Gaia
Nabigazio Aurreratua
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Posizionamendu dinamikoa duten ontzi motak eta egungo aplikazioak aztertzea. Nabigazio-metodo aurreratuak ontzi mota bakoitzean.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
MARURI MACHADO, MARIA DE LAS MERCEDES | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Elkartua | Doktorea | Elebakarra | Matematika Aplikatua | mariadelasmercedes.maruri@ehu.eus |
SANCHEZ-BEASKOETXEA GOMEZ, FRANCISCO JAVIER | Euskal Herriko Unibertsitatea | Lan Kontratudun Bitarteko Irakaslea | Doktorea | Elebiduna | Itsasketa Zientzia eta Teknikak | javier.sanchez-beaskoetxea@ehu.eus |
FERNANDEZ PEREZ, PABLO | Dirección General de la Marina Mercante (Ministerio de Fomento) | Besteak | cavijeropfp@gmail.com |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Nabigazioaren eta itsas trafikoaren segurtasuna eta kontrola aplikatu eta aztertzeko ezagutza, gaitasuna eta ulermena. | 34.0 % |
Nabigazioa kudeatzeko ezagutza, ulermena eta nahikotasuna. | 33.0 % |
Itsasontziaren funtzionamenduaren eta bertan dauden pertsonen zaintzaren kontrola kudeatzeko ezagutza, ulermena eta nahikotasuna. | 33.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 22.5 | 37.5 |
Mintegia | 15 | 22.5 | 37.5 |
Gelako p. | 15 | 22.5 | 37.5 |
Ordenagailuko p. | 15 | 22.5 | 37.5 |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 10.0 % | 20.0 % |
Idatzizko azterketa | 30.0 % | 60.0 % |
Lan praktikoak | 30.0 % | 50.0 % |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Eskoletara joatea gutxienez % 80an derrigorrezkoa da. Ikastaroan zehar, gaiak eskola magistral eta parte-hartzaileen bidez ikusiko dira.
Nabigazio-simulagailuan itsasbidea kontrolatzeko ariketak egingo dira Index parailelaren teknikaren bidez, GPSrik ez dagoenean.
Klasean zinemako eta kostaldeko nabigazioko ariketak egingo dira.
Taldean edo banaka egin beharreko hainbat lan enkargatuko dira, eta irakasleari irakastaldia amaitu baino lehen emango zaizkio, ikasturtean zehar adostutako data batean berrikusteko.
Ikastaroaren azken asteetan egindako lanaren azalpena egingo da ikasgelan.
Azterketa arrunterako ezarritako datan azterketa bat programatuko da, garatu beharreko galderena edo test motakoa izan daitekeena.
Klasera joaten ez direnek eta lanak egiten ez dituztenek ez dute azken azterketa arrunterako eskubiderik izango, eta, beraz, aparteko azterketan ebaluatuko dira. Azterketa horretatik notaren % 100 lortuko dute. Etengabeko ebaluazioari uko egiten badiote (lanik egin gabe edo eskolara etorri gabe) ohiko azterketa bat izango dute, eta bertan notaren % 100 lortuko dute, ohiz kanpokoaz gain.
AURREZ AURREKO EBALUAZIORIK EGIN EZIN BADA, EGELA PLATAFORMAREN BIDEZ EGINGO DA AZTERKETA.
OHARRA: lauhileko osoan edo zati batean ontziratutako edo lanean ari diren ikasleek irakaslearekin hitz egin behar dute ikastaroaren hasieran, irakaskuntza eta ebaluazioa nola egingo diren zehazteko.
Era berean, ebaluazioa zenbait kasutan egin ahal izango da, honako araudi honen arabera...
