Marketinaren xedea da erakundeen eta haien merkatuen arteko merkataritza harremana aztertu eta hainbat arloz arduratzea: salmenta, publizitatea, merkatuen ikerketa, prezioak, produktuen garapena eta bezeroekiko harremanak. Aurrerapen teknologikoek eta globalizazioak goitik behera aldatu dute esparru hau. Bezero eta kontsumitzaile aktibo eta boteredun bihurtu garenez, gero eta garrantzitsuagoa da enpresentzat eta erakundeentzat marketineko profesionalen laguntza, lehiakideengandik bereizteko eta lehiakorragoak izateko.
Marketineko Graduaren helburua da profesionalak trebatzea, gai izan daitezen marketinean eta merkatuen ikerketan aritzeko, egungo munduan ditugun erronka berri eta zirraragarriei aurre egiteko. Marketinaren diziplinartekotasunaz jabetzeko aukera izango duzu, hainbat alorretara zabaltzen dena: enpresa, ekonomia, soziologia, psikologia eta zuzenbidea.
Gainera, borondatezko kanpoko praktiken bidez, harreman zuzenak egingo dituzu etorkizunean zure lantoki izan ahalko diren enpresa eta antolakuntzekin.
Knowledge areas
Social Sciences and Law
Centre
Faculty of Economics and Business
Campus
Bizkaia
Duration
4 courses
Number of credits
240 ECTS credits
Languages
Basque, English, Spanish
Study type
Face-to-face degree
Price per credit in first registration
13,72 €
Pass mark
8,718 in ordinary exam session (2024/25)
Places available
60 places
4 razones para elegir este grado
- Tendrás una visión global de los negocios, lo que te permitirá trazar estrategias efectivas en empresas de todos los ámbitos
- Seguirás un plan de estudios con contenidos adaptados a las necesidades actuales: decisiones de producto y precio, comunicación comercial, innovación…
- Podrás iniciar tu carrera profesional con las prácticas externas en diversas organizaciones, donde aplicarás lo aprendido
- Tendrás la oportunidad de completar tu formación con estancias en universidades de Europa, Canadá, EEUU, Asia…
Perfil de ingreso
Si eres una persona creativa, con capacidad de análisis y habilidades sociales para la comunicación, te gustan las nuevas tecnologías, sientes interés por las lenguas extranjeras y te gusta trabajar en equipo, si es ese tu perfil el Grado en Marketing es tu opción
Salidas profesionales
En los departamentos de marketing, comunicación y ventas de empresas e instituciones:
- Gestión comercial
- Marketing y publicidad
- Investigación de mercados
- Banca
- Distribución comercial y ventas
- Atención al cliente
- Consultoría