XSLaren edukia
Lan eta Gizarte Politikak
- Ikastegia
- Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea
- Titulazioa
- Lan Harreman eta Giza Baliabideetako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 37.5 | 56.2 |
Gelako p. | 22.5 | 33.8 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Irakasgai honek titulazioaren gaitasun transbertsalak garatzen ditu:
- Ahozko komunikazioa.
https://www.ehu.eus/documents/6902252/14777121/Anexo+I+2014_05_22+CTG+Comunic+verbal.pdf/b736931f-e3ca-e0c7-83c1-f0364d01ad97
- Idatzizko komunikazioa.
https://www.ehu.eus/documents/6902252/14777121/Anexo+II+2014_07_13+CTG+Comunic+escrita.pdf/b9c6a0db-c8cc-2c6f-9985-8ef1b0107daf
- Jarrera etikoa.
https://www.ehu.eus/documents/6902252/14777121/Anexo+VII+2014_06+CTG+1%2C3%2C4%2CTFG+Comport+eticol.pdf/5ed0bae2-7322-a9a6-6924-67bc6359d1cd
= Irakasgaiak titulazioko gaitasun zehatzak garatzen ditu.
8. GAITASUNA Enpresa, sindikatu, instituzio eta gainontzeko organizazio sozialak, lan eta gizarte materian behar bezala kudeatu, aholkatu eta ebaluatu.
https://www.ehu.eus/documents/6902252/14777368/8.-14_10_29+GUIA+CEG+n%C2%BA+8_1%C2%BA%2C2%C2%BA%2C3%C2%BA%2C+4%C2%BA.pdf/767d4e8e-2294-2caf-e948-8e32ddf7bbd8
- 16. GAITASUNA Sustapen sozioekonomikoko eta lan txertatze estrategiak, era eraginkor batean garatu, inplementatu eta ebaluatu.
https://www.ehu.eus/documents/6902252/14777368/16.-14_10_29+GUIA+CEG+n%C2%BA+16_1%C2%BA%2C2%C2%BA%2C3%C2%BA%2C+4%C2%BA.pdf/000525a9-830d-5937-b842-f8c7e9a9e9bf"
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Ikaslegoak, gai bakoitzari dagokion oinarrizkoa eta beharrezkoa den edukia ezagutu behar du. Hori abiapuntutzat hartuta, era autonomoan ikas dezake, ikasketa estrategia desberdinen bitartez.
Irakasgaiaren zati praktikoa, alde batetik, gai bakoitzarekin loturiko testu eta txostenen irakurketa eta aurkezpenaren bitartez garatuko da. Beste alde batetik, banakako lan eta taldeko lanen bitartez, neurri ezberdinak aurreikusten dituen arautegiaren analisi kualitatiboa burutuko da, horrela neurri horien eraginkortasunaren inguruan hausnartu eta kasuan kasuko hobekuntza estrategiak proposatzeko helburuarekin.
GAITEGIA:
1. Lan eta Gizarte politikak. Kontzeptua eta lan eta gizarte politiken ezaugarriak.
2. Lan eta Gizarte politiken inguruko eskuduntza banaketa Administrazio Publiko desberdinen artean.
3. Lan eta Gizarte Politikak eta oinarrizko eskubideak.
4. Pobrezia eta Gizarte Bazterkeriaren inguruko politikak.
5. Familiaren babeserako eta kontziliaziorako politikak.
6. Gazteentzako politikak.
7. Ezgaitasunen bat duten pertsonentzako politikak.
8. Adineko pertsonentzako politikak.
MetodologiaToggle Navigation
Hurrengo estrategiak erabiliko dira:
- Klase teoriko eta parte – hartzailea, eztabaida proposamenekin.
- Testu eta txostenen irakurketa eta azalpena klasean.
- Taldeko lanak egin eta klasean aurkeztu, bertan neurri ezberdinak aurreikusten dituen arautegiaren analisia egingo da, non, kolektibo zehatzen egoera soziolaboralaren aurrean politika publikoek emandako erantzuna baloratuko den eta hobekuntza estrategien inguruan hausnartuko den.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Bi ebaluaketa mota aurreikusi dira:
1. Ebaluaketa jarraia.
2. Amaierako ebaluaketa, aurreko sistema jarraitzea ezinezkoa zaien ikasleentzako.
1.- Ebaluaketa jarraia:
Klasera berataratzea, parte – hartzea, proposatutako lanak egitea eta test moduko azken proba gainditzea baloratuko da.
1.1.- Sistema hau jarraitu ahal izateko, klaseko bertaratzeak gutxienez, %80koa izan behar du. Bertaratze honek, aktiboa eta parte – hartzailea izan behar du. Beraz, kontuan hartuko dira klaseetan egindako ahozko parte – hartzeak eta banaka eta taldeka egin behar diren lanak burutzea, esaterako: testu eta txostenen iruzkinak, informazioa bilatzea etab. Jarduera hauek egiteagatik gehienez, notaren %20-a lortuko da.
