Project Based Learning (PBL)

Project Based Learning (PBL)

Deskripzioa

Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza edo Project Based Learning (PBL) irakaskuntza-metodologia bat da, eta esperientzia erakargarri baten bidez maila teorikoan ikasitako ezagutzak eta trebetasunak aplikatuz ikastera bultzatzen ditu ikasleak. PBLk testuinguruan sakonago ikasteko eta unibertsitatearekin eta lanbide-prestakuntzarekin lotutako trebetasun garrantzitsuak garatzeko aukerak aurkezten ditu.

Ikasleek hiru ezaugarri hauek ulertzen dituzte sakonago:

  • Diziplinartekoa: diziplina arteko ikuspegia da, lan-munduaren erronkak nekez konpontzen baitira irakasgai bakar bateko informazioa edo ezagutza erabiliz. Proiektuek eskatzen dute ikasleek planteatutako problema edo erronka konpontzen laguntzeko prototipoak ikertu, konponbideak bilatu eta eraikitzea.
  • Zorrotza: proiektuetan oinarritutako hezkuntzak ezagutzak eta trebetasunak aplikatzea eskatzen du. Ikaskuntza konbentzionalean ez bezala (ezagutza bakar bat ebaluatzea du ardatz), PBLak ebaluatzen du ikasleek nola aplikatzen dituzten eduki akademiko batzuk testuinguru berrietan.
  • Ikasleari begira: PBLan, irakaslearen egitekoa proiektuaren bideratzaile/zuzendari izatera pasatzen da. Ikasleek modu independenteagoan lan egiten dute PBL prozesuan, eta irakasleak beharrezkoa denean bakarrik laguntzen die. Ikasleak beren lana egiteko eta beren ulermena frogatzeko modurik onenari buruzko erabakiak hartzera bultzatzen dira. PBL prozesuak ikaslearen independentzia, lanaren jabetza eta trebetasunen garapena sustatzen ditu.

Aplikazio habiaratuak

Web edukia bistaratu

Web edukia bistaratu

Web edukia bistaratu

Aplikazio habiaratuak

Web edukia bistaratu

Web edukia bistaratu