Taula - Egindakoa eta Baliokidetasuna (orduetan)
Egindakoa | Baliokidetasuna (orduetan |
---|---|
Programak antolaturiko bileretan parte hartzea | 4 |
Bisitatzailearekin harremanetan jartzea, bidaia baino lehen | 5 |
Iristen den egunean, aireportuan, autobusa edo tren geltokian bisitatzailearekin elkartzea, hiriari buruzko lehen informazioak emateko | 5 |
Egin beharreko lehendabiziko egunetan laguntzeko, ahal bada hiria erakutsiko diolarik. | 5 |
Harrera Bulego/Help Centrerrera bisita, ostatua-Hizkuntza ikastaroak-eta beste informazioak jasotzeko | 5 |
Fakultateko Nazioarteko Harremanetarako Dekanordetzara lagunduko du. Bisitariek etorreraren berri eman beharko dute | 5 |
Alokairuan dauden logelak, pisuak edota erresidentziak bisitak egiterakoan laguntzeko.(Telefonoaren bidez) | 10 |
Fakultatea erakustea (biblioteka, gelak, denda, leihatilak) | 5 |
Campusa erakustea (biblioteka, kafetegiak, jangelak, ordenagailu aretoak, fotokopiak, kirol zerbitzua) | 5 |
Matrikula eta beste akademiko-prozedurekin laguntzea | 5 |
Aplikazio informatikoak (wifi, GAUR, eGELA…) nola erabili ikasten | 4 |
Garraio publikoa nola erabili ikasten (metro, bilbobus, bizkaibus, tranbia…). BARIK txartela | 4 |
Campuseko bisita gidatuetan parte hartzea | 5 |
Ekitaldiak antolatzea, bai bisitatzaileentzat bai hemengo ikasleentzat (txangoa, afaria, irteera...) | 15 |
Ikasle-txartela egiteko informazioa emateko, poliziarengana joan eta irizpideekin laguntzeko (Europatik kanpokoentzat, sei hilabeteko baino bisita luzeagoentzat bakarrik) | 10 |
Banku kontea irekitzeko informazioa emateko eta bankuan egin beharrekoarekin laguntzeko | 5 |
Sakeleko telefono edo komunikazioari buruzko informazioa jasotzeko eta kontratua/SIM card/Internet konekzioa kontratatzera laguntzeko | 5 |
Erosketak informazioa emateko eta laguntzeko (merkatuak, arropa) | 4 |
Buddy programari loturizko hainbat ekimen (elkarrizketak; blogak; sare sozialetako taldeak; campuseko ongietorri ekitaldiak) | Nazioarteko Harremanetako Bulegoak zehaztuko du ekitaldi bakoitzaren baliokidetasuna |