XSLaren edukia
Kulturaniztasuna eta Eleaniztasuna Gizarte Konplexuetan
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua (Aurreko plana)
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- X
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Ingelesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 36 | 54 |
Mintegia | 2 | 3 |
Gelako p. | 6 | 9 |
Ordenagailuko p. | 3 | 4.5 |
Tailerra | 10 | 15 |
Landa p. | 3 | 4.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
- Gizartearen kulturaniztasunarekin eta eleaniztasunarekin eta banakoen kulturaniztasunarekin eta eleaniztasunarekin zerikusia duten funtsezko kontzeptuak eta teoria nahiz eredu psikosozialak ezagutzea
- Gizarteratzea eta bizikidetasuna faboratzen duten kulturaniztasunaren eta eleaniztasunaren ahalmenak ezagutzea
- Lortutako jakintzak ikerketan eta gizarteko esku hartzeetan aplikatzeko gai izatea
- Diziplina anitzeko eta kultura anitzeko taldeetan lan egiteko gai izatea
- Ahozko nahiz idatzizko txosten teknikoak egiteko gai izatea
- Kulturaniztasunari eta eleaniztasunari buruzko dokumentazio-iturriak erabiltzeko gai izatea, eta informazio eskuratzeko behar diren estrategiak menderatzen direla erakustea
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
PROGRAMA TEORIKOA
1 gaia.- Giza aniztasuna
- Diferentziaren eraikuntza
- Diskriminazioa
- Estigma
- Interakzio soziala eta komunikazioa
2 gaia.- Kultura eta balioak
- Balioen azterketa kultura ezberdinetan
- Schwartzen balioen sailkapena
- Garapen sozio-historikoa eta Ingleharten balioen sailkapena
3 gaia.- Kultura eta ondorio psikosozialak
- Zer da kultura?
- Hofstederen proiektua
- Hofstederen dimentsioak: Indibidualismoa eta kolektibismoa, boterearekiko distantzia, ziurgabetasuna ekiditea, maskulinitatea eta feminitatea
4 gaia.- Selfaren eraikuntza kulturala: Kognizioa, motibazioa, emozioak
- Selfaren eraikuntza kulturala. Garapena
- Selfaren eraikuntza independientea eta elkarmenpekoa
- Selfaren eraikuntza eta bere ondorioak kognizioan eta motibazioan
- Selfaren eraikuntza eta bere ondorioak emozioetan eta ongizatean
5 gaia.- Komunikazioa eta elkarrekintza soziala
- Elkarrekintza soziala eta hizkuntza
- Kultura eta hizkuntza-testuinguru maila
- Kultura eta komunikazio estiloak
- Kultura, elkarrekintza soziala eta hizkuntzaren erabilera
6 gaia.- Akulturazio psikologikoa
- Identitate kulturala eta akulturazioa
- Akulturazio estrategiak
- Akulturazio estresa
- Migrazioa
7 gaia.- Identitate etnikoa eta hizkuntzaren erabilera
- Identitate etnikoa eta bizindar etnolinguiskoa
- Hiztun taldeekiko jarrerak
- Komunikazio bateratasunaren eta desberdintzearen oinarri psikosozialak
- Hizkuntza-portaera hizkuntza-ukipen egoeretan
8 gaia.- Bizikidetza
- Diferentzietan oinarritutako komunitatea
- Komunikazioa diferentzien komunitatean
- Inklusio morala
PRAKTIKA EGITASMOA
1 JARDUERA: Giza aniztasuna
Helburua: Talde soziokultural ‘ezberdin’ bati buruzko lana burutzea. Taldearen bizindarra deskribatuko da eta gizartean dauden talde horrenganako jarrerak, estigmatizaziora daramaten prozesu sozio-psikologikoak eta interakzio moduak landuko dira. Entregagaia: Informea. Gaitasunak: 1,2,3,4,5,6
2 JARDUERA: Balioak eta ezagutza
Helburua: Garrantzizkoa den gai eztabaidarri baten inguruko iritzi ezberdinak identifikatu eta deskribatu. Honetan oinarrituta, dimentsio sozio-psikologikoak, balio kulturalak eta pertsonalak eta gaiari dagozkion alderdi sozio-historikoak azertzen dira. Entregagaia: Informea eta ahozko aurkezpena. Gaitasunak: 1,2,3,4,5,6
3 JARDUERA: Ni kulturala
Helburua: Pertsonaren eraikuntza soziokulturalari buruzko lana egitea. Niaren esanahi kulturala lantzen da, bere garapenean parte hartzen duten faktoreak eta eraikuntza kulturalaren ondorioak motibazioan, kognizioan eta emozioetan. Entregagaia: Informea eta kontzeptu-mapa. Gaitasunak: 1,2,3,5
4 JARDUERA: Kultura, elkarrekintza soziala eta hizkuntza
Helburua: Eskolan ikusentzunezko materialetan aurkezten diren pertsonarteko eta taldearteko interakzioak aztertu. Jarduera honetan testuinguru kultural ezberdnetan aurkezten diren interakzioetan hizkuntza pragmatika, talde-arteko egoerak eta hizkuntza-portaerak aztertzen dira. Entregagaia: Kasuen azterketari buruzko informeak. Gaitasunak: 1,2,3
5 JARDUERA: Identitate etnokulturala eta akulturazioa
Helburua: Talde etnokulturalen arteko harreman moten inguruko lana burutzea. Eskolan egiten den talde dinamika batean asmatutako talde baten identitate etnokulturala zehazten da. Talde batek beste talde baten aginpean dagoen lurralde batera migratu behar dueneko historia aurkezten da, eta talde etnokulturalek elkarren artean negoziaketak egin behar dituzte, akulturazio estrategiak aztertuz. Entregagaia: informea eta posterra. Gaitasunak: 1,2,3,4
6 JARDUERA: Ikasleriarekin adosten den jarduera
Helburua: Egunerokotasunean aurki daitekeen testu, pelikula edo berri baten inguruan egiten den hausnarketan/ eztabaidan edo informe labur batean oinarritzen den jarduera. Prentsan azaltzen den kasu baten lanketa egitea. Entregagaia: Informe laburra. Gaitasunak: 1,2,3,4,5,6
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgaiaren ardatz nagusia jarduera praktikoak garatzea da. Jarduera hauen parte bat presentzialki egiten dira gelako praktiketan, tailerretan, ordenagailu praktiketan, landa praktiketan eta mintegietan. Saio praktikoen helburua jardueren fitxak aurkeztea da, jardueraren garapena bideratzea, aholku ematea eta tutorizatzea eta aldi berean, elkarrizketen bitartez jardueren jarraipena egitea.
Bestalde, saio teorikoen helburua jarduera praktikoak garatu ahal izateko beharrezkoak diren baliabide teorikoak eskaintzea da. Saio teorikoaren zati bat edukien aurkezpena egitera bideratuta dago, eta saioaren beste zati batean ikasleriaren parte-hartzea sustatzeko antolatuko diren eztabaidak, albisteen azterketak, ariketak eta kontzeptuei buruzko galderak landuko dira. Saio teorikoetan ere, ikasleriaren parte-hartzeari jarraipena egingo zaio ebaluazio jarraia garatu ahal izateko.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikastaro honetan bi ebaluazio modu daude: Ebaluazio jarraitua eta ebaluazio orokorra.
EBALUAZIO JARRAITUA
Ikasgaia gainditzeko bi betekizun nagusi daude: Jarduera guztietan ebaluazio positiboa lortzea eta jardueren jarraipen prozeduran ebaluazio positiboa lortzea.
Jarduera guztien batazbestekoak azken notaren %70 balio du. Jardueren jarraipena saio teoriko eta praktikoetan egiten da, eta ikasturtearen amaieran banakako elkarrizketa bat egiten da. Ikasturtean erakutsitako konpromezu eta lanean oinarrituz, jardueren jarraipenak azken notaren %30 balio du.
Online ebaluazio jarraitua(COVID19 egoera dela eta): Egelan igotako jarduera guztien ebaluazioaren batazbestekoak azken notaren %70a izango da. Jardueren jarraipena saio teoriko eta praktikoetan egingo da eta ikasturtearen amaieran banakako elkarrizketa bat egingo da. Ikasturtean erakutsitako konpromezu eta lanean oinarrituz, jardueren jarraipenak azken notaren %30 balio du.
EBALUAZIO OROKORRA:
Ikasleriak azken azterketa orokor batean ebaluatua izateko aukera du. Azken azterketa honetan alde teorikoa ebaluatzeko erantzun laburreko bost galdera erantzungo ditu (%50). Azterketa praktikoan, ikaslegoak jarduera praktiko bat garatu beharko du (%50). Beharrezkoa da alde teoriko eta praktikoan 5/10 lortzea.
Online ebaluazio orikorra (COVID19 egoera dela eta): Aurrez aurreko ebaluazioaren prozedura berdina.
Irakasgai honetan, ikasleak etsamina deialdiari uko egiteko eskaria aurkeztuko ahal du fakultateko idazkaritza orokorrean, irakasleari igorritako eskaria eginik, gehien dela etsaminen aldi ofiziala hasi baino hamar egun lehenago.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
E-gela eskuragarri dagoen materiala
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Apodaka, E. (2004). Komunikazioaren gizarte psikologia. Bilbo: UEU.
Azurmendi, M. J. (2000). Psicosociolingüística. Bilbao: UPV/EHU.
Gudykunst, W. B. (2004). Bridging differences: Effective intergroup communication. California: Sage Publications.
Páez, D. et al (2003). Psicología Social, Cultura y Educación. Madrid: Pearson.
Smith, P. B., Bond, M. H., eta Kagitçibasi, Ç. (2006). Understanding social psychology across cultures. London: Sage Publications.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Azurmendi, M.-J. (2000). La vitalidad etnolingüística relativa subjetiva (VELS). La culturación (Modelo MIESC). La identidad social (IS). La identidad etnolingüística (IEL). In Azurmendi, M.-J., Psicosociolinguística. Bilbao: UPV/EHU.
Berry, J.W. (2005). Conceptual Approaches to Acculturation. In K.M. Chon, P.B. Organista & G. Marin (eds.), Acculturation. Advances in Theory, Measurement and Applied Research. Washington, DC: American Psychological Association.
Berry, J. W., Poortinga, Y. H., Segall, M. H., & Dasen, P. R. (2002). Cross-cultural psychology. Research and applications. Cambridge: Cambridge University Press.
Bourhis, R. Y., Giles, H., y Rosenthal, D. (1981). Notes on the construction of a subjective vitality questionnaire for ethnolinguistic groups. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 2, 144-155.
Bradac, J. J., Cargile, A. C., y Hallett, J. S. (2001). Language attitudes: Retrospect, conspect, and prospect. En W. P. Robinson y H. Giles (Eds.), The new handbook of language and social psychology (pág. 137-155). Chichester: John Wiley and sons.
Breugelmans, S. M. y Poortinga, Y. H. (2006). Emotion without a word: Shame and guilt among Rarámuri Indians and Rural Javanese. Journal of Personality and Social Psychology, 91 (6), 1111-1122.
Brown, P., y Levinson, S. (1987). Politeness: Some universals in language use. Cambridge: Cambridge University Press.
Cousins, S. D. (1989). Culture and self-perception in Japan and the United States. Journal of Personality and Social Psychology, 56, 124-131.
