Eginkizunak ZIENTZIA ETA GIZARTE GARAPENAREN ARLOKO ZUZENDARITZA

ZIENTZIA ETA GIZARTE GARAPENAREN ARLOKO ZUZENDARITZA

EGINKIZUNAK

a) Nazioarteko Bikaintasun Campusaren eta Mugaz Gaindiko Euroeskualdeko Campusaren garapenari lotutako ekintzak koordinatzea.

b) EHU Taldea antolatzea eta egituratzea.

c) Bere eskumeneko gaien inguruan erakunde publiko eta pribatuekin ikerketa eta berrikuntza bultzatzeko akordioak eta hitzarmenak egiteko proposatzea.

d) UPV/EHUren egoeraren jarrai pena eta prospektiba egitea, haren nazioarteko posizionamenduari  dagokionez.

e) UPV/EHUko unibertsitate institutuen  eta bestelako ikerketa egituren jarduera gainbegiratzea eta koordinatzea.

f) UPV/EHUko Zientzia Parkearen  garapenari lotutako  ekintzak antolatzea.

g) Jakintza arloetako alderdi tekniko espezifikoen gaineko aholkularitza emateko  batzordeak sortzen laguntzea.

h) Erakunde katedren jarduera ebaluatzea eta koordinatzea.

i) Bere jarduera arloari lotutako proposamenak Zientzia eta Gizarte Garapenaren eta Transferentziaren arloko errektoreordea ri aurkeztea.

j) Urteko memoria Zientzia eta Gizarte Garapenaren eta Transferentziaren arloko errektoreordear i aurkeztea.

IRAKASKUNTZAREN SALBUESPENA

%67