XSLaren edukia

Gatazken Eraldaketarako Trebetasunak

Ikastegia
Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea. Arabako Atala
Titulazioa
Gizarte Langintzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
3
Kreditu kopurua
4.5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala33.850.5
Gelako p.11.217

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1.Komunikazioari eta pertsonen arteko gatazkei eragiten dieten faktore psikologikoak, kognitiboak eta emozionalak ezagutu eta identifikatzea.(M05CM01).

2.Gatazken kudeaketan emozioak kontrolatzeko eta erregulatzeko moduak aplikatzen jakitea eta identifikatzea. (M05CM02).

3.Gatazka- eta negoziazio-prozesuetan parte hartzen duten faktore sozio-kognitiboak identifikatzen jakitea. (M05CM02).

4.Taldean komunikatzeko, taldean lan egiteko, gatazkak konpontzeko eta negoziatzeko, eta egoera emozionalei aurre egiteko gaitasun sozialak ezagutzea; horiek etorkizuneko praktika profesionalean komunikazio-estrategia eraginkorrak garatzeko aukera emango dute. (M05CM08).

5.Jarduera profesionalerako beharrezko gaitasunak garatzea, kritika eta gogoeta egiteko gaitasuna nabarmenduz, baita komunikatzeko, harremanetarako, taldean lan egiteko eta sarean lan egiteko gaitasuna ere, generoa, kulturartekotasuna, landatar mundua eta abarrekin lotutako ikuspegiak txertatuz, etab. (M05CM08).

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1. gaia. -Emozioak gatazka- eta negoziazio-prozesuetan.

2. gaia. -Pertsonen arteko komunikazioa gizarte-lanean.

3. gaia. -Faktore sozio-kognitiboak gatazka- eta negoziazio-prozesuetan.

4. gaia. -Kulturala eta gatazken kudeaketa.

5. gaia. -Gaitasun sozialak gatazken kudeaketan.

6. gaia. -Komunikazio-gaitasuna eta egoera emozionalei aurre egitea.

MetodologiaToggle Navigation

Ebaluazio sistema jarraia izango da, beraz asistentzia derrigorrezkoa da.

Ikasgai honetan metodologia mota ezberdinak uztartzen dira:

Programa teorikoa: eskola magistralak.

Ikasgelako praktikak: Lanak egitea eta aurkeztea. Parte-hartzea, asistentzia, kasuen simulazioa eta rol playing ekintzak. Beharrezkoa asistentzia eta parte-hartzea ekintzetan.

Ezinbestekoa da irakasgaia gainditu ahal izateko idatzitako proba gainditzea.

Praktika ataleko nota gordeko da idatzitako proban huts egitean eta praktikak gaindituak dituztenen kasuan.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

"Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren %40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa "aurkezteke" izan dadin. Aldiz, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazoaren % 40 edo hori baino txikiagoa, deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.

3.- Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea" (12.2 art.).



Ebaluazio ez-presentzialaren kasuan, ebaluazio jarraituaren aukerarako ehuneko berak mantenduko dira, baina ikasgaiaren lan, ebaluazio-proba edo aurkezpen guztiak modu birtualean egingo dira (Egela, BBC Collaborate, beste plataforma birtual batzuk).

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Egela plataforma birtualean ikasturtean zehar argitaratuko diren materialak ("power point"-ak, ariketak, testuak, etabar.)

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Antons, K. (1990). Práctica de la dinámica de grupos. Barcelona, Herder.

Costa, M. & López, E.(1997). Los secretos de la dirección. Madrid, Pirámide.

Hogg, M. A. & Vaugham, G. M. (2010). Psicología social. Madrid, Panamericana.

Myers, D. G. (1995). Psicología social. Madrid, McGraw-Hill.

Munduate, L. & Medina, F.J. (coord.) (2005). Gestión del conflicto, negociación y mediación. Madrid, Pirámide.

Páez, D., Apodaca, P., Basabe, N., Ubillos, S. et al. (2008). Entrenamiento en Competencias de regulación emocional para profesionales del ámbito socio-comunitario de Guipúzcoa 2008. Donostia, Facultad de Psicología.

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:30-12:45

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eSEMINARIO Nº 3 - LAN HARREMAN ETA GIZARTE LANGINTZA ERAIKINA-ARABA

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:45-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eSEMINARIO Nº 3 - LAN HARREMAN ETA GIZARTE LANGINTZA ERAIKINA-ARABA

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:30-12:45

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • SEMINARIO Nº 4 - LAN HARREMAN ETA GIZARTE LANGINTZA ERAIKINA-ARABA

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:45-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • SEMINARIO Nº 4 - LAN HARREMAN ETA GIZARTE LANGINTZA ERAIKINA-ARABA