Eseri nire aulkian eta ondo pasa

Saski baloia gurpil aulkian, Bera Bera Kirol Kluba

Bera Bera Kirol Klubak, gurpil-aulkiko saskibaloi-hastapeneko eskola baten arduradunak, hitzaldia emango du, kirol ezezagun eta dibertigarri honetara hurbiltzeko. Hitzaldiak ordubeteko iraupena izango da, eta ondoren, Gipuzkoako Campuseko saskibaloi-kantxara joango gara, kirol-aulkiak erabiliz proba dezazuen.

Hizlarietako bat Iker Iglesias izango da, eskolako entrenatzailea. UPV/EHUko ikasle ohia. Bestea Javi Camacho izango da, eskolako arduraduna, kirol egokituetan eskarmentu handia duena.

• EGUNA: Asteartea, irailak 26
  • LEKUA: Carlos Santamaria Zentroa
  • GELA: Auditorioa
  • ORDUTEGIA: 09:00 – 10:00
  • PREZIOA: DOAN
  • HIZKUNTZA: Gaztelaniaz

Gaiak

• Bera Bera Kirol Klubeko gurpil-aulkiko saskibaloiko hastapen-taldearen aurkezpena.
  • Gurpil-aulkiko saskibaloia: historia eta arauak.
  • Ikastetxeetan sentsibilizazio-jardunaldiekin lan egitea
  • Kirol honetan jokatzeko puntuazioak eta lesio motak. Erakusketa-bideoak kirolariekin.
  • Desgaitasunari buruzko eztabaida eta hura izendatzeko termino egokiena: dibertsitate funtzionala?
  • Hitzaldiaren ondoren kirol aulkien proba egingo da saskibaloi kantxan.

Izen-ematea

• DATAK: Abuztuaren 24(e)tik irailaren 25(e)ra arte
  • KREDITUAK:
    • 0,5 kreditu 4 hitzaldi edo tailerretara joateagatik
    • Kreditu bat 6 hitzaldi edo tailerretara joateagatik
Izena emandako pertsonek lehentasuna izango dute

Izen-ematea egin: