Kontsulta publikoa, artxiboa eta dokumentu-kudeaketa, eta funtzionamendua eta jarduna bitarteko elektronikoen bidezkoa

Kontsulta publikoa, artxiboa eta dokumentu-kudeaketa, eta funtzionamendua eta jarduna bitarteko elektronikoen bidezkoa

Hori guztia, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 133.1 artikuluaren arabera, legearen edo erregelamenduaren proiektua edo aurreproiektua egin aurretik, kontsulta publiko bat egingo da administrazio eskudunaren web-atariaren bidez, eta etorkizuneko planak uki ditzakeen subjektuen eta antolakunderik ordezkagarrienen iritzia jasoko da bertan.

Unibertsitate-komunitateari eta eragindako erakundeei jakinarazteko Unibertsitate honek Artxibo Erregelamendua eta Funtzionamendu eta Jarduera Erregelamendua bitarteko elektronikoen bidez onartzeko asmoa duela, Nortasun eta Sinadura Politikarekin eta Dokumentu Elektronikoen Kudeaketa Politikarekin batera, plan horretan parte hartu ahal izateko.

Ondorioz, unibertsitate-komunitateko kideek eta arau eta politika hauek onartzeak uki ditzakeen elkarte edo erakundeek beren ekarpenak egin ahal izango dituzte, hala nola iradokizunak, iritziak eta abar, 2024ko ekainaren 27ko 12:00ak baino lehen. Ekarpen horiek mezu elektroniko honetara bidaliko dira: eraldaketa-komunikazioa.erreord@ehu.eus eta, egin ahal izateko, ezinbestekoa izango da behar bezala egiaztatzea.