XSL Content

Consumer Psychosociology and Marketing27173

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
Academic course
2024/25
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque
Code
27173

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based3958.5
Applied classroom-based groups2131.5

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Ikasgai honetan kontsumitzaileen portaera aztertu, deskribatu eta ulertzeko eredu teorikoak eta teknikak ikasiko ditugu. Kontsumitzaile portaera produktuak erostea baino gehiago da. Horrez gain, aztergai izango dugu ere kontsumitzaileek nola erabiltzen dituzten zerbitzuak, jarduerak, esperientziak eta ideiak, eta bai horiek baztertzeko moduak ere. Interesgune potentzialen zerrenda luzea eta anitza da. The Cocktail Analysis, kontsumo joeretan espezializatutako merkatu ikerketa aholkularitzaren webguneak ideia on bat ematen du: sare sozialen erabiltzaileen ohitura eta aktitudeen garapena, internet bidez kontsumitzaileek zer, nola eta non erosten duten, telebistaren kontsumoaren bilakaera euskarri eta pantaila anitzetan, kotxe erosleek nola erabiltzen duten Internet, zuntz optikoaren bezeroen esperientzia nolakoa den, …



Kontsumitzaileek pertsonei buruzko erabakiak hartzen dituzte ere. Adibidez, politikariei botoa eman (ala ez), twitter-en jarraitu, webgunea edo bloga bisitatu,…; idazle zehatz batek idatzitako liburuak erosi (eskuratu), irakurri (erabili) eta lagunekin partekatu, idazle horrek parte hartzen duen irrati tertulia bat entzun, bere inguruko albisteei kasu egin, bere liburuen aurkezpenetara joan, autografoa eskatu, hedabideetan bere gustukoa ez den iritzi politikoa eman duelako bere liburuak irakurtzeari utzi edo bota, …



Funtsean, kontsumitzaile portaeraren azterketak oinarrizko galderak erantzuten ditu, hots, zer, nola, noiz, non eta zergatik eskuratu, erabili eta baztertu eskaintza bat. Kontsumitzaileari buruzko ezagupen hori ezinbestekoa da marketing estrategiak eta teknikak diseinatzeko: merkatua segmentatzeko, xede-taldea eta posizionamendua aukeratzeko, publizitate mezuak sortu, kokatu eta ebaluatzeko, prezioak finkatzeko, promozioak eta bezeroentzako zerbitzuak erabakitzeko, produktuak diseinatzeko (atributuak, izena, ontzia). Adibidez, Microsoft Research webgunean WhatsApp erabiltzaileen portaerari buruzko ikerketa etnografikoaren txostena aurki daiteke.



Beste aldetik, instituzioek kontsumitzaile portaerari buruzko informazioa erabiltzen dute politika publikoak garatzeko; kontsumitzaileen babeserako elkarteek, aldarrikapenak egiteko; eta kontsumismoaren aurkako mugimenduek, arazo etikoak salatzeko eta beste aukerak proposatzeko.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

COMPETENCIAS DE LA TITULACIÓN:



1. Aplicar conceptos y modelos teóricos para describir formas de consumo de productos/servicios/actividades/ideas (Competencia transversal de la titulación: G001 / Competencia específica de 4º curso: C4CC01).



Concretamente:



1.1. Etapas del proceso de decisión

1.2. Variables psicológicas que determinan el proceso de decisión

1.3. La influencia del entorno en el comportamiento de consumo



2. Establecer objetivos de investigación basados en la teoría, determinar y aplicar la metodología coherente con esos objetivos, organizar los resultados en función de los objetivos (Competencia transversal de la titulación G002 / Competencia específica de 4º curso: C4CC04).



3. Hacer recomendaciones de marketing basadas en los resultados de la investigación (Competencia específica de la titulación: G008).



4. Comunicar de forma clara e interesante los resultados de la investigación, por escrito, oralmente y/o en formato audiovisual (Competencia específica de la titulación: G005).



Theoretical and practical contentToggle Navigation

.

MethodologyToggle Navigation

.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 50
    • Prueba escrita (%): 50

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ez-ohiko deialdira aurkezten direnek test teorikoa egin behar izango dute Fakultateak argitaratutako data ofizialean, eta praktikak indibidualki osatu behar izango dituzte. Ez da onartuko irakasleak gainbegiratu ez duen lanik. Lanak emateko epeak irakasleak eta ikasleak adostuko dituzte.



Erantzun aukera anitzeko test azterketa: azken notaren %50

Ikerketa mikroproiektuak: %20

Ikerketa prozesuaren azken txostena: %30



Ebaluazio deialdi bati uko egiteko nahikoa izango da azterketara ez aurkeztea. Kasu horretan, nota "Ez aurkeztua" izango da.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

.

In-depth bibliography

.

Journals

.

Web addresses

.

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

09:00-11:00 (1)

09:00-11:00 (2)

2-15

09:00-10:00 (3)

09:00-10:30 (4)

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

11:00-12:30 (1)

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

12:00-13:30 (1)

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

13:00-15:00 (1)

11:00-13:00 (2)

2-15

13:00-15:00 (3)

09:00-09:30 (4)

Teaching staff

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

09:30-11:00 (1)

Teaching staff