XSLaren edukia
Oroimena eta Erabakiak Hartzea
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua (Aurreko plana)
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 32 | 48 |
Mintegia | 2 | 3 |
Gelako p. | 12 | 18 |
Ordenagailuko p. | 3 | 4.5 |
Tailerra | 11 | 16.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1.-Oroimen sistemak, eta euren funtzioak eta ezaugarriak ezagutzea eta oroimenaren psikologiako teoriak ulertzea.
2.-Kodifikazio prozesuetan eta informazio berreskurapenean eragiten duten aldagaiak ezagutzea, eta ahazmenarekin zerikusia duten zergatiak eta iraupen handiko oroimena mantentzen duten kausak.
3.-Esparru desberdinetan oroimena ebaluatzeko teknikak eta neurriak erabiltzen ikasi.
4.-Erabakiak hartzeko prozedurak ezagutu eta hutsak identifikatu.
5.-Erabaki eraginkorrak hartzeko estrategia egokiak erabiltzen ikasi.
6.-Informazio-teknologia berriak erabiliaz ariketak ebatzi eta kasuak-mota analisiak erabiliaz txostenak burutzen ikasi.
Ikasgai honek lehen aipatutako IKD-i3an parte hartzen duenez enfasi berezi bat jarriko da honako zeharkako konpetentzietan promozioan (UPV-EHUko 2019ko katalogotik aterata):
- Autonomía eta autoerregulazioa (ikasleek beraien prozesu kognitibo metakognitiboen inguruan kontzientzia har dezatela eta optimiza ditzatela ikasterako orduan eta erabakiak hartzerakoan).
- Konpromisu soziala (mota desberdinetako erronken aurrean ikasleen ekintza enpatikoak eta arduratsuak sustatzea).
- Informazioaren kudeaketa eta hiritartasun digitala (ikasleek informazio zientifikoaren erabilera kritiko, fidagarri eta arduratsu bat garatu dezatela zainduz)
- Berrikuntza eta ekintzailetza (Ikasleek beraien gaitasun berritzaile eta sortzaileak optimizatzea bultzatuz)
- Pentsamendu kritikoa (judizio arrazoituen balioa analizatzeko, zalantzan jartzeko eta kontzientzia hartzeko gaitasuna bultzatuz).
Zeharkako konpetentzia hauek ikasgaia honako Garapen Iraunkorrerako Helburuetara (Objetivos de Desarrollo Sostenible, ODS, Agenda 2030, ONU( bultzatzen dute:
O4, Kalitatezko hezkuntza
O5, Genero berdintasuna
O8, Lan duina eta hazkunde ekonomikoa.
O10, Desberdintasunen murrizketa
Aipatutako zeharkako konpetentziak (pentsamendu kritikorako eta zalantzan jartzeko joera, berritzailea dena, sormenduna…) dituen persona batek garapen iraunkorra, giza eskubideak, gereno berdintasuna, bake eta ez biolentzia cultura, etab, bultzatuko ditu probabilitate gehiagoz. Gainera, konpetentzia hauek ekintzailetza eta erronka ekonomiko eta sozialen aurrean aurre egiteko modu efikazagoa bultzatuko dute.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
PROGRAMA TEORIKO-PRAKTIKOA
1.Gaia-Oroimenaren Psikologiako sarrera: Sistemak eta neurriak. Oinarri neuronalak eta oroimenaren neuropsikologia. (1, 3, 4 gaitasunak)
1.1.Oinarrizko kontzeptuak. Oroimenaren definizioak.
1.2.Oroimenaren Psikologiako hastapenak.
1.3.Oroimenaren garrantzia. Zer da eta zertarako balio duen?
1.4.Oroimen sistemak eta neurriak. Bata ala anitza.
1.5.Egungo ikuspegiak
2.Gaia-Iraupen laburreko etan lan-oroimena (1, 2, 3, 4 gaitasunak)
2.1. Kontzeptu nagusienak.
2.2. Zentzumen- oroimena
2.3. Iraupen laburreko oroimena (ILO)
2.3.1. Zertarako balio du lan oroimena?
2.3.2. Lan oroimenaren eredu berria (Baddeley).
2.3.3. Beterazle zentralaren funtzioen balorazio neuropsikologikoa.
3.Gaia-Oroimenaren prozesuak:kodifikapena, mantentzea eta berreskurapena (1, 2, 4 gaitasunak)
3.1. Zer ulertzen dugu kodeketa prozesuaz mintzatzen dugunean?
3.2. Kodeketa eta mantentze prozesuak.
3.2.1. Prozesaketa mailen hipotesia.
3.2.2. Informazioaren kodeketa eta mantentze prozesuak mugatzen eta errazten duten aldagaiak.
3.3.Berreskurapen prozesuak.
3.3.1. Kodeketa espezifikazio
3.3.2. Egoeraren eragina oroimenean
3.3.3. Ahazmena: Motak, zergatiak eta teoriak
3.4 Oroimenaren bekatuak.
3.5.Ikaskuntza inplizitua.
4.Gaia-Iraupen handiko oroimena eta oroimenean ezagutza nola irudikatzen den (1, 3, 4 gaitasunak)
4.1.Iraupen handiko oroimenaren definizioa eta egitura.
4.2.Oroimen semantikoa.
4.3.Gertaera- oroimena edo episodikoa.
4.4.Ezagutza konplexuaren errepresentazioa:
4.4.1.Eskemak.
4.4.2.Gogamen-irudikapena.
5.Gaia-Oroimenaren ikasketa esparruak eta inplikazio praktikoak ( 2, 3, 4 gaitasunak)
5.1.Oroimenaren ikuspegi ekologikoa.
5.2.Oroimena entrenatzeko teknikak edo programak.
5.3.Lekukoen-oroimena.
5.4.Oroimenak kale egiten duenean.
II.-ATALA: ERABAKI HARTZEAk
6.Gaia-Erabakiak hartzearen prozesua eta eredu teorikoak (5, 6 gaitasunak)
6.1.Zer da eta zer suposatzen du erabakiak hartzea?
6.2.Erabakiak hartzean parte hartzen duten osagaiak.
6.3.Erabaki argiak.
6.4.Erabakiak hartzean eragintzen duten kanpoko aldagaiak.
6.5.Eredu teorikoak.
7.Gaia-Eguneroko bizitzan erabakiak hartzean sortzen diren arazoak eta akatsak. (5, 6 gaitasunak)
7.1.Erabaki zuzenak eta akatsak: Heuristikoen erabilpena.
a)Adierazgarritasuna.
b)Eskuragarritasuna (disponibilidad)
c)Ainguraketa (Anclaje).
d)Gainkonfiantza.
7.2.Aplikagarritasunak esparru desberdinetan
PROGRAMA PRAKTIKOA
A) GELAKO PRAKTIKAK (13, 14,16 gaitasunak). Arazoetan oinarritutako ikaskuntza
1.-Arazo egituratzailea
2.-Biltegi bakarra ala biltegi anitza (2.a) eta Puskaka zatitzea (5.a)
3.-Ahazmena: Cleave Wearing eta H.M. kasu klinikoak
4.-Betearazle zentralaren ebaluaketa (8.a)
5.-Prozesaketa mailak (10.a)
6.-Bideo Saioa: Oroimenaren bekatuak
7.-Oroimen semantikoa: aurre ezagutzaren eragina. Eskemen eragina
8.-Oroimen autobiografikoa eta errealitatearen kontrola
9.-Oroimena hobetzeko: Proba Mnemoteknikoak
10.-Lekukoen oroimena: Elkarrizketa kognitiboa
11.-Bideo Saioa: Erabakiak hartzea: garunak gutaz erabakitzen du?
12.-Erabaki hartze argiak: ariketa praktikoak
B) KONPUTAGAILU- PRAKTIKAK (13, 14,16 gaitasunak))
1.- Interneteko lanabesak eta baliabideak.
2.-Oroimen faltsuak.
3.- Oroimenaren neurketa: oroimena neurtzeko testa.
C) TAILERRAK( 13, 14,16 gaitasunak))
Ikasleak taldeka gai berezi aplikatu bat jorratu behar dute eta aurkeztu ere. Guk gaitegiarekin zerikusia duten sei gai proposatuko ditugu eta geroago ikasleek horietako bat aukeratu behar dute edo zoriz tokatzen zaiena landu behar dute. Abiatutzat hartutako artikulu enpiriko batean oinarrituko dira eta osatuko dute. Testu zientifiko horiek arlo profesional desberdinekin lotuta daude. Hau da, Aukeratutako artikulu bat landu eta erlazionaturiko beste eduki batzuekin zabaldu beharko dute lana.
-2. astea: 4-5 eko taldeak egin eta gaiak aukeratu.
