Tesis defendidas en DREAM
2021
Mikel Gartziarena:
Hegoaldeko Lehen Hezkuntza irakasleen eleaniztasun-eta metodologia-usteak |
Primary School teachers’ beliefs about multilingualism and methodologies in Hegoalde
2020
Nerea Villabona:
Teaching and Learning through English: Classroom Strategies and Practices in CLIL |
Ingelesa irakas-hizkuntza denean: irakasleen estrategiak eta ikasgelako praktikak CLILen.
2019
Eider Saragueta:
Translanguaging hezkuntza-eleaniztunean. Ikerketa etnografiko bat
2018
Oihana Leonet:
"Focus on Multilingualism" eta bere aplikazio didaktikoa eskola testuinguruan | Focus on Multilingualism and its didactic application to the school context
María Orcasitas:
Hiru hizkuntzatan idazten: hurbilpen holistiko, analitiko eta hizkuntza artekoa | Writing in three languages: holistic, analytic and cross-linguistic perspectives
2017
Eli Arocena:
Multilingual education: Teachers'beliefs and language use in the classroom
http://hdl.handle.net/10810/25839
Alaitz Santos:
Anxiety in second and third languages: The case of adult multilinguals from the Basque Autonomous Community
https://dialnet.unirioja.es/servlet/tesis?codigo=139429
2016
Irune Ibarra:
Esku-idazketa eta testu eleanitzen arteko loturak
http://hdl.handle.net/10810/26312
Karin van der Worp:
Multilingualism in the workplace: the voice of professionals