Sarrera-nombregrado

Marketineko Gradua

Nested Applications

Marketineko Gradua - Aurkezpena

Marketinaren xedea da erakundeen eta haien merkatuen arteko merkataritza harremana aztertu eta hainbat arloz arduratzea: salmenta, publizitatea, merkatuen ikerketa, prezioak, produktuen garapena eta bezeroekiko harremanak. Aurrerapen teknologikoek eta globalizazioak goitik behera aldatu dute esparru hau. Bezero eta kontsumitzaile aktibo eta boteredun bihurtu garenez, gero eta garrantzitsuagoa da enpresentzat eta erakundeentzat marketineko profesionalen laguntza, lehiakideengandik bereizteko eta lehiakorragoak izateko.

Marketineko Graduaren helburua da profesionalak trebatzea, gai izan daitezen marketinean eta merkatuen ikerketan aritzeko, egungo munduan ditugun erronka berri eta zirraragarriei aurre egiteko. Marketinaren diziplinartekotasunaz jabetzeko aukera izango duzu, hainbat alorretara zabaltzen dena: enpresa, ekonomia, soziologia, psikologia eta zuzenbidea.

Gainera, borondatezko kanpoko praktiken bidez, harreman zuzenak egingo dituzu etorkizunean zure lantoki izan ahalko diren enpresa eta antolakuntzekin.

XSL Content

Knowledge areas

Social Sciences and Law

Centre

Faculty of Economics and Business

Campus

Bizkaia

Duration

4 courses

Number of credits

240 ECTS credits

Languages

Basque, English, Spanish

Study type

Face-to-face degree

Price per credit in first registration

13,72 €

Pass mark

8,718 in ordinary exam session (2024/25)

Places available

60 places

Grado-marketing-Arrazoiak

4 razones para elegir este grado

  • Tendrás una visión global de los negocios, lo que te permitirá trazar estrategias efectivas en empresas de todos los ámbitos
  • Seguirás un plan de estudios con contenidos adaptados a las necesidades actuales: decisiones de producto y precio, comunicación comercial, innovación…
  • Podrás iniciar tu carrera profesional con las prácticas externas en diversas organizaciones, donde aplicarás lo aprendido
  • Tendrás la oportunidad de completar tu formación con estancias en universidades de Europa, Canadá, EEUU, Asia…

nombreGrado-Perfil

Perfil de ingreso

Si eres una persona creativa, con capacidad de análisis y habilidades sociales para la comunicación, te gustan las nuevas tecnologías, sientes interés por las lenguas extranjeras y te gusta trabajar en equipo, si es ese tu perfil el Grado en Marketing es tu opción

Salidas profesionales

En los departamentos de marketing, comunicación y ventas de empresas e instituciones:

  • Gestión comercial
  • Marketing y publicidad
  • Investigación de mercados
  • Banca
  • Distribución comercial y ventas
  • Atención al cliente
  • Consultoría