Gaia

XSLaren edukia

Aurrera eta atzera. Norberarenganako jarrera analitikoa Pintura jardutean

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Pintuaren prozesuan arreta jartzen duen ikasgaia da. Nola hasi, nola jarraitu eta nola bukatu. Bitartekoak eta balizko jarrerak. Horretarako ikaslearen praktika ardatza izango da. Horrez gain, beste artisten jardute moduak ezagutaraziko dira.

Prozesu piktorikoaren ikuste hedatua beste artisten lanen bitartez.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
FULLAONDO ZABALA, USOAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaMargolaritzausoa.fullaondo@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Ikasleak lan prozesuaren fase ezberdinak bereizten gai izan behar du20.0 %
Ikasleak fase hauek ekar diezaioketena miatzeko gai izan behar du.20.0 %
Ikasleak lana noiz eta nola hasi behar duen aztertzeko gai izan behar du.20.0 %
Ikasleak unez unekoa erregistratzeko eta horixe bera, berbetan adierazteko gai izan behar du.20.0 %
Ikasleak testuinguruaren garrantzia (lantokia eta erakusketa lekua) baloratzeko gai izan behar du.20.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Mintegia101525
Tailerra203050

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Aplikazio-tailerrak55.060 %
Azalpenezko eskolak10.080 %
Oinarrizko trebetasun instrumentalak eskuratzea10.070 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak10.0 % 20.0 %
Lan praktikoak30.0 % 60.0 %
OTROS10.0 % 20.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Lanean hasi eta jarraitzeko tresna eta estrategia ezberdinen bilaketa eta esperiemntazioa.

Bakoitzaren lan prozesuaren behaketa eta honen inguruko gogoeta.

prozesu piktorikoaren ikuste hedatua beste artisten lanen bitartez.



Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Ikasgaiak presentzialak direnez, eskolen jarraikotasuna ezinbestekoa da.



Hau bete ezinean deialdiari uko egitea gomendatzen da. Deialdiari uko egiteko, ebaluaketa baino 3 aste lehenago, masterraren Komisio Akademikoari idatziz deialdi honi uko egitea eskatuko zaio.

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Behin-behineko deialdia aurretik, irakaslearen ordutegiaren aldetik posiblea bada, tutoretzak izatea gomendatzen dugu. Ahal den heinean tutoretzan bertan, ikasgaia gainditzeko aukerarik dagoen ala ez ikusteko.

Irakasgai-zerrenda

Hasi aurretik. Pintatu ala ez. Beste gauzak egin.

Comenzar: jarrerak, joerak. Zelan hasi?

Egin bitartean. Bero, hotz. Jarraitu, gelditu.

Ezkutukoa. Lanaren une/egoeren erregistroa.

Zelan amaitu? Noiz amaitu?

Pinturaren hedapena beste euskarri eta testuinguruetara.

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

Bakoitzak bere singulartasunean lan egiteko tresnak, materialak eta euskarriak.







Posta elektronikoa, irakaslearen zenbait material eta iradokizun jasotzeko.

Oinarrizko bibliografia

Carson, A. (2020): Eros. Dulce y amargo, Barcelona, Lumen.

EEAA (2003): Blinky Palermo, Barcelona, MACBA.

EEAA (2015): Ree Morton. Sé un lugar, sitúa una imagen, imagina un poema, Madrid, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía.

Lippard, L. (2016): Yo veo, tú significas, Bilbao, Consonni.

Massumi, B. (2015): The politics of affect, Cambridge, Polity Press.

O´Sullivan, S. (2011): “La estética del afecto. Pensar el arte más allá de la representación” en EXIT BOOK, Madrid, edición de Rosa Olivares.

Aldizkariak

https://eremuak.eus/erakusketen-argitalpenak/



Estekak

https://artsandculture.google.com/



https://www.ubuweb.com/



https://www.contemporaryartdaily.com/



https://www.x-traonline.org/

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak