Desarrollar una conducta responsable en el uso didáctico de los distintos entornos digitales, respentando la audiencia y las normas de básicas de convivencia.
Gizarteak eta hezkuntzak planteatutako beharrei eta eskaerei erantzutea, Hezkuntza-teknologiaren inguruko eta eskuhartze profesionaleko eremu bati lotutako proiektu berritzaileak diseinatuz.
Hezkuntza arloko berrikuntza sustatzeko tresna eta baliabide digitalak erabiltzen dituzten ikaskuntza esperientzien diseinu, aplikazio eta ebaluazioari buruz ikertzea.
IKTek aberastutako ikaskuntza inguruneen eragina ikertzea (aurrez aurreko inguruneak, e-learning eta blended learning), aukera emango diena ikasle guztiei beren jakin-mina asetzeko eta protagonista aktibo izateko beren ikaskuntza helburuak ezartzeko, ikaskuntza hori administratzeko eta beren aurrerabidea ebaluatzeko orduan.
IKTetan oinarritutako hezkuntza baliabideak ezagutzea eta erabiltzen jakitea, irakaskuntzan eta ikerketan erabiltzeko.
Ideia berriak praktikara eramatea, hezkuntzaren-tekinologiaren eta irakaskuntza-berrikuntzaren arloari dagozkion kontzeptuak eta prozedurak integratuz, eta ziurgabetasunaren aurrean segurtasunez eta erabakitasunez jokatuz.
Ikaslean eta baliabide eta tresna digital egokien sarbide ekitatiboan oinarrituta dauden ikaskuntza estrategien ezagutzan sakontzea.
Ikerketa eta ikaskuntza laguntzea xede duten informazio baliabideak aurkitu, analizatu, ebaluatu eta erabiltzeko tresna digital berriak ezagutzea, erabiltzea eta baloratzea.
Ikerketa helburu gisa aztertzea irakaskuntzarekin eta ikaskuntzarekin lotuta dauden multimedia edukiak sortzeko aplikazioen alderdi teorikoak eta praktikoak.
Ikerketa zientifiko baten aurrekari teorikoak eta enpirikoak kritikoki analizatzen jakitea.
Ikerketa zientifiko baten emaitzak akademikoki eta publikoki jakinaraztea, ahoz eta idatziz.
Ikerketa zientifiko jakin batean, hipotesiak formulatzeko, egiaztapen teorikoak egiteko, proba esperimentaletarako, balidazio sistematikorako, ondorioak lortzeko.... prozesu metodologiko zientifikoa ulertzea.
Ikerketa zientifiko jakin baterako, aurretik eginiko ikerketa teoriko eta enpirikoetatik eratorri diren tresna eta teknika egokienak bereizten jakitea.
Ikerketaren eremuan sare sozialak sortzeko eta garatzeko tresnak sortzea, aplikatzea eta ebaluatzea.
Ikerlan zientifiko bat planifikatzea, egitea, aurkeztea eta defendatzea.
Informazio digitalaren eta IKTen erabilera segurua, legezkoa eta etikoa sustatzea, egile eskubideen errespetua, jabego intelektuala eta informazio iturrien dokumentazio egokia barne.
Irakaskuntza eta ikaskuntzaren ikerketara bideratuta dauden IKTen joerak eta abangoardia ezagutzea.
Irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berriak ezagutzea eta IKTen funtzionaltasun berrien bidez garatzea.
Jakintza tekniko espezifikoak ezagutzea eta ikerketa zientifiko prozesua garatzen den ingurune eta testuinguru berrietan aplikatzea
Jakintza teorikoa formulatzea, sintetizatzea eta garatzea, prozesu metodologikoa ikerketa zientifiko batean aplikatuta.
Lanbidean eta ikerketa zientifikoan hartutako erabakien inplikazio etikoak eta sozialak ulertzea eta errespetatzea.
Lankidetzan aritzea bai diziplina anitzeko taldeetan bai kultura arteko testuinguruetan.
Sexu, arraza edo erlijio berdintasuna errespetatzea, baita bakearen kultura ere, eta gai hauen soluzioak txertatzea proposamen teknikoetan.