-3. astean: datu baseetan bilaketak egiten hasi.
-5. astean: Ikasleek erabakita behar dute zein den landuko duten artikulua eta zein norabidetan zabaldu nahi duten beren lana. Hasieran, ikasle bakoitzak bere lana egingo eta gero beste ikasleekin adostuko bakoitzak zertaz arduratuko den.
-9-14. asteetan: Sesio bakoitzean ikasleek beren lana aurkeztu beharko dute.
Gaiak tailerretan azaldu eta erabakiko dira. Aukeratzeke proposatzen ditugun gaiak honakoak dira:
1.Tailerra-LAN OROIMENA
2. Tailerra-DROGEK OROIMENEAN DUTEN ERAGINA
3.Tailerra-ZAHARTZAROA ETA IHO OROIMENA.
4.Tailerra-OROIMENA ETA TRAUMAK
5. Tailerra-LEKUKOEN OROIMENA.
6. Tailerra-ERABAKIAK HARTZEA
D) MINTEGIAK
Ikasleek bigarren lan labur bat aurkeztu behar dute arazo egituratzaileari erantzunez.
MetodologiaToggle Navigation
Irakaskuntza metodologia berritzaileak erabiliko ditugu. Hots, metodologia aktibo mistoa. Beste hitzetan, Arazoetan, kasuetan eta proiektoetan oinarritutako jarduerak aplikatuko dira.
A.-Eskola magistralak. Eduki teorikoak aztertuko dira.Dena den, tarteka arazoei aurre egiteko ariketak, kasuen analisia edo demostrazioa txikiak ere egingo dira (% 60 Proposatzen dugu, bi partzialetan). Ziurrenik Lauhilabeteko 8. astean hasierako gaiei (1-3) buruzko lehenengo partziala egingo da. Beste irakasleekin adosteke dago. Atal honek azken notaren % 30 balio du. Azterketa deialdi ofizialarekin batera bigarren partzialaren ebaluazioa egingo da (% 30). Azterketa teorikoan erabiliko den formula honakoa duzue. Formula: Erantzun egokiak – Akatsak/ alternatibak.
Atal teorikoa gainditzeko 6 puntutik gutxienez 3 atera behar da. Gainontzeko, % 40 atal praktikoetan antolatu diren jarduera eta lanak beteaz lortu daiteke.
Eskola magistralen barruan ikasleek derrigorrezko irakurketa batzuk izango dituzte, zeinak azterketa partzialetan galdetuko diren. Derrigorrezko irakurgai hauek ikasleei aurkeztuko zaizkie kurtsoaren hasieran.
B.-Eskola praktikoak (% 40). Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (AOI) Metodologia jarraituko dugu Tailerretan, Konputagailu-praktiketan eta Gelako Praktiketan. Ikaslearen koadernoa izango da ikasleek ikasturte hasieratik erabiliko duten gida-liburua praktikak egiteko. Notaren haztapen-neurriak honela banatzen dira:
-Ikaslearen koadernoa (portafolioa): Eskola teorikoetan, konputagailu- gelatan, gelako praktiketan eta mintegietan (% 20). Ikasleek koadernoan jarduera desberdinetan proposatzen diren ariketak, galde-sortei erantzun, txostenak eta abar bete behar ditu.
-Taldeka txostenak egin eta defendatu. Tailer ez industrialetan lan aplikatuei buruzko lanak taldeka idatzita ekarri eta aurkeztu eta defendatu behar dituzue (% 10). Lana taldeka egin eta defendatu. Bestalde, beste lan bat hirunaka egin behar duzue. Arazoaren ebazpenarekin zerikusia duen txostena (% 10).
-Bestalde, bolondreski nahi duenak Lan Gehigarriak egin ditzake. Ikasleek bere kabuz erabaki dezakete jarduera gehigarri desberdinak betetzen dituen ala ez (% 10).
Atal praktikoa ere gainditu behar da, irakasgaia aprobatzeko. Hain zuzen ere 4 puntutik gutxienez 2 lortuaz. Hots, irakasgaia gainditzeko derrigorrez bi atalak gainditu behar dira.
Praktiketarako ikasle-taldeak 6 kide bitartekoak izango dira. Edozelan ere, ebaluazioa beti indibiduala izaten da. Lan batzuk ikasle-taldearenak eta bestetzuk norbanakoarenak.
