XSLaren edukia
Hezkuntzaren Psikologia
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua (Aurreko plana)
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 32 | 48 |
Mintegia | 2 | 3 |
Gelako p. | 18 | 27 |
Tailerra | 8 | 12 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Irakasgaiaren BERARIAZKO gaitasunak:
GB01 Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuen oinarrian dauden eredu teoriko ezberdinak zeintzuk diren jakitea.
GB02 Testuinguru ezberdinetako hezkuntza-jarduerak ezagutu eta jarduera hauek burutzeko erabiltzen diren metodoak eta teknikak garapen-aldi bakoitzera egokitzen jakitea.
GB03 Hezkuntza-testuinguruetan esku-hartzeko diseinuak proposatzeko gaitasuna izatea.
GB04 Hezkuntza-testuinguruetara egokitutako eta modu aproposean azaldutako txostenak lantzen eta publikoki defendatzen jakitea.
GB05 Taldean lan egiten jakitea, eginbeharrak egiterakoan komunikazio, elkar-laguntza eta kooperazio prozesuak garatuz.
GB06 Egindakoaren inguruan hausnarketa kritikoa burutzen jakitea, egoera konkretuetan modu independentean lan egiteko gai izateko.
Irakasgaiaren ZEHARKAKO gaitasunak:
GZ01 Informazio- eta dokumentazio-iturri espezializatuetatik abiatuta, gai izatea psikologiari buruzko informazioa bilatu, kudeatu, eguneratu, hautatu, aztertu eta laburbiltzeko.
GZ02 Maila pertsonal, profesional eta zientifikoan harreman eta komunikazio eraginkorra izatea, eta gai izatea bakarka zein diziplina bakarreko eta diziplina anitzeko taldeetan lan egiteko, erantzukizunak beren gain hartzeko eta egindako jarduna kritikoki balioesteko.
GZ03 Psikologiaren lanbide-jardunbidea arautzen duen lege-esparrua ezagutzea, eta gai izatea printzipio etikoak eta odontologia-kodea aplikatzeko.
GZ04 Gai izatea autonomiaz ikasteko eta etengabe ikastearen garrantzia balioesteko, era horretan lanbidearen jardun egokirako beharrezkoak diren gaitasunak eta jakintzak eguneratuta izan ditzaten eta jakintza psikologikoan lagun dezaten.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. GAIA: HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIA: SARRERA
Hezkuntzaren psikologiaren edukiak eta dimentsioak argi ezagutzea, ikasleei lagunduko baitie hezkuntza-psikologoek erabiltzen dituzten metodoak garatzen, hezkuntza-testuinguru desberdinetan sortzen diren arazoei irtenbideak aurkitzeko. Halaber, Hezkuntzaren Psikologiaren historia azalduko da, bai eta eskolari ematen dizkion onurak ere, antzeko beste diziplina batzuen aldean, hala nola Irakaskuntzaren Psikologia edo Psikopedagogia.
Gai hau etengabe lantzen da irakasgaiaren alderdi praktikoan egiten den ebaluazio eta esku-hartze psikohezitzailearen prozesu osoan zehar.
•Hezkuntzaren Psikologiaren kontzeptua eta historia.
•Hezkuntzaren Psikologiaren edukiak, dimentsioak eta beste jakintzagaiekiko harremanak.
Landuko diren gaitasunak: GZ03 - GB01 - GB05- GB06
2. GAIA: HEZKUNTZAREN PSIKOLOGIAREN EREDU TEORIKOAK
Korronte psikologikoek ikaskuntza-teoriak defendatu dituzte. Gaur egun bi korronte psikologiko handi nagusitu dira hezkuntzan: konduktista eta kognitiboa. Ikasleek teoria konduktistak lantzen dituzte lehen mailako irakasgai batean. Korronte kognitiboaren arabera, ikaskuntza zuzenean behatu ezin den barne-prozesutzat hartzen da, eta pertsonaren gaitasunaren aldaketa bat da, egoera baten aurrean modu jakin batean erantzuteko aukera ematen diona. Haien interesekoak dira sentimenduak, asmoak, pentsamenduak, sormena eta abar behatu ezin diren aldagaiak. Ezinbestekoa da egungo esku-hartze psikoedukatiboen oinarri den korronte psikoedukatibo horretan oinarritutako eredu teorikoak aurkeztea.
•Konstruktibismoa. Ikaskuntza genetiko-kognitiboa (Piaget).
•Ikaskuntza esanguratsua eta bereganatzearen teoria (Ausubel).
•Aurkikuntza bidezko ikaskuntza (Bruner).
•Ikaskuntzaren teoria sozio-kulturala (Vigotsky). Eredu dialogikoa-komunikatiboa (Habermas).
Landuko diren gaitasunak: GZ01 - GZ04 - GB01- GB06
3. GAIA: GIZABANAKOAREN BARNEKO ALDAGAIAK ETA HEZKUNTZA.
Pertsona barneko faktoreek eragin erabakigarria dute irakatsi eta ikasteko prozesuan. Prestakuntza-prozesuan kontuan hartu beharreko pertsona barruko aldagaiak askotarikoak eta anitzak diren arren, horretarako diseinatutako esku-hartzeen bidez hobetu daitezkeenez, gai honetan honako hauek aztertuko dira:
•Ikaskuntza-estrategiak.
•Motibazioa eta hezkuntza.
•Adimen anitzak eta hezkuntza.
Landuko diren gaitasunak: GZ01 - GZ04 - GB02- GB06
4. GAIA: GIZABANAKOEN ARTEKO ALDAGAIAK ETA HEZKUNTZA.
Pertsonen arteko faktoreak ikaskuntza-prozesuaren garapen optimoa errazten duten alderdi erlazional edo sozialak dira. Alde batetik, berdinen arteko eta ikasleen eta irakasleen arteko elkarreraginak eskola-testuinguruan landu behar dira. Gainera, familiaren gaia hezkuntzaren ikuspegitik landuko da, ikasleek derrigorrezko beste irakasgai batzuetan eskuratutako ezagutzak kontuan hartuta.
•Berdinen arteko elkarrekintza.
•Irakaslegoaren eta ikaslegoaren arteko harremana.
Landuko diren gaitasunak: GZ01 - GZ02 - GB02- GB05 - GB06
PROGRAMA PRAKTIKOA
Tailerrek eta mintegiek funtzio garrantzitsua dute irakasgai honen ikaskuntzan eta, ondorioz, baita haren ebaluazioan ere. Ikasgelako praktikak, tailerrak eta mintegiak behar bezala egiteko ezinbesteko baldintzak izango dira: saioetara bertaratzea, taldeko kide guztiek aktiboki parte hartzea, ikasgelako praktiken, tailerren, mintegien eta ikasgaiaren eduki teorikoen artean harremanak ezartzea eta horiek egitean irakasgaiaren berezko metodologiari jarraitzea.
MetodologiaToggle Navigation
Gelako praktika, tailer eta mintegietan kasuaren azterketaren metodologia erabiliko dugu, hau da, egoera konplexu erreal baten deskribapena egingo da, bizitzako egoeretan aurre egin beharreko gertaera arazotsuen inguruko eztabaida ahalbidetzen duelako. Metodologia honen helburua da ikasgelan jarrera eta pentsaera ezberdinen azalpena erraztea. Kasuaren metodoarekin ikasleriak bizitza errealeko egoeretan eta bizipenetan oinarrituz ikasten du.
Gaitasunen eskuratzea bermatzeko ondorengo eginbeharrak burutuko dira gelako praktika, tailer eta mintegietan:
• Irakurketak, informazioaren bilaketa eta testuen azterketa (GB01, GB02)
• Kasu praktikoaren ebazpena (GB03, GB04)
• Lan-taldeetako jarduerak eta ikaskuntza kooperatiboa (GB05)
• Bideoen azterketa (GB01, GB02, GB03)
• Talde-eztabaida bideratuak (GB06).
• Tertulia pedagogiko dialogikoak (GB06).
• Ikerketan oinarritutako ikaskuntza (GB01, GB02).
• Norbere hausnarketa (GB04, GB05, GB06).
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Irakasgai honen ebaluazioa etengabeko ebaluazioaren edo azken ebaluazioaren bidez egin ahal izango da.
ETENGABEKO EBALUAZIOA:
Ebaluazio mota hau proba teorikoa gainditzean eta proba praktikoak gainditzean datza.
Proba teorikoa. Eskola teorikoetan eskuratutako ezagutzen ebaluazioa azterketa teoriko baten bidez egingo da. Azterketa horrek test motako galdera itxiak izango ditu, eta gehienez azken notaren % 50 puntuatuko du. Zati hori gainditzeko, beharrezkoa da 5/10 batekin gainditzea.
Proba praktikoak: Gehienez ere irakasgaiaren azken notaren % 50 puntuatuko du. Zati hori gainditzeko, beharrezkoa da 5/10 batekin gainditzea.
Irakasgaia gainditzeko, bi atalak gainditu beharko dira, hau da, proba teorikoari dagokion zatiaren azterketa eta proba praktikoak.
AZKEN EBALUAZIOA:
Ikasleek azken ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatuak izateko eskubidea izango dute. Horretarako, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diete irakasgaiaren ardura duten irakasleei ebaluazio jarraituari uko egiten diotela. Horretarako, 9 asteko epea izango dute, lauhilekoaren hasieratik zenbatzen hasita.
