w_Bienio_22-23_TFG

Zientzia eta ingeniaritzako diziplinarteko Gradu Amaierako Lan jasangarriak gaitasun aurreratuak dituzten profesionalen prestakuntza bultzatzeko

Taldeko kideak 

  • Leire Ruiz (koordinatzailea)
  • Igor Ayesta
  • Mikel Azkune
  • Asier Benito
  • Idoia Castellanos
  • Jose Antonio Carrero
  • Javier Cepeda
  • José Julián Esteban
  • Arkaitz Fidalgo
  • Maddi Garmendia
  • Izaskun Gil de Muro
  • Aintzane Goñi
  • Ainara Gredilla
  • Jon Gutierrez
  • Maite Insausti
  • Andoni Lasheras
  • Luis Lezama
  • Catarina Lopes

 

  •  Eneko Madrazo
  • Cesar Martín
  • Maite Maurio
  • Isabel Moreno
  • Verónica Palomares
  • Alazne Peña
  • Leyre Pérez
  • Iratxe Rojo
  • Garazi Urgoitia
  • Imanol Usobiaga
  • Antonio Veloso
  • José Luis Vilas
  • Mohammed Mounir Bou-Ali (Mondragon Unibertsitatea)
  • Estela Lapeira (Mondragon Unibertsitatea),
  • Manex Martinez (Mondragon Unibertsitatea)
  • Markel Peñalba (Mondragon Unibertsitatea)
  • Camilla Calabrese (Universidad de Valladolid)

 

 

Laburpena

Gradu Amaierako Lanak (GrAL) batez ere ikerketarekin zerikusia duten proiektuak dira, eta ikasleek banaka sakontzen dute graduan zehar eskuratutako edukietan eta gaitasunetan.

Gaitasun espezifikoez gain, egindako graduarekin lotura zuzena dutenak, unibertsitate-ikasleak zeharkako gaitasun batzuk ere eskuratu behar ditu, hau da, gaitasun, balio edo trebetasun batzuk, haien eraginkortasuna hobetzeko. Ahozko komunikazioa, idatzizko komunikazioa, diziplina anitzeko taldeetan lan egiteko gaitasuna edo sormena gehien baloratzen diren zeharkako gaitasunak dira.

Testuinguru horretan, proiektu honen helburu nagusia graduatuen gaitasun aurreratuak eta zeharkakoak hobetzea da, eta, horrekin batera, etorkizuneko profesional gisa dituzten gaitasunak eta prestakuntza hobetzea. Horrela, talde-lanari eta lidergo-gaitasunari balioa eman nahi diegu, elkarlaneko ikerketa-esperientziak interdiziplinarrak landuz. Hori lortzeko, amaierako lanen ikasleentzako ingurune berritzaile, eraginkor eta motibatzaile bat sortuko da, diziplinarteko ikerketa-lanetan oinarrituta diseinatua, gaitasun aurreratuak eskuratzeko eta zeharkako konpetentziak hobetzeko motor gisa, ezagutza-arlo bakar batean testuinguratutako eta oinarritutako GrAL tradizionalen alternatiba izanik.