-
Ereño Gorria kareharria da mundu mailako ondarea osatzen duten 50 harrietako bat
-
20.000 lagun inguruk egin dute aurretiazko izen-ematea UPV/EHUn gradu ikasketak egiteko
-
% 92ko okupazioa UPV/EHUko graduatuen artean
-
103 master ofizialek eta berezko 72 tituluk osatuko dute UPV/EHUren 2024-2025eko eskaintza
-
Eraikinen zaharberritze energetikoak planifikatzeko lehen tresna garatu dute
17th International LASLAB Seminar
- Kronika
Lehenengo argitaratze data: 2021/05/28
![](https://ehu.eus/documents/10136/28999134/laslab_web.jpg/3fc8291a-348d-e643-748e-7c55b853e2fa?t=1622202922240)
Euskal Herriko Unibertsitateko LASLAB ikertaldeak online mintegi bat antolatu du (ingelesez), nazioarteko hizlari nabarmenekin. Mintegiaren 17. edizio honen izenburua da 'Children learning grammar in a foreign language context: Interactive tasks and attention to form'.
Mintegiak atzerriko hizkuntzen ikaskuntzaren arloko adituak izan ditu hainbat testuingurutan, eta horiek aurkikuntzak aurkeztu dituzte hainbat ikerketa esperimentalen eta inplikazio eta aplikazio pedagogikoak aterako dituzte lehenengo hezkuntzako ikasgelarako.
Edizio honetan parte hartu dute Rowena Kasprowicz (University of Reading, UK), Natsuko Shintani (Kansai University, Japan), Laura Gurzynski-Weiss (Indiana University, USA), Masatoshi Sato (Andrés Bello Unibertsitatea, Txile) eta Yuko Butler (University of Pennsylvania, USA).
UPV/EHUko Language and Speech ikertaldea (www.laslab.org/) ingelesa atzerriko hizkuntza gisa ikaste testuinguru formaletan eskuratzeari buruzko gaiak ikertzen ari da, hau da, hizkuntza hori ikasgelan eskuratzen denean.