Gaitasunak

XSLaren edukia

Gaitasunak

  • Baliabide teknologikoak erabiltzea jakintzaren transferentzian.
  • Desarrollar una conducta responsable en el uso didáctico de los distintos entornos digitales, respentando la audiencia y las normas de básicas de convivencia.
  • Gizarteak eta hezkuntzak planteatutako beharrei eta eskaerei erantzutea, Hezkuntza-teknologiaren inguruko eta eskuhartze profesionaleko eremu bati lotutako proiektu berritzaileak diseinatuz.
  • Hezkuntza arloko berrikuntza sustatzeko tresna eta baliabide digitalak erabiltzen dituzten ikaskuntza esperientzien diseinu, aplikazio eta ebaluazioari buruz ikertzea.
  • IKTek aberastutako ikaskuntza inguruneen eragina ikertzea (aurrez aurreko inguruneak, e-learning eta blended learning), aukera emango diena ikasle guztiei beren jakin-mina asetzeko eta protagonista aktibo izateko beren ikaskuntza helburuak ezartzeko, ikaskuntza hori administratzeko eta beren aurrerabidea ebaluatzeko orduan.
  • IKTetan oinarritutako hezkuntza baliabideak ezagutzea eta erabiltzen jakitea, irakaskuntzan eta ikerketan erabiltzeko.
  • Ideia berriak praktikara eramatea, hezkuntzaren-tekinologiaren eta irakaskuntza-berrikuntzaren arloari dagozkion kontzeptuak eta prozedurak integratuz, eta ziurgabetasunaren aurrean segurtasunez eta erabakitasunez jokatuz.
  • Ikaslean eta baliabide eta tresna digital egokien sarbide ekitatiboan oinarrituta dauden ikaskuntza estrategien ezagutzan sakontzea.
  • Ikerketa eta ikaskuntza laguntzea xede duten informazio baliabideak aurkitu, analizatu, ebaluatu eta erabiltzeko tresna digital berriak ezagutzea, erabiltzea eta baloratzea.
  • Ikerketa helburu gisa aztertzea irakaskuntzarekin eta ikaskuntzarekin lotuta dauden multimedia edukiak sortzeko aplikazioen alderdi teorikoak eta praktikoak.
  • Ikerketa zientifiko baten aurrekari teorikoak eta enpirikoak kritikoki analizatzen jakitea.
  • Ikerketa zientifiko baten emaitzak akademikoki eta publikoki jakinaraztea, ahoz eta idatziz.
  • Ikerketa zientifiko jakin batean, hipotesiak formulatzeko, egiaztapen teorikoak egiteko, proba esperimentaletarako, balidazio sistematikorako, ondorioak lortzeko.... prozesu metodologiko zientifikoa ulertzea.
  • Ikerketa zientifiko jakin baterako, aurretik eginiko ikerketa teoriko eta enpirikoetatik eratorri diren tresna eta teknika egokienak bereizten jakitea.
  • Ikerketaren eremuan sare sozialak sortzeko eta garatzeko tresnak sortzea, aplikatzea eta ebaluatzea.
  • Ikerlan zientifiko bat planifikatzea, egitea, aurkeztea eta defendatzea.
  • Informazio digitalaren eta IKTen erabilera segurua, legezkoa eta etikoa sustatzea, egile eskubideen errespetua, jabego intelektuala eta informazio iturrien dokumentazio egokia barne.
  • Irakaskuntza eta ikaskuntzaren ikerketara bideratuta dauden IKTen joerak eta abangoardia ezagutzea.
  • Irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berriak ezagutzea eta IKTen funtzionaltasun berrien bidez garatzea.
  • Jakintza tekniko espezifikoak ezagutzea eta ikerketa zientifiko prozesua garatzen den ingurune eta testuinguru berrietan aplikatzea
  • Jakintza teorikoa formulatzea, sintetizatzea eta garatzea, prozesu metodologikoa ikerketa zientifiko batean aplikatuta.
  • Lanbidean eta ikerketa zientifikoan hartutako erabakien inplikazio etikoak eta sozialak ulertzea eta errespetatzea.
  • Lankidetzan aritzea bai diziplina anitzeko taldeetan bai kultura arteko testuinguruetan.
  • Sexu, arraza edo erlijio berdintasuna errespetatzea, baita bakearen kultura ere, eta gai hauen soluzioak txertatzea proposamen teknikoetan.