1.2.- Gaitegiarekin erlazionatutako gai baten inguruko lan taldea. Ikaslegoak lan hau ikaskideen artean aurkeztuko du ahoz, lehenago lan hori irakasleari bidali ondoren. Jarduera honekin, gehienez, notaren %30-a lortuko da (%20 idatzizko lanaren edukia eta %10-a ahozko aurkezpena).
1.3.- Test moduko azterketa. Gehienez, notaren %50-a lortuko da.
*Irakasgaia gainditzeko, ikasleek gutxienez % 50eko kalifikazioa lortu beharko dute.
% 25 azterketan eta % 15 lanean eta % 10 ikasgelako zereginetan. Hiru ebaluazio-tresnak nahitaezkoak dira ikasleentzat.
Ikaslegoak, ohiko deialdiari uko egiteko aukera izango du, beti ere irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago jakinarazten badu. Test moduko azterketara ez aurkezteak, ohiko deialdiari uko egia dakar, beraz, “ez aurkeztua” bezala kalifikatuko da.
2.- Amaierako ebaluaketa: ebaluaketa jarraia burutu ezin dezakeen ikaslegoarentzako, amaierako proba bat jarriko da (test moduko azterketa eta testu iruzkinak), ohiko deialdian. Ez bertaratzeak, deialdiari uko egitea esan nahi du eta beraz, “ez aurkeztua” bezala kafilikatuko da.
Ebaluaketa jarraian parte hartzen duen ikaslegoak, azken proba honetara aurkezteko aukera izango du, beti ere, lauhilekoaren lehen bederatzi asteren barruan, idatziz, ebaluaketa jarraiaren sistemari uko eginez gero.
Irakasgai honen ebaluazio irizpideen oinarri dira batetik, EHUren Graduondoko Titulazio Ofizialetako Ikasleen Ebaluaziorako Arautegia eta bestetik, EHUko ebaluazio probetan eta lan akademikoetan jokabide makur eta iruzurrezkoak eragozteari eta etika akademikoari buruzko protokoloa.
Irakasgaiko ebaluazio probetan ikasleek debekatuta izango dute liburuak, oharrak edo apunteak erabiltzea, bai eta tresna edo gailu telefoniko, elektroniko, informatiko edo bestelakoak erabiltzea ere, irakasleek berariazko baimena eman ezean gailu edo material konkreturen bat erabiltzeko. Jokabide makur edo iruzurrezkoren bat gertatzekotan, UPV/EHUko ebaluazio probetan eta lan akademikoetan jokabide makur eta iruzurrezkoak eragozteari eta etika akademikoari buruzko protokoloan zehazten dena aplikatuko da. Horren arabera, ikasle inplikatuari ez gainditu bezala kafilikatuko zaio. Konprobaketa, azterketa egiten ari den bitartean burutzen bada, berau eten egin daiteke inplikatua dagoen pertsonarentzako.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
EGELA plataforma erabiliko da.
Klaseetara etorri ezin duten ikasleentzako, egelan igotako dokumentuez gain, hurrengo manuala gomendatzen da: CARDONA RUPERT, M.B. y CABEZA PEREIRO, J.: Políticas Sociolaborales, Thomson Reuters, azken edizioa.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
CARDONA RUPERT M.B. y CABEZA PEREIRO, J.: Políticas Sociolaborales, Ed. Thomson Reuters,última edición.
Gehiago sakontzeko bibliografia
ALEMAN PÁEZ, F. (Dir.),Materiales prácticos y recursos didácticos para la
enseñanza del Derecho del trabajo y las políticas sociolaborales. Una propuesta adecuativa al EEES, Tecnos, última edición
CANO GALÁN, Y., CHARRO BAENA, P., SAN MARTÍN MAZZUCONI, C. y SEMPERE NAVARRO, A.V., Políticas sociolaborales, Ed. Tecnos, última edición.
FERNANDEZ FERNANDEZ,R. y ALVAREZ CUESTA, H. :Principos básicos de las políticas socio-laborales,ed.EOLAS,última edición
RUIZ VIÑALS, C. (Coord.), Políticas sociolaborales. Un enfoque pluridisciplinar,
Editorial UOC,última edición
SELMA PENALVA,A: Marco normativo de las Políticas sociolaborales. La protección jurídico-social de los colectivos especialmente vulnerables, Ed.Editum, Universidad de Murcia,última edición
Aldizkariak
datu basea liburutegitik (UPV-EHU)
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ARRUE MENDIZABAL, MARTA
- GALDOS LOYOLA, MARIA ELENA
- ZAPIRAIN BILBAO, ANA ISABEL
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 11:00-12:00 | 10:30-12:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 13:00-14:30 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-10:30 |
Irakasleak
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 11:00-12:00 | 10:30-12:00 |
Irakasleak
02 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 13:00-14:30 |
Irakasleak
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-10:30 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 08:30-10:00 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:00-10:30 | 11:30-12:30 |