV/EHU Arantxa Mendia Aintzane Garitaonandia Kiara de Andres Eneko Gutierrez Ainhize Helguera
|
UNAMUNO INSTITUTUA A. R., Julen A. M., Imanol A. S., Sally Daniela B. B., Andrea B. , Alexandra E. M., Andreu F. A., Oier G. A, Pablo G. A., Darys Camila G. F., Julen L. C., Samuel David M. M., Andrés Steven O. Z., Iñigo O. R., Elsa P. A., Julene Q. P., Eduardo Renier R. A, Ainara R. S., Irati R. Z., Julene S. Z., Ainara Lucía S. D., Lorea T. C., Asier V. R., Angie V. C., Aaron UPV/EHU Ikerne Borreguero María Bortolini Andrea Barco Ane Amorrortu Haimar Bilbao Aitzol Anton Elene Urigoitia Maddi Zugazaga Alazne Urkiola Irune Urruticoechea Markel Zuluaga Ainhize Zulaika Irune Velasco
|
UNAMUNO INSTITUTUA A. S., Radia A. S., Iker A. P., Hodei A. V., Nicole B. R., Alejandro C. D., Jessica C. A., Melissa C. C., Ana C. C., Adrian James E. C., Jonathan J. T., Allison Naiara J. B., Marina L. C., Ariadne Iara M. E., Ahmed N. V., Joseba N. K., Daniel N. A., Yannick Ndong P. E., Koldo R. F., Ibon UPV/EHU Saioa Medel Laida Martínez Ainara Huesca Dánae Mikelez de Mendiluze Ane Mesa Eneko Martínez
|
UNAMUNO INSTITUTUA A. C., Reda A. V., Aritz A. G., Xabier A. B., Naia B. G., Izei C. A., Irati C. M., Aitor C. C., Asier Alexander D. F., Henrique D. T., Haritz F. M., Katherine G. H., Nicolás G. J., María Rocío G. A., Iker G. B, Jon H. B., Mohamed Amin J. , I. Amina L. H., Valentina M., Rayan M. R., Unai O. I., Trinity Esosa O. S, Maialen P. M., Joritz S. C., Libe T. S., Mayra Shelley UPV/EHU June Gutiérrez Aiara Isusi Maddi Madariaga Unai Manrique Iratxe Marcos Uxue Marcos Ainara Marín
|
Nola egin zen Glass Drawing 2022.Boston & Glass Drawing 2022.Osaka instalazioa
Elkarlaneko ekipoen araberako banaketa

Jarduera Unamuno BHIko DBHko 1. mailako bost gelatako 117 ikaslek egin dute.
Bilboko Hezkuntza Fakultateko 42 ikaslek laguntzen dute proiektu honetan, Unamuno BHIko ikasleei lagunduz eta zuzenduz.
5 geletako ikasleak bi txandatan antolatu dira, 3-4 pertsonako 10 lan-talderekin.
Taldeen izenak hauek dira: eguzkia, Merkurio, Artizarra, Lurra, Marte - Jupiter, Saturno, Urano, Neptuno, Pluton.
Instalazio artistikoen diseinua: Wall Drawing 2022.Boston & Wall Drawing 2022.Osaka

- Koloreak: zuria, urrea, azure
- Geometria: gainazal kurbatu parametrikoak
Parte-hartzea.