"EHUko GOBERNU KONTSEILUAREN ERABAKIA, 2015EKO APIRILAREN 30EKO BILKURAN, UNIBERTSITATEKO MASTERRAK KUDEATZEKO ARAUDIAREN ALDAKETA ONARTZEN DUENA"
Hauxe dio BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIAN:
Unibertsitateko masterrei aplika dakiekeen araudian berariazko aurreikuspenik ez duten gai akademiko guztietan, graduko irakaskuntzen araudi akademikoetan xedatutakoa beteko da, masterreko irakaskuntzen berezitasunek eskatzen duten egokitzapenarekin eta Graduondoko Ikasketen eta Nazioarteko Harremanen errektoreordeak horretarako ezartzen duen moduan.
Beraz, Ikasleen Ebaluazioa arautzen duen Araudia aplikatzen da Graduko titulazio ofizialetan, honako hau dioenean:
"Nolanahi ere, ikasleek azken ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatuak izateko eskubidea izango dute, etengabeko ebaluazio-sisteman parte hartu duten ala ez alde batera utzita. Horretarako, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diete irakasgaiaren ardura duten irakasleei ebaluazio jarraituari uko egiten diotela,... ".
ADI: Azken azterketak ikasgaiaren irakaskuntzan erabiltzen diren simulagailuetan aurrez aurreko eskoletan garatutako gaitasun praktikoak izan ditzake.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
% 100eko BALIOA DUEN AZTERKETA (azterketa honek ikasgaiaren irakaskuntzan erabiltzen diren simulagailuetan aurrez aurreko eskoletan garatutako gaitasun praktikoak izan ditzake).AURREZ AURREKO EBALUAZIORIK EGIN EZIN BADA, EGELA PLATAFORMAREN BIDEZ EGINGO DA AZTERKETA.
Irakasgai-zerrenda
POSIZIONAMENDU DINAMIKOA ETA MANIOBRA BEREZIAK DITUEN NABIGAZIOA.NABIGAZIORAKO LAGUNTZEN SISTEMA IRRATI-ELEKTRONIKOAK.
ZUBIAREN KUDEAKETA.
ITSASBIDEA PLANIFIKATZEA ETA KONTROLATZEA.
BRIDGE PROCEDURES GUIDE.
GUARDIA ZUBIAN.
ECDIS.
ITSASONTZI BARRUAN EKIPO ELEKTRONIKOAK GAIZKI ERABILTZEAK ERAGINDAKO ITSAS ISTRIPUEN AZTERKETA.
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Irakasle-taldeak "eGela" irakaskuntza presentzialari laguntzeko plataformara igo dituen oharrakOinarrizko bibliografia
- BRAY, D. "DP Operator's Handbook" . London . The Nautical Institute (2010)- Manual de usuario del simulador TRANSAS modelo NAVI-TRAINER 5000
-N.M.E.A. "Standard for interfacing marine electronic devices". NMEA (1995)
-BERNOT, J.Y. "Meteorología y Estrategia. Crucero y Regata de Altura". Barcelona. Edit. Juventud (2006)
-BOWDITCH, N. "American Practical Navigator". D.M.A.Hidrographic Center (1988)
-GLIKSMAN, A. "Navegación de crucero y regata.". Madrid. Editorial Juventud (1980)
-HOUGHTON, D. "Estrategia del viento". Madrid. Ediciones Pirámide (1989)
-ANYWHERE SOFTWARE "Basic 4 Android: Beginner's Guide" Pdf (2014)
Gehiago sakontzeko bibliografia
MSC Circ 645 "Guidelines for Vessels with Dynamic Positioning Systems". IMO (1994)IG "International Guidelines for the Safe Operation of Dynamically Positioned Offshore Supply Vessels" IMCA M 182 (2009)
MDMC "The Training and Experience of Key DP Personnel" IMCA M 117 (2006)
Aldizkariak
Universidad de Cantabria "Journal of Maritime Research (JMR)" SantanderInternational Dynamic Positioning Operators Association "6º degrees"
Estekak
http://www.nautinst.org/en/dynamic-positioning/index.cfmhttp://www.dpoperators.org/
http://www.imo.org/
http://www.marsim.org/
http://www.transas.com/
http://www.km.kongsberg.com/
http://www.microsoft.com