DEIALDIARI UKO EGITEA
Deialdiari uko eginez gero, ez aurkeztutzat joko da. Ebaluazio jarraituaren kasuan, nahikoa izango da amaierako proba horretara ez aurkeztea irakasgaiaren azken kalifikazioa ez aurkezteko.
Azken ebaluazioa denean, azterketen egun ofizialean ezarritako probara ez aurkezteak dagokion deialdiari automatikoki uko egitea ekarriko du.
- Gelako praktikak: Irakasgaiaren nota osoaren %30 balioko dute: Oinarrizko hiru alderdi hartuko dira kontutan: a) bertaratzea eta parte-hartzea; b) azterketa praktikoak eta c) txosten psikoedukatiboa.
- Lantegiak eta mintegiak: Irakasgaiaren nota osoaren %20 balioko dute: Kasu honetan ere ebaluazioak oinarrizko hiru alderdi kontutan hartuko ditu: a) bertaratzea eta parte-hartzea; b) esku-hartze psiko-edukatiboaren diseinua eta c) mintegietako aurkezpena.
Irakasgaia gainditzeko hiru atalak gainditu beharko dira, hau da, 1) atal teorikoaren azterketa, 2) gelako praktikak, eta 3) lantegiak eta mintegiak.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Irakasgaiari dagozkion apunteak
- Irakasleak gelako praktiketan, tailerretan eta lantegietan lantzeko eskeinitako dokumentu eta testuak
- E-gela Plataforma
- Oinarrizko bibliografia
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Coll, C. Palacios, J. y Marchesi, A. (2009). Desarrollo psicológico y Educación II. Psicología de la educación escolar. Alianza Editorial.
de la Fuente, J., y Justicia, F. (2018). Tópicos de investigación reciente en Psicología de la Educación. EOS.
Gil, P. (2013). Hezkuntzaren Psikologia. Teoria eta praktika. UPV/EHU.
Gonzalez-Pienda, J. A., Cabanach, R., Núñez, J. C., y Valle, A. (2012). Manual de Psicología de la Educación. Pirámide.
López Escribano, C., Aguado Orea, J. y Solbes Canales, I. (2020). Psicología de la Educación. Síntesis.
Monreal, M. G. y Guitart, M. E. (2013). Consideraciones educativas de la perspectiva ecológica de Urie Bronfenbrenner. Contextos Educativos, 15, 79-92.
Sanctrock, J. W. (2020). Psicología de la educación. McGraw Hill.
Woolfolk, A (2014) Psicología Educativa. Pearson (XII edición).
Gehiago sakontzeko bibliografia
Aierbe, A. (2008). Esku-hartze psikopedagogikoa garapenaren nahasteetan. Euskara Errektoreordetzaren sare argitalpena. http://testubiltegia.ehu.es
Badia, A. (Coord). (2012). Estrategias y competencias de aprendizaje en educación. Editorial Síntesis
Coll, C. y Martí, E. (2001). Aprendizaje y desarrollo: La concepción genético-cognitiva del aprendizaje. En C. Coll, J. Palacios y A. Marchesi (Eds.). Desarrollo psicológico y educación 2. Psicología de la Educación Escolar (pp. 67-86). Alianza.
Domínguez, P. (1998). Inteligencia. En J.A. Bueno y C. Castanedo (Eds.). Psicología de la educación aplicada (pp. 135- 166). CCS.
Fernández-Martín, M.P. (1998). Teoría del procesamiento de la información. En J.A. Bueno y C. Castanedo (Eds.). Psicología de la educación aplicada (pp. 365-383). CCS.
Gil, N., Grañeras Pastrana, M., & Díaz-Caneja, P. (2011). Actuaciones de éxito en las escuelas europeas. Ministerio de Educación.
González-Cabanach, R., Valle, A., Núñez, J.C. y González-Pienda, J.A. (1996). Una aproximación teórica al concepto de metas académicas y su relación con la motivación escolar. Psicothema, 8, 45-61.
González-Pienda, J.A., Núñez, J.C., Álvarez, L. y Soler, E. (2002). Estrategias de aprendizaje: Concepto, evaluación e intervención. Pirámide.
González-Pienda, J.A., Núñez, J.C., González-Pumariega, S. y García, M. (1997). Autoconcepto, autoestima y aprendizaje escolar. Psicothema, 9, 271-289.
Rodrigo, M.J. y Correa, N. (2001). Representación y procesos cognitivos: Esquemas y modelos mentales. En C. Coll, J. Palacios y A. Marchesi (Eds.), Desarrollo psicológico y educación 2. Psicología de la Educación Escolar (pp. 117-135). Alianza.
Sampascual, G. (2001). Aplicaciones de los principios conductistas a la enseñanza. En G. Sampascual (Ed.), Psicología de la Educación. Tomo I (pp. 127-154). UNED.
Aldizkariak
Anales de Psicología
European Journal of Education and Psychology
Hik Hasi
Kaiera
Psicología Educativa
Psicothema
Revista de Educación
Revista de Psicodidáctica
Revista de Psicología de la Educación
Surgam. Revista de Orientación Psicopedagógica
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 12:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
22-22 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
23-23 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
24-24 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
25-25 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
26-26 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
27-27 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
28-28 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
29-29 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
30-30 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
31-31 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 11:00-13:00 | ||||
22-22 | 12:00-14:00 | ||||
23-23 | 12:00-14:00 | ||||
24-24 | 12:00-14:00 | ||||
25-25 | 12:00-14:00 | ||||
26-26 | 12:00-14:00 | ||||
27-27 | 12:00-14:00 | ||||
28-28 | 12:00-14:00 | ||||
29-29 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 13:00-15:00 | ||||
22-22 | 12:00-14:00 | ||||
23-23 | 12:00-14:00 | ||||
24-24 | 12:00-14:00 | ||||
25-25 | 12:00-14:00 | ||||
26-26 | 12:00-14:00 | ||||
27-27 | 12:00-14:00 | ||||
28-28 | 12:00-14:00 | ||||
29-29 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 12:00-14:00 | ||||
31-31 | 11:00-13:00 | ||||
32-32 | 09:00-11:00 | ||||
34-34 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.7 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
01 Tailerra-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 12:00-14:00 | ||||
31-31 | 11:00-13:00 | ||||
32-32 | 09:00-11:00 | ||||
34-34 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.5 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
22-22 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
23-23 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
24-24 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
25-25 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
26-26 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
27-27 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
28-28 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
29-29 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
30-30 | 09:00-10:00 | 09:00-11:00 | |||
31-31 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 11:00-13:00 | ||||
22-22 | 10:00-12:00 | ||||
23-23 | 10:00-12:00 | ||||
24-24 | 10:00-12:00 | ||||
25-25 | 10:00-12:00 | ||||
26-26 | 10:00-12:00 | ||||
27-27 | 10:00-12:00 | ||||
28-28 | 10:00-12:00 | ||||
29-29 | 10:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 10:00-12:00 | ||||
31-31 | 09:00-11:00 | ||||
32-32 | 11:00-13:00 | ||||
34-34 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.3 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
22-22 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
23-23 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
24-24 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
25-25 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
26-26 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
27-27 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
28-28 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
29-29 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
30-30 | 10:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
31-31 | 10:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 11:00-13:00 | ||||
22-22 | 12:00-14:00 | ||||
23-23 | 12:00-14:00 | ||||
24-24 | 12:00-14:00 | ||||
25-25 | 12:00-14:00 | ||||
26-26 | 12:00-14:00 | ||||
27-27 | 12:00-14:00 | ||||
28-28 | 12:00-14:00 | ||||
29-29 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 09:00-11:00 | ||||
22-22 | 12:00-14:00 | ||||
23-23 | 12:00-14:00 | ||||
24-24 | 12:00-14:00 | ||||
25-25 | 12:00-14:00 | ||||
26-26 | 12:00-14:00 | ||||
27-27 | 12:00-14:00 | ||||
28-28 | 12:00-14:00 | ||||
29-29 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 12:00-14:00 | ||||
31-31 | 09:00-11:00 | ||||
32-32 | 11:00-13:00 | ||||
34-34 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.8 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
31 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 12:00-14:00 | ||||
31-31 | 12:00-14:00 | ||||
32-32 | 13:00-15:00 | ||||
34-34 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 1.6 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 12:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
22-22 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
23-23 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
24-24 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
25-25 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
26-26 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
27-27 | 12:00-13:00 | 12:00-14:00 | |||
28-28 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
29-29 | 12:00-13:00 | 12:00-14:00 | |||
30-30 | 09:00-10:00 | 12:00-14:00 | |||
31-31 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
35-35 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 09:00-11:00 | ||||
22-22 | 12:00-14:00 | ||||
23-23 | 12:00-14:00 | ||||
24-24 | 12:00-14:00 | ||||
25-25 | 12:00-14:00 | ||||
26-26 | 12:00-14:00 | ||||
27-27 | 13:00-15:00 | ||||
28-28 | 12:00-14:00 | ||||
29-29 | 13:00-15:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
30-30 | 12:00-14:00 | ||||
31-31 | 09:00-11:00 | ||||
32-32 | 12:00-14:00 | ||||
34-34 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO MARIA BARRIOLA ZENTROA