Eduki publikatzailea

Graduko Ikasleentzako "online" I. Prestakuntza Plana (G9)

G-9ak Graduko Ikasleentzako "online" I. Prestakuntza Planean izena emateko prozesua ireki du.

Unibertsitateetako 9-Taldeak (G-9) Graduko titulazio ofizialen azken bi ikasturteetako ikasleei zuzendutako Prestakuntza Plan berri batean izena emateko prozesua ireki du.

Plan berri honen eskaintza akademikoa 27 ikastarok osatzen dute, 810 plazarekin, Garapen Jasangarriaren Helburuekin (GJH) lotutako gaiekin. Prestakuntza hori gainditu ondoren, graduko ikasketa ofizialen barruan prestakuntza osagarriko kreditu gisa aitortuko da.

Izena emateko prozesua ekainaren 30era arte egongo da zabalik, G-9aren webgunearen bidez, dagokion formularioa betez. Ikasle bakoitzak gehienez 2 ikasturtetan eman ahal izango du izena. Ikastaroak online ematen dira 24/25 ikasturtean zehar eta matrikula doakoa da.

Plan honen eskaintzari esker, G-9ko unibertsitateetako graduko ikasleek online prestakuntza egin dezakete GJH hauen inguruko gaiekin: genero-berdintasuna, desberdintasunak murriztea, klimaren eta bakearen aldeko ekintza, justizia eta erakunde sendoak, besteak beste.

Ingurumen-jasangarritasuna eta finantza etikoak bezalako gaietan sakontzean, ikasleek beren curriculuma aberasteaz gain, lan-merkatuak eta munduak behar duten aldaketaren katalizatzaile ere bihurtuko dira.

Parte hartzera animatzen zaituztegu!