Irakasgaiaren ebaluaketan zeharkako gaitasunen lorpen maila kontutan hartuko da. Horretarako, tresna bereziak erabiliko ditugu (rubrikak).
Honako jarduerak erabiliko dira: artikuluak eztabaidatu, oroimena neurtzeko tresnak ezagutu, esperimentuen simulazioak, ariketak, bideoak ikusi eta aztertu....
-Gelako praktikak: kasuak. Esperimentuen demostrazioak. Ariketak. Arazoak. Eztabaidak.
-Tailer ez industrialak: gai aplikatuen aurkezpenak. Ariketak. Arazoak.
-Ordenagailuko praktikak: informazioa bilatu. Ebaluazio neuropsikologikoa. Esperimentuak simulatu.
-Mintegiak(oroimenarekin zerikusia duten alor aplikatuen ezatabaida).
Oharra: irakasgaia guztira gainditzeko bi atalen emaitzak batuko dira. Esaterako, 3+2=5.
OHARRA:sakanogo garatua dago E-gelan dagoen Ikaslearen gidan.
Tutoretzen funtzionamendua: e-postaz hitz-orduak eskatuko dira bai aurrez aurre tutoretzak edukitzeko naiz tutoretza birtualak eskatzeko (eGela eta BBC bidez).
Irakasgaia lehen aipatutako IKD-i3 proiektuaren esparruan garatzean, ikasleek bi jarduera praktiko osagarritan (jarduera boluntarioak, anonimoak, berez prestakuntza-balioa dutenak eta nahiko laburrak) jardungo dute, "Helburu" diren gaitasunen eskuratze-maila ebaluatzeko.
Lehenengo jarduera ikasturtearen hiru unetan egingo da (ikasturtearen hasieran, erdian eta amaieran), eta 3-4 orrialdeko artikulu zientifiko labur bat irakurriko da, eta ondoren:
1) laburtzea (informazio zientifikoa, idatzizko adierazpena, sintesi-gaitasuna
erabiltzen direla frogatzeko),
2) haren analisi kritiko labur bat egitea (pentsamendu kritikoa eta adierazpen idatzia erakusteko)
3) eta artikuluan aurkeztutako ikerketa-ildoari jarraituko dion diseinu esperimental bat proposatzea (sormena eta berrikuntza erakusteko).
Beste jarduera ikastaroaren bi unetan egingo da (hasieran eta amaieran), eta kontzeptuen ausazko pareak proposatzean eta parte-hartzaileei 0tik 100era bitarteko eskalan kontzeptu horien artean hautematen duten distantzia baloratzeko eskatzean datza. Pare horietan, irakasgaiaren xede diren prozesu psikologikoen kontzeptuak eta psikologiaren hainbat arlorekin lotutako beste kontzeptu batzuk sartuko dira. Zeregin horren bidez, ikasleek erabiltzen dituzten sare semantikoen bilakaerari buruzko ezagutza lortu nahi da, prozesu kognitiboekin lotutako kontzeptu akademikoei dagokienez.
*Egoeraren arabera berriro ere online klaseetara bueltatuko bagina, bai klase teoriko baita praktikoak ere Blacbo
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
IRAKASGAIAREN EBALUAKETA: ATAL TEORIKOA 6 PUNTU eta ATAL PRAKTIKOA 4 PUNTU.
I) Alde batetik, ETENGABEKO EBALUAKETA SISTEMA erabiliko dugu. Bi atal ditu:
Atal teorikoa.- Proposatzen dugu, Lauhilabeteko 7-8. astean hasierako gaiei buruzko lehenengo partziala egitea. Beste irakasleekin adosteke dago. Bi azterketa partziala burutuko dira. Gaindituz gero, materiala eliminatzen du. Azterketa teorikoan erabiliko den formula honakoa duzue. Formula: Erantzun egokiak – Akatsak/ alternatibak
Atal teorikoa gainditzeko erdia atera behar da (3 puntu) beste jarduera praktikoekin bataz bestekoa egiteko.
Atal teorikoko partzialetan klaseko apunteen inguruan galdetuko da, eta baita kurtso hasieran ezarri diren derrigorrezko irakurgaien inguruan ere.
