Pardina Arenaza, A. & Garaio Mendizabal, B. (2023). HIGA! 2023: munduko hizkuntza gutxituen etorkizunerako aletxo. Bat: Soziolinguistika aldizkaria, (129), 97-114.
Pardina Arenaza, A. & Pérez González, M. (2023). Lizarrako gazteak: euskararen erabileran oinarritutako hiztun berrien profilak. Fontes Linguae Vasconum, (135), 125-150.
Pardina, A. (2022). D ereduan euskaldundutako gazte nafarren euskara gaitasunaren eta euskara transmisioaren bilakaera. In D. Krajewska, S. Monforte & E. Zuloaga (arg.) Aziti Bihia. Euskal filologia eta hizkuntzalaritzaren adarrak. (147-173). EHU. ISBN: 978-84-1319-457-8
Pardina, A. (2022). D ereduan euskaldundutako Lizarrako hiztun berri gazteen euskararen erabilera. BAT soziolinguistika aldizkaria (123), 235-261.
Pardina, A. (2021). Euskarabentura eta gazteen hizkuntza erabilera. BAT soziolinguistika aldizkaria (120), 95-118.
Pardina, A. (2021). Euskararen belaunaldiz belaunaldiko etena eta jarraipena Lizarrako ikastolako familien testuinguruan. In O. Arbelaitz, A. Latatu, M.J. Ormaetxebarria, & B. Urgell, IV. Ikergazte nazioarteko ikerketa euskaraz, giza zientziak eta artea, (107-112). Bilbo: UEU. https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.iv.01.13
Pardina, A. & Manterola, I. (2019). D ereduan euskaldundutako eremu mistoko gazte nafarren hizkuntza jarrerak eta identitateak. In O. Arbelaitz, U. Etxeberria, A. Latatu & M.J. Ormaetxebarria (Arg.), III. Ikergazte. Nazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu bilduma. Giza zientziak eta artea. (115-120). Bilbo: UEU. https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.iii.01.15