Gaia

XSLaren edukia

Ikerketaren Metodologia

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Ingelesa

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Ikastaro honek ikerketa-argitalpenen diseinu eta ekoizpen-prozesu bat aurkezten eta lantzen du, kalitate oneko ikerketa-argitalpenen aurkezpenak prestatzeko lana esplizituagoa, kontrolagarriagoa, eraginkorragoa eta, beraz, eraginkorragoa izatea helburu duena.

Ikastaroa zientzia, ingeniaritza, diseinua eta beste hainbat ikerketa-esparruko ikerketa osatzen duten oinarrizko zeregin eta jarduera guztietan zer egin behar den (eta noizean behin zer ez) irakasteko diseinatuta dago. Bere helburua ikerketa praktika onen oinarriak irakastea da.

Helburu nagusia ikerketa-metodologiaren kontzeptu nagusiak aplikatzea da.

Ikasleek honako hauek ikasiko dituzte: hedapen plan baten diseinua, artikulu baten garapena, baliabideen diseinua, poster baten diseinua, Tesi baten definizioa, ikerketaren gai etiko nagusiak.



Osasun-baldintzek irakaskuntza eta/edo ebaluazio-jarduera presentziala egitea eragozten badute, presentziala ez den modalitate bat aktibatuko da eta ikasleei garaiz jakinaraziko zaie.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
LOPEZ DE IPIÑA PEÑA, MIREN KARMELEEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego OsoaDoktoreaElebidunaSistemen Ingeniaritza eta Automatikakarmele.ipina@ehu.eus
RIGAU CLARAMUNT, GERMANEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebakarraHizkuntza eta Sistema Informatikoakgerman.rigau@ehu.eus
SMITHERS , TIMOTHYAUTONOMOBesteakDoktoreatim.smithers@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Ikasleek Smartgrid eta Sorkuntza Banaturari sorkuntzari loturiko teknika eta lan metodologien inguruko ezagutza eguneratua edukitzea,batez ere horiek kontrolatzearen ikuspegitik. 10.0 %
Unibertsiate, teknologia zentro eta Smartgrid eta Sorkuntza Banaturaren alorreko enpresen I+G+b proiektuak aztertzea. 20.0 %
Smartgrid-en alorrean lan egiten duten profesionalez eta aztertzaileez osatutako diziplina anitzeko talde eleanitzek, nazionalek zein nazioartekoek, egindako lanen gainean ikasleek komunikatzeko gaitasuna izatea. 20.0 %
Ikasleek heldutasun tekniko eta zientifiko nahiko izatea beste eragile batzuekin elkarlanean egindako proiektuetan parte hartzeko, baita era autonomoan Smartgrid-en alorreko ezagutza eta metodologiaren garapen etengabera moldatzeko ere. 20.0 %
Ikasleak masterraren gaiari buruzko dokumentu teknikoak, arauak eta artikulu zientifikoak ulertzeko eta aztertzeko gaituta egotea, baita Smartgrid-en alorreko garapen lanetan horiek aplikatzeko gai izatea ere. 30.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala182745
Laborategiko p.121830

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Ariketak6.033 %
Azalpenezko eskolak14.0100 %
Ikasketa sistematizatua20.00 %
Kasu praktikoen ebazpena20.060 %
Txostenak eta azalpenak lantzea15.010 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak0.0 % 20.0 %
Garatu beharreko galderak5.0 % 20.0 %
Idatzizko azterketa (teoria)30.0 % 70.0 %
Lan praktikoak20.0 % 70.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Ikerketa teknikak eta metodologiak ezagutzea

I+G+B kudeaketaren ezagutza

DP eta PI ezagutza

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

The subject will be evaluated base on a practical work. However, you have to attend classes to take into account the work (at least 75% of attendance is required).

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

The subject will be evaluated base on a practical work.