ATAL PRAKTIKOA: 4 puntu.Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (AOI) Metodologia jarraituko dugu Tailerretan, Konputagailu-praktiketan eta Gelako Praktiketan. Ikaslearen koadernoa izango da ikasleek ikasturte hasieratik erabiliko duten gida-liburua praktikak egiteko. Notaren haztapen-neurriak honela banatzen dira:
-Ikaslearen koadernoa (portafolioa): Eskola teorikoetan, konputagailu- gelatan, gelako praktiketan eta mintegietan (% 20). Ikasleek koadernoan jarduera desberdinetan proposatzen diren ariketak, galde-sortei erantzun, txostenak eta abar bete behar ditu.
-Taldeka txostenak egin eta defendatu. Tailer ez industrialetan gai- aplikatuei buruzko lanak taldeka idatzita ekarri eta aurkeztu eta defendatu behar dituzue (% 10). Lana taldeka egin eta defendatu. Bestalde, beste lan bat hirunaka egin behar duzue. Arazoaren ebazpenarekin zerikusia duen txostena (% 10).
-Jarduera Gehigarriak. Ikasleek bere kabuz erabaki dezakete jarduera gehigarri desberdinak betetzen dituen ala ez (% 10).
Praktika ataleko entregak egela bitartez egingo dira.
Irakasgaiaren ebaluaketan zeharkako gaitasunen lorpen maila kontutan hartuko da. Horretarako, tresna bereziak erabiliko ditugu (rubrikak).
Oharra berezia: Bi atalak gainditu behar dira, teorikoa (3 puntu) naiz praktikoa (2 puntu) notak batzeko eta irakasgaia gainditzeko.
II)Bestetik, ohiko ebaluaketa.Ikasle guztiek ebaluatuak izateko eskubidea daukate. Horretarako ikasturteko bi deialdi ofizial izan ohi dira, gure kasuan urtarrilean eta ekainean- uztailean.
Ha uda, Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.
Deialdiari uko egiteko oharra:
Ikasle batek ebaluazio jarraia egiten ez duenean eta azterketan zati teoriko zein zati praktikoaz ebaluatu behar badu, nahikoa izango da azterketara ez aztertzea deialdiari zuzenean uko egiteko. Aldiz, ikasleak ebaluazio jarraia egiten duenean, eta lehen partziala gaindituta duenean, baina arrazoi ezberdinengatik bigarren partzialera ez presentatzea erabakitzen duenean deialdiari uko egiteko ikasgaiko irakaslegoari idatziz adierazi beharko dio irakaskuntza aldia amaitu baino hilabete lehenago, gutxienez.
EBALUAKETA BIRTUALA:
*Ebaluaketa birtuala: egoerak eskatuko balitz ebaluaketa birtualki egingo litzateke: zati praktikoa (%40a) gelako praktika, ordenagailu praktika, mintegi eta tailerrekin osatuko litzateke, zeinetan entregatu beharreko txostenak egela bitartez iristaraziko liratekeen irakasleei. Talde lanak presentatzeko berriz Blackboard Collaborate plataforma erabiliko litzateke. Ikasleak zati hau aprobatuko ez balu lanen bitartez, edota zuzenean azterketa egun ofizialean egin nahiko balu atal praktikoa, alde batetik 3 galdera irekiko azterketa bat egingo luke (3 galdera 6tik aukeratzeko; %30eko balioarekin) eta bestetik, % 10 balio duen lan enpiriko bat presentatuko luke, ikasgaiarekin erlazionatutako gai baten inguruan.
**Zati teorikoa ere modu telematikoan ebaluatu beharko balitz, egelako galdetegien bidez egingo litzateke azterketa. Honek, azterketa presentzialaren ezaugarri berdinak izango lituzke: test moduko azterketa zeinetan erroreek herena penalizatzen duten.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
1.-Materiala eta euskerazko liburua (Baddeley, 2014).
2.-Praktika-koadernoa
3.-Derrigorrezko irakurgaiak (artikuluak, liburuen kapituluak,...). Kurtso hasieran iritsaraziko zaizkio ikasleari.
4.-e-gelan dauden ariketa eta jarduerak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
-Baddeley, A. (1998). Memoria Humana: Teoría y práctica. Hillsdale . LEA.
.-Baddeley,A; Eysenck,M.W. y Anderson,M.C. (2015). Memoria. Madrid: Alianza Editorial.
-Baddeley, Eysenck, M.W. y Anderson. (2009). Memory.Hove: PsychologyPress.
.-Ballesteros, S. (2010). Psicología de la memoria. Madrid: UNED-Editorial Universitas.
-Ballesteros, S. (2010). Prácticas de Psicología de la memoria. Manual de prácticas y cuaderno de trabajo. Madrid: UNED-Editorial Universitas.
-Hammond, J.S., Keeney,, R.L. eta Raiffa , H. (2002). Decisiones inteligentes: guía práctica para tomar mejores decisiones.Barcelona: Gestión 2000.
Navarro, J.I. (1993). Aprendizaje y Memoria Humana. Madrid: McGraw Hill.
Papgno, C.(2008).La arquitectura de los recuerdos. Madrid: Paidós.
Ruis Varga, J.M. (1991). Psicología de la Memoria. Madrid: Alianza.
Ruiz Vargas , J.M. (1985). Memoria icónica y percepción: Una defensa del concepto de almacenamiento icónico en el procesamiento de la información visual. Revista de Psicología General y aplicada, 40, 631-646.
Sanchez,, A., Arana , C. y Crespo A. (1999). Prácticas de psicología de la memoria. Madrid: Alianza.
Sebastián, M.V. (1992). Memoria ¿si o no ?. Madrid: Alhambra Longman.
-Ruiz-Vargas, J.M. (2010). Manual de Psicología de la Memoria. Madrid: Editorial Síntesis.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Adarraga J. L. y Zaccagnini (1994.). Psicología e inteligencia artificial. Madrid: Trotta.
Aizpurua, A., Migueles, M., & García-Bajos, E. (2014). Accuracy of eyewitness memory for events in young and older adults. En M. P. Toglia, D. F. Ross, J. Pozzulo & E. Pica. The Elderly Eyewitness in Court (Chapter 9, pp. 210-231). New York, NY: Psychology Press
Diges, M. (1997). Los falsos recuerdos. Madrid. Paidos.
Drucker y cols. (2002). La toma de decisiones. Deusto: Harvard Business Review
Foster, J. K. y Jelicic, M. (1999). Memory: Systems, process, or function. Oxford, Oxford University Press.
García-Bajos, E.; Migueles, M. y Aizpurua, A. (2016). Memoria de delitos en personas mayores ¿son testigos fiables? En J.I. Ruiz Pérez, H.O. Vargas y L.M. Chacón (Eds.). Psicología del testimonio en la investigación del fraude a los seguros (Cap. 4, pp. 123-171). Bogotá: Instituto Nacional de Investigación y Prevención del Fraude - Universidad Nacional de
Johnson, M. K. y Raye, C. L. (1981). Realit ymonitoring. Psychological Review, 88, 67-85.
Loftus, E. F. (1979). Eyewitness testimony. Harvard, MA: Harvard UniversityPress.
Paz Enriquez, S (2019). Guía Práctica para mejorar la memoria. Madrid: Libsa.
Ross, D. F., Read, J. D. y Toglia, M. P. (1994). Adult eyewitnes stestimony. Current trends and developments. Nueva York: Cambridge University Press.
Ruiz, M. (2004). Las caras de la memoria. Madrid: Pearson Educación. Ruiz-Vargas, J. M. (1994). La memoria humana: función y estructura. Madrid: Alianza.
Ruiz-Vargas, J. M. (2002). Memoria y olvido. Madrid. Alianza Editorial.
Schacter, D. L. (2001). Los pecados de la memoria. Barcelona : Ariel (Traducción, 2003).
Schacter, D. L. y Tulving E. (1994). Memorys ystems 1994. Cambridge, MA, MIT Press.
Shaw, J. (2016). The Memory Illusion: Remembering, Forgetting, and the Science of False Memory. Londres: rh Books.
Vidal-Martí, C (2015). Entrena tu memoria. Barcelona: Ediciones invisibles
Aldizkariak
GASTELANIAZ:
Apuntes de Psicología
Boletín de Psicología
Cognitiva
Estudios de Psicología
Infancia y Aprendizaje
Psicológica
Revista de Psicología General y Aplicada
Psicothema
INGELESEZ:
Annual Review
Applied Cognitive Psychology
Bulletin of the Psychonomic Society
European Journal of Cognitive Psychology
Journal of Experimental Psychology: Applied
Journal of Experimental Psychology: General
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory and Cognition
Journal of Memory and Language
Memory
Memory & Cognition
EUSKARAZ:
-Uztaro.