Holtgraves, T. M. y Kashima, Y. (2007). Language, meaning, and social cognition. Personality and Social Psychology Review, 12 (1), 73-9
Aldizkariak
Bat soziolinguistika aldizkaria
Uztaro
Gogoa
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BELDARRAIN DURANDEGUI, ANGEL MARIA
- ELGORRIAGA ASTONDOA, EDURNE
- ULACIA ARAMENDI, MANUEL
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-2 | 11:00-13:00 | ||||
3-3 | 09:00-13:00 | ||||
4-4 | 11:00-13:00 | ||||
5-5 | 11:00-13:00 | ||||
6-6 | 09:00-13:00 | ||||
7-7 | 11:00-13:00 | ||||
8-8 | 11:00-13:00 | ||||
9-9 | 11:00-13:00 | ||||
10-10 | 11:00-13:00 | ||||
11-11 | 11:00-13:00 | ||||
12-12 | 11:00-13:00 | ||||
13-13 | 11:00-13:00 | ||||
14-14 | 11:00-13:00 | ||||
15-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Mintegia (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 17:30-19:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 15:30-17:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
12-12 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 | ||||
7-7 | 13:00-15:00 | ||||
12-12 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p. (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 13:00-14:00 | ||||
11-11 | 09:00-10:00 | ||||
14-14 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 09:00-10:00 | ||||
11-11 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 10:00-11:00 | ||||
11-11 | 14:00-15:00 | ||||
14-14 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 14:00-15:00 | ||||
11-11 | 10:00-11:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-15:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 13:00-15:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Tailerra-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 13:00-15:00 | ||||
8-8 | 09:00-11:00 | ||||
13-13 | 13:00-15:00 | ||||
15-15 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.2 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Landa p. (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 18:00-19:00 | ||||
11-11 | 14:00-15:00 | ||||
15-15 | 18:00-19:00 |
Irakasleak
01 Landa p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 15:00-16:00 | ||||
11-11 | 15:00-16:00 | ||||
15-15 | 16:00-17:00 |
Irakasleak
01 Landa p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 16:00-17:00 | ||||
11-11 | 16:00-17:00 | ||||
15-15 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
01 Landa p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 17:00-18:00 | ||||
11-11 | 17:00-18:00 | ||||
15-15 | 17:00-18:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-13:00 | ||||
2-2 | 11:00-13:00 | ||||
3-3 | 09:00-13:00 | ||||
4-4 | 11:00-13:00 | ||||
5-5 | 11:00-13:00 | ||||
6-6 | 09:00-13:00 | ||||
7-7 | 11:00-13:00 | ||||
8-8 | 11:00-13:00 | ||||
9-9 | 11:00-13:00 | ||||
10-10 | 11:00-13:00 | ||||
11-11 | 11:00-13:00 | ||||
12-12 | 11:00-13:00 | ||||
13-13 | 11:00-13:00 | ||||
14-14 | 11:00-13:00 | ||||
15-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 15:30-17:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-15:00 | ||||
7-7 | 13:00-15:00 | ||||
12-12 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
12-12 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 13:00-14:00 | ||||
11-11 | 14:00-15:00 | ||||
14-14 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 10:00-11:00 | ||||
11-11 | 10:00-11:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 09:00-10:00 | ||||
11-11 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-15:00 | ||||
5-5 | 13:00-15:00 | ||||
8-8 | 13:00-15:00 | ||||
13-13 | 13:00-15:00 | ||||
15-15 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 09:00-11:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Landa p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 16:00-17:00 | ||||
11-11 | 17:00-18:00 | ||||
15-15 | 16:30-17:30 |
Irakasleak
31 Landa p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 15:00-16:00 | ||||
11-11 | 15:00-16:00 | ||||
15-15 | 17:30-18:30 |
Irakasleak
31 Landa p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 17:00-18:00 | ||||
11-11 | 16:00-17:00 | ||||
15-15 | 18:30-19:30 |
Irakasleak
61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 16:00-20:00 | ||||
2-2 | 15:30-17:30 | ||||
3-3 | 15:30-19:30 | ||||
4-4 | 17:30-19:30 | ||||
5-5 | 15:30-17:30 | ||||
6-6 | 15:30-19:30 | ||||
7-7 | 15:30-17:30 | ||||
8-8 | 15:30-17:30 | ||||
9-9 | 15:30-17:30 | ||||
10-10 | 15:30-17:30 | ||||
11-11 | 15:30-17:30 | ||||
12-12 | 15:30-17:30 | ||||
13-13 | 15:30-17:30 | ||||
14-14 | 15:30-17:30 | 15:30-17:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.4 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.4 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.4 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
9-9 | 17:30-19:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 15:30-17:30 | ||||
7-7 | 17:30-19:30 | ||||
12-12 | 17:30-19:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
61 Ordenagailuko p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 17:30-18:30 | ||||
11-11 | 17:30-18:30 | ||||
14-14 | 17:30-18:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
61 Tailerra-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 17:30-19:30 | ||||
5-5 | 17:30-19:30 | ||||
8-8 | 17:30-19:30 | ||||
13-13 | 17:30-19:30 | ||||
15-15 | 16:00-18:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.4 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.4 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 1.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
61 Landa p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 18:30-19:30 | ||||
11-11 | 18:30-19:30 | ||||
15-15 | 15:00-16:00 |