Kirol zentroak eta hitzartutako gimnasioak (Araba)

23-24ko Itunpeko gimnasio eta kirol zentroak

Arabako Campuseko EHUkirola

ITUNPEKO ZENTROAK ETA GIMNASIOAK

Jardueretan izenemateak
UPV/EHUko UNIBERTSITATE KOMUNITATEARI (Ikasleak, IIP, AZP) DAGOZKION PROGRAMA.  EZINBESTEKOA DA UPV/EHUko WEB GUNEAN AURREIZENAEMATEA
Kasu kontrakoan ez da ikasleei ECTS hautazko krediturik tramitatuko.

ONURAK ETA TARIFA MURRIZUTA UPV/EHUko unibertsitate komunitatearentzako:

ECTS Hautazko kredituak:

Ikaslegoak kirol praktikagatik ECTS hautazko kredituak lortu nahi badu ARABAKO itunpeko zentro eta gimnasioetan izena emateko ikasleek LAU urrats hauek eman behar ditu:

1. URRATSA. - Izena ematea internet bidez, zein kirol-zentrotara joango den adierazita. Horretarako, bete ezazu orri honetako "jardueretan izen emateak" botoia sakatuz aurkituko duzun inprimakia.

Inskripzio hori urtero berritu beharko da, EHUkirola Araban jasota gera dadin.

2. URRATSA. - Internet bidez egindako inskripzio agiria deskargatu edo inprimatu behar du.

Inprimakia ikasleak izena eman duen kirol zentroan aurkeztu beharko du.

3. URRATSA. - Kirol jarduera amaitzean, ikasleek ziurtagiri bat eskatu beharko diote kirol zentroko arduradunari. Ziurtagiri horretan datu hauek jarri behar dira: Izen-abizenak, NANa, joaten hasi zen lehen eguna eta ikastaroa edo jarduera amaitu zeneko data.

Kredituak homologatzeko astean gehienez 2 eguneko eta egunean ordu bateko asistentzia egin behar da. Asistentzia aipatutakotik gorakoa bada, ez da kontuan hartuko kredituak kalkulatzeko.

Ikasturte bakoitzean gehienez ere 3 ECTS kreditu emango dira.

4. URRATSA. - Ziurtagiri hau Arabako Campuseko EHUKirolan entregatzea 2022ko maiatzetik aurrera, eta betiere 2022ko irailaren 30a baino lehen. Ondoren, ziurtagiri ofiziala emango zaio, azken buruan bere Fakultateko edo Unibertsitate Eskolako idazkaritzan ematen duena.

UDAL KIROL ZENTROAK

Gasteizko Udalak eta Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateak sinatutako hitzarmenak jasotzen duenez, ECTS hautazko kreditu gisa homologatuko dira, arautegiaren arabera, udalaren ikastaroak eta kirol jarduerak. Ekintza honek ez du aurreko denboraldietan eragingo.

Hemen aurkitu ahal duzue eskaintza: Udalaren kirol jarduera egitaraua 2023-2024

Jarduera amaituta eta, hilaren 30a baino lehen, ikasleak Arabako Campuseko Errektoreordetzara joango dira egindako jardueraren matrikularen inprimakiarekin. Kreditu kopurua izandako asistentziaren araberakoa izango da. Jarduera bakoitzeko instruktoreak kontrolatuko du asistentzia.

Informazio osagarria