Irakasgai-zerrenda

1.- Ikerketa Praktiken Oinarriak

2.- Erremintak eta informazio baliabideak

3.- Ikerketaren emaitzak zabaltzea

4.- Baliabideak

5.- Ikerketa proiektuak

6.- Gai etikoak

7.- Doktorego Tesia.- Disseminating research findings

4.- Resources

5.- Research projects

6.- Ethical Issues

7.- Doctoral Thesis

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

1. A Review Article: BCI Review



Jonathan R Wolpaw, Niels Birbaumer, Dennis J McFarland, Gert Pfurtscheller, and Theresa M Vaughan: Brain-computer interfaces for communication and control,



Clinical Neurophysiology, Vol 113, Issue 6, June 2002, Pages 767–791, ISSN 1388-2457







2. A Journal Article: Bayesian Ants



Rónán Daly and Qiang Shen: Learning Bayesian Network Equivalence Classes with Ant Colony Optimization, Journal of Artificial Intelligence Research,



Volume 35, Pages 391–447, 2009







3. A Conference Paper: IUI04



Karl E Steiner and Jay Tomkins: Narrative Event Adaptation in Virtual Environments,



Proceedings of the international conference on Intelligent User Interfaces, IUI04,



ACM Press, 2004, Pages 46–53







Oinarrizko bibliografia

- Bishop, A.P. Scholarly journals on the net: A reader's assessment. Library Trends, 43, 544-570. 1995.

- Braun, T.; Glanzel, W.; Schubert, A. Some data on the distribution of journal publications types in the science citation index database. Scientometrics, 15, 325-330. 1989.

- Campanario, J.M. El control de la comprensión en el aprendizaje de textos científicos. Tesis Doctoral, Universidad de Alcalá: Alcalá de Henares. 1993.

- Day, R. A. How to write and publish a scientific paper. Oryx Presss 1998.

- Eichorn, D.H.; Van den Boss, G.R. Dissemination of scientific and professional knowledge. American Psychologist, 40, 1309-1316. 1985.

- Fitzgerald, D.; Erianne, G. Managing references the esasy way. The Scientist, January 7, 43-46. 2002.

- Michels, R. Peer review. International Journal of Psycho-Analysis, 76, 217-221. 1995.

- van Oostendorp, H.; Otero, J.C.; Campanario, J.M. Conditions of updating during reading. En Louwerse, M., van Peer, W. (Eds.) Thematics: Interdisciplinary Studies. Series on Converging Evidence in Language and Communication Research, John Benjamins: Londres. 2002.

- Reserch methods, available at: https://www.cambridgeassessment.org.uk/our-research/areas-of-expertise/research-methods/ on 2020-07-06

Gehiago sakontzeko bibliografia

- "Introducción a la investigación científica y tecnológica" Primo Yúfera, E. editorial Alianza, 1994.



- "La investigación científica: su estrategia y su filosofía". Bunge, Mario; Ariel, 1985.



- "Consejos a un joven científico". P.B. Medawar. Crítica 2011



- "A PhD is not enough! A guide to Survival in Science". Petr J. Feibelman. Basic Books 2011



- "Metodología formal de la investigación científica". Tamayo y Tamayo, Mario; Limusa, 1977.



- "La ciencia: su método y su filosofía". Bunge, Mario; Siglo Veinte, 1988.



- "Metodología de la investigación: bibliográfica, archivística y documental". De la Torre Villar, Ernesto; McGraw-Hill, 1981.



- "Documentación y metodologías de la investigación científica. Cuadernos de trabajo". Curras E. Editorial Paraninfo, 1995.



- "Guía para elaborar la tesis". Zorrilla Arena, Santiago; McGraw-Hill Interamericana, 1997.



- "Cómo escribir una tesis doctoral". Pery, Chad; Universidad de Queensland, 1996.



- "Breakthrough thinking in total quality management" Hoffherr, G.D.; Nadler, G.; Moran, J.W.; Prentice Hall, 1994.



- "Case study research: design and methods". Yin, R.K.; Sage, 1984



Aldizkariak

IEEE Transactions On Engineering Management



Research in Engineering Design, Elsevier



Artificial Intelligence for Engineering, Design, Analysis and Manufacturing



XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak