CAEE

Facilitating and automating usability testing of educational technologies

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Alvarez
Año:
2024
Medio de publicación:
Computer Applications in Engineering Education
Cuartil:
JCR SCIE, Q2
DOI:
https://doi.org/10.1002/cae.22725

facilitating

Facilitating complex assessment using Moodle

Autoría:
Ainhoa Alvarez, Mikel Villamañe
Año:
2022
Medio de publicación:
Interactive Learning Environments
Cuartil:
Q1
DOI:
10.1080/10494820.2022.2091614

EKS

Improving Assessment Using Visual Learning Analytics

Autoría:
Ainhoa Álvarez-Arana, Mikel Villamañe-Gironés, Mikel Larrañaga-Olagaray.
Año:
2020
Revista:
Education in the Knowledge Society (EKS).
Cuartil:
Q3
DOI:
10.14201/eks.22914

teem 20192

e2Forja, Methodology to Define Formative Continuous Assessment and Grading Processes

Autoría:
Ainhoa Alvarez, Mikel Villamañe
Año:
2019
Comunicación en congreso:
Seventh International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality
Ciudad de edición y/o Editorial:
León

eurosotl

IJEE

EvalVis: Enriching formative assessment with visual learning analytics. International

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Álvarez, Mikel Larrañaga.
Año:
2018
Revista:
Journal of Engineering Education.
Cuartil:
Scopus Q2, JCR Q4

Más información

Using Visualizations to Improve Assessment in Blended Learning Environments

Using Visualizations to Improve Assessment in Blended Learning Environments

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Alvarez, Mikel Larrañaga, Oscar Hernández-Rivas, Jessica Caballero
Año:
2018
Comunicación en congreso:
Sixth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM 2018)
Ciudad de edición y/o Editorial:
Salamanca
ISBN/ISSN:
978-1-4503-6518-5

Using Visual Learning Analytics to Support Competence-based Learning

Using Visual Learning Analytics to Support Competence-based Learning

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Alvarez, Mikel Larrañaga, Jessica Caballero, Oscar Hernández-Rivas
Año:
2018
Comunicación en congreso:
Sixth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM 2018)
Ciudad de edición y/o Editorial:
Salamanca
ISBN/ISSN:
978-1-4503-6518-5

Supporting Competence-based Learning in Blended Learning Environments

Supporting Competence-based Learning in Blended Learning Environments

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Alvarez, Mikel Larrañaga, Jessica Caballero, Oscar Hernández-Rivas
Año:
2018
Comunicación en congreso:
Learning Analytics Summer Institue
Ciudad de edición y/o Editorial:
León
Volumen:
2188
Página de inicio - Página de fin:
6 - 16
ISBN/ISSN:
1613-0073

Promoting Reflection about Assessment to Improve the Learning-Teaching Process

Promoting Reflection about Assessment to Improve the Learning-Teaching Process

Autoría:
Mikel Villamañe, Ainhoa Alvarez, Mikel Larrañaga
Año:
2018
Póster en congreso:
Conference of the International Society for the Scholarship of Teaching & Learning (ISSOTL 2018)
Ciudad de edición y/o Editorial:
Bergen