-Elhuyar.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- CORRES MEDRANO, IRUNE
- PASCUAL JIMENO, AITZIBER
- PASCUAL SAGASTIZABAL, EIDER
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
2-2 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
3-3 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
4-4 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
5-5 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
6-6 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
7-7 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
8-8 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
9-9 | 09:00-10:00 | 09:00-10:00 10:00-11:00 | |||
10-10 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
11-11 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 | ||||
4-4 | 12:00-14:00 | ||||
5-5 | 10:00-11:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
8-8 | 12:00-13:00 | ||||
10-10 | 12:00-13:00 | ||||
11-11 | 09:00-10:00 | ||||
12-12 | 11:00-12:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 | ||||
14-14 | 10:00-11:00 | ||||
15-15 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 | ||||
4-4 | 12:00-14:00 | ||||
5-5 | 15:00-16:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
8-8 | 12:00-13:00 | ||||
10-10 | 10:00-11:00 | ||||
11-11 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 12:00-13:00 | ||||
14-14 | 11:00-12:00 | ||||
15-15 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Ordenagailuko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 | ||||
6-6 | 14:00-15:00 | ||||
9-9 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 14:00-15:00 | ||||
9-9 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 11:00-12:00 | ||||
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 10:00-12:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
14-14 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Tailerra-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 16:00-17:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 10:00-12:00 | ||||
13-13 | 11:00-13:00 | ||||
14-14 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-10:00 | 10:00-12:00 | |||
2-2 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
3-3 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
4-4 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
5-5 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
6-6 | 13:00-14:00 | 09:00-11:00 | |||
7-7 | 10:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
8-8 | 09:00-11:00 | ||||
9-9 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
10-10 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
11-11 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.4 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 10:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.4 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 10:00-11:00 | ||||
4-4 | 10:00-12:00 | ||||
5-5 | 10:00-11:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
8-8 | 11:00-12:00 | ||||
10-10 | 11:00-12:00 | ||||
11-11 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 11:00-12:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 10:00-11:00 | ||||
6-6 | 10:00-11:00 | ||||
9-9 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
02 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 14:00-15:00 | ||||
9-9 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 11:00-12:00 | ||||
5-5 | 11:00-12:00 | ||||
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 10:00-12:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
14-14 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-10:00 | 11:00-13:00 | |||
2-2 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
3-3 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
4-4 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
5-5 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
6-6 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
7-7 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
8-8 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
9-9 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
10-10 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
11-11 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 11:00-12:00 | ||||
4-4 | 13:00-15:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
8-8 | 14:00-15:00 | ||||
10-10 | 12:00-13:00 | ||||
11-11 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 11:00-12:00 | ||||
13-13 | 11:00-12:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 | ||||
15-15 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 3.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 | ||||
4-4 | 12:00-14:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
8-8 | 12:00-13:00 | ||||
10-10 | 12:00-13:00 | ||||
11-11 | 11:00-12:00 | ||||
12-12 | 13:00-14:00 | ||||
13-13 | 11:00-12:00 | ||||
14-14 | 09:00-10:00 | ||||
15-15 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 09:00-10:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 14:00-15:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
9-9 | 14:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 12:00-13:00 | ||||
12-12 | 11:00-13:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
14-14 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
6-6 | 11:00-12:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 13:00-14:00 | ||||
12-12 | 09:00-11:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
14-14 | 10:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 10:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
2-2 | 11:00-12:00 | 11:00-13:00 | |||
3-3 | 11:00-12:00 | 11:00-13:00 | |||
4-4 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
5-5 | 11:00-13:00 | 09:00-10:00 | |||
6-6 | 11:00-13:00 | 09:00-10:00 | |||
7-7 | 11:00-13:00 | 11:00-12:00 | |||
8-8 | 12:00-13:00 | 12:00-14:00 | |||
9-9 | 13:00-14:00 | 09:00-11:00 | |||
10-10 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
11-11 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
14-14 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 12:00-13:00 | ||||
4-4 | 12:00-14:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
7-7 | 13:00-14:00 | ||||
8-8 | 13:00-14:00 | ||||
10-10 | 13:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-13:00 | ||||
12-12 | 11:00-12:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 | ||||
14-14 | 11:00-12:00 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 14:00-15:00 | ||||
6-6 | 14:00-15:00 | ||||
9-9 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- AULA DOCENCIA INFORMATICA - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
32 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
9-9 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 A ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
6-6 | 11:00-12:00 | ||||
7-7 | 12:00-13:00 | ||||
9-9 | 14:00-15:00 | ||||
12-12 | 09:00-11:00 | ||||
13-13 | 09:00-11:00 | ||||
